Kollane tsinkimine
#21

(04-01-2014, 20:06 PM)ats97 Kirjutas:  Voltas minimaalne arve 30.- olgu vöi 1 mutikas. See 30.- vastas vist 10-15kg vöi isegi suuremale kogusele - kui suurem kogus siis läheb kg järgi.

Ei ole nii. Viimati maksin plastämbri eest viieka ja siis taheti ka kaks tagasi anda. Novembri lõpust siis viimased andmed.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#22

(04-01-2014, 20:21 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(04-01-2014, 20:06 PM)ats97 Kirjutas:  Voltas minimaalne arve 30.- olgu vöi 1 mutikas. See 30.- vastas vist 10-15kg vöi isegi suuremale kogusele - kui suurem kogus siis läheb kg järgi.

Ei ole nii. Viimati maksin plastämbri eest viieka ja siis taheti ka kaks tagasi anda. Novembri lõpust siis viimased andmed.


Vabandan!
Minu tsink oli galvaaniline!
Vasta
#23

(04-01-2014, 22:35 PM)ats97 Kirjutas:  Vabandan!
Minu tsink oli galvaaniline!


Seal minuteada muud ei antagi, ses võtmes, et spreipudelist vms.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#24

Kas kellelgi on kogemust ka Võru Galvaanikateenuste kasutamisega? Et mis ja kuidas teevad? Mul maakodu võrumaal ning tekkis ka himu mingi äbritäis polte ja kronsteine ära ilustada.
Vasta
#25

Muuseum on Võrus lasknud tsinkida kõik oma jupid, valge tsink näeb sama välja kui vene originaal kroomBig Grin, kollane on ikka kollane nagu veneaegne tsink oli. Teevad ka väikesi koguseid. Vähemalt meie oleme ise traadi külge kõik mutrid-poldid ja muu pisema mudru sidunud. Kui on väga roostes asjad, siis ei tule ka head nahka, nende keemiline töötlus ei võta ka seda maha ja tsink ei jää peale. Aga nendega saab telefonitsi täitsa konsulteerida.
Vasta
#26

Kas keegi ligemal ajal TARTUST midagi tsinkimisse viib/saadab.
Oleks endalgi soov üks 10kg mutreid polte (suuremaid alates M10) teha lasta. Kuid ei satu pea üldse Võrru ega Tallinna.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#27

(05-01-2014, 20:16 PM)Maanteemuuseum Kirjutas:  ... kollane on ikka kollane nagu veneaegne tsink oli...
Kas see on mingi mälestus kaugetest aegadest või postituse tegemise aja (2014) seis? Kas on äkki teema algatamisest peale (2012) miskit muutunud? On VG oma защита центральной лягушки (keskkonnakaitse vene keeles  Smile ) probleemid lahendanud?

(Muide, kaasaegsed idamaised tsingitud detailid pole kaugeltki nii kenad nagu CCCP-i ajal. On küll kollakad, aga mitte nii läikivad ja vastupidavad.)

VG-ga kokku puutunutele ka küsimusi. Kas on mingi miinimumkogus? A la Haanja miis läts Tiganiku puuti uma kolmõ seibiga, või on hind ikkagi sama, mis suuremal kogusel?

Milline peaks olema detailide ettevalmistus? Värv kindlasti maha, soovitatavalt ka rooste?

Ma ise oma külamehearuga mõtlesin, et mingeid polte ja eriti mutreid (kui ei ole väga spetsiifilised) pole mõtet tsinkida lasta, vaid uued osta. Üht-teist olen leidnud ka. Käisin kunagi Baltic Bolt´is (Tartus). Vaatasin näidiseid, valged nagu lumememmed. Küsisin, kas kollaseid ka liigub? Vastus, et EL bürokraatia neid ei soosi. Ometi näeb ehituspoodides kollaseid puidukruve. Ja eespool juttu, et kollast meie mail ikka tehakse ka.
Vasta
#28

Galvaanilised pinnakatted jäävad nii läikivad/ilusad kui korralikult on endal neile eeltöö tehtud. Puhastamine ja kerge poleer on lihtne endal teha. Hind on Volta galvaanikas e. Avex on õige nimi suht odav. Nii odav, et siin pole mõtet isegi spekuleerida selle üle...valmista oma detailid ette ja vii kohale.
Vasta
#29

(17-11-2015, 11:31 AM)oltsberg Kirjutas:  Kas see on mingi mälestus kaugetest aegadest või postituse tegemise aja (2014) seis? Kas on äkki teema algatamisest peale (2012) miskit muutunud? On VG oma защита центральной лягушки (keskkonnakaitse vene keeles  Smile ) probleemid lahendanud?...

Milline peaks olema detailide ettevalmistus? Värv kindlasti maha, soovitatavalt ka rooste?...
Teeb Võru praegu ikka nii valget tsinki kui ka nn kollast ja musta (oksüdeerimine) http://www.vg.ee/tooted/ 
Vahepeal ei tehtud jah kollast, aga nüüd olla moodne tehnoloogia, mis olla kõigiti OK ja roheline. 
Teevad igasugu kogust, sh ka 3 polti aga siis peab ootama, kuna kellegi asjadega koos vanni pistetakse. 
Mida siledam pind, seda ilusama asja tagasi saad, nii lihtne ongi. Aga mulle meeldib sealse meistri suhtumine ...
Must galvaaniline kate on hea asjadele, mis originaalis olid üldse ilma mingi katteta "mustast rauast" ja olid kohe poes roostes, nüüd vähemalt püsib.

