16-11-2020, 11:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2020, 11:42 AM ja muutjaks oli mossepower.)
(15-11-2020, 20:59 PM)hundu615 Kirjutas:Täiesti tavaline nõudlus-pakkumine turumajandus. Äsja ju ilmus samas regioonis artikkel kuidas Võruka üliharuldaste autode kogu teeb Vene miljonärid kadedaks(15-11-2020, 12:16 PM)juss Kirjutas: Viimane kogemus Võruga:Mulle tundub hind juba kuidagi soolane?!
22kg traadi otsa seotud detaile läks maksma 425€
2 rakist valget, 1 must, 1 kollane.
Nüüd lähevad eri klientide asjad eri rakistele ja sealt ka hind kordades kallim. Ja ikka suudetakse asju ära kaotada, kuid need leiti ime kombel ülesse hiljem...
Kui arvestada veel juurde poltide puhastus aega ja 18 tundi traadi külge sidumist ja harutamist siis olen tõsiselt hakanud kahtlema oma tuleviku tegevustes.
Kui plaan "karpidega" minna, et pistke trummlisse siis saadetakse Sind kohe ukse taha.
Võiksin pikalt rääkida "seiklustes" Võrus kuid rohkem ei ole soovi seda rada kõndida.
Artiklis on ka väljatoodud, et niimoodi taastatakse muuhulgas autosid ka Võrus asuvas firmas CarRestoration. Kuna tsinkimist rohkem lähipiirkonnas pole, siis otseloomulikult võib antud VG firma monopolina vaadata, et kui nemad peaksid sajatuhande eurostele autodele kopikate eest detaile tsinkima, siis oleks see ettevõtja vaatevinklist "rumal heategevus". Ka 500 eurot on peenraha sajatuhandese auto taastamise juures, aga veel kõrgemate hindade puhul hakkaksid vast juba kaugemad konkurendid kokkuvõttes soodsamaks muutuma.
EDIT: Tegin vastavalt uuele infole muutused, et CarRestoration OÜ ise ei kasuta VG teenuseid.