vw .t-4 multivan.kütuse näidik
#1

Kas kellegil on kogemust kütuse näidikuga, mis tahab nagu ringi peale teha.Kui keerad süüte sisse tõuseb näidik õigele kütte kogusele.Välja keerates süüte aga seier alla ei tule.Uuesti süüdet sisse keerates tõuseb jälle sama mahuvõrra edasi.Jne.Kuni juba vajub temp.näiduki seierile selga.Mihhaaniliselt sai nullitud ,kuid kõik kordub.??????
Vasta
#2

Nüüd oleks väga vaja infi leidmaks autoelektoonikut.Kes oleks võimeline näidikuplokis mikroskeemi ravima.
Vasta
#3

On T4jal seal mingi digimon teema juba? Kas temp seier ei peksa segast? Golf2l ja samaaja Audil on seal üks 3 jalaga transistori kestas stabilisaator, mis annab neile kahele