Tänapäeva poldid ju teiste kirjadega kui veneaegsed, seega neid kasutada restaureerimisel ei saa ...
Vasta
#30

Tänan! Eelnevat postitust on väga südantkosutav ja rõõmustav lugeda.
(17-11-2015, 22:13 PM)honkomees Kirjutas:  Must galvaaniline kate on hea asjadele, mis originaalis olid üldse ilma mingi katteta "mustast rauast" ja olid kohe poes roostes, nüüd vähemalt püsib.
See jutt käib nende pudinate kohta, mis on kataloogides tähistatud П (katteta)? "Õige" must on minu arusaamist mööda П2 nagu vedruseibid?

Ärge nüüd lollide küsimuste pärast kõvasti lööge (kindlasti on sellest juttu olnud, kes teab, võib juhatada) aga mina olen hetkel nagu esimese klassi poiss, kes alles tutvub galvaaniliste katete maailmaga...

Rahvakeeli kollane tsink on П29 (tsingitud-passiveeritud) ja П8 (tsingitud) on valge (nagu standartmõõdus mutrid igas suvalises ehituspoes)?

Mida teha tsinkimise kontekstis väikeste tõmbevedrudega, mille keegi töökas kolhoosimehaanik on värviga üle tuisanud? Ok, värvisurmaga töödelda (kahjustab ka tsinki). Aga kas tsinkimise ajaks oleks mõtet neid laiali venitada, või suudab tsink ka keerdude vahele ronida?

Kas tänases mõistes nylock mutrid (kasutati ka CCCP-is) kannatavad (plasti säilivuse mõttes) tsinkimist?

Ja kas mõni kuumtsinkimisega tegeleja võtab jutule tüübi, kes tuleb sõna otseses mõttes paar plekiriba näpus?
Vasta
#31

Kas keegi on lasknud tsinkida karburaatori korpust? Tegemist K-22 tüüpi karburaatoriga aga ei julge esimese hooga seda tsinkimisse saata, ei tea kuidas silumiin sellises olukorras käitub.

Jawa 559 -65a, Jawa 360-+velorex560 -65a, Jawa 638 -89a, V-150 Elektron -74a, Ford Taunus -75a, Ford Sierra 2,9 -83a, M 412 -84a, Chrysler 300C 2007a, Ford Ranger 2007a, Chrysler Sebring Cabrio 2003a., Gaz M20 -48a.
Vasta
#32

Karpa lase puhtaks ultrahelivannis ja kui siis veel ei kõlba klaaskuulpritsist läbi.Olen ühte ameeriklast näinud ja oli päris kobe Toungue .
Vasta
#33

Tsinkimisprotsessi käigus toimuvad vannitamised muudavad selle karburaatori kuju arvatavasti tundmatuseni.
Vasta
#34

Karpa korpus kui on alumiiniumisulamist siis see hävineb tsinkimisvannis. Ilmselt mõeldi anodeerimist. Midagi sellist:
http://www.pinnoitushelin.fi/et/tootmine/anodeerimine/
Vasta
#35

(16-12-2015, 10:10 AM)MaxL Kirjutas:  Kas keegi on lasknud tsinkida karburaatori korpust? Tegemist K-22 tüüpi karburaatoriga aga ei julge esimese hooga seda tsinkimisse saata, ei tea kuidas silumiin sellises olukorras käitub.

Mida see silumiini käitumine siia puutub? Kas keegi 8000+ ksf!-st tõesti ei tea, mis asi see silumiin on? Või ei tea keegi, mis materjalist K-22 karbussid on valmistatud? Või on kõigil lihtsalt suva? Või olen jälle midagi segi ajanud? Mis toimub siin foorumis?
Vasta
#36

Kass, tore sind jälle kohata aga porisemise asemel ehk jagaksid oma tarkust? 

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#37

(17-12-2015, 00:26 AM)Marko Kirjutas:  Kass, tore sind jälle kohata aga porisemise asemel ehk jagaksid oma tarkust? 

Rõõm ei ole vastastikune ja tarkuse jagamise asemel soovitan Teil soojalt minna k..-ssi saba alla! (Kas tõesti mees, kes kunagi ei eksi, ei tea, mis on silumiin ja millest on nõukogude klassika karburaatorid valmistatud?)
Vasta
#38

Ma ei eksi ainult siis kui kindlasti tean, nõukaaegsete karbusside materjalidest ja nende "kollase tsinkimise" taluvusest on minu kärbunud ajus suur tühik. 
Vaatamata sellele oli tore taaskord targa inimesega mõtteid vahetada.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#39

(17-12-2015, 00:29 AM)kass Kirjutas:  Rõõm ei ole vastastikune ja tarkuse jagamise asemel soovitan Teil soojalt minna k..-ssi saba alla!  (Kas tõesti mees, kes kunagi ei eksi, ei tea, mis on silumiin ja millest on nõukogude klassika karburaatorid valmistatud?)

Õhtust!
Tore,et oled tagasi ja saba ka alles. Big Grin
Mu ühe valge kassi ajas keegi teepeal alles hiljuti alla ja pidime pisarate saatel matma kodutalu mulda....
Vasta
#40

Mulle teadaolevalt karbussid ikka tsingisulamist...??? Ka bensiinipumba korpus jm. Uuest peast ju kollased (mis aja jooksul vaikselt lahkub). Nii et kui tehases nad kollaseks saadud, siis miks mitte tänapäevases protsessis. Või...?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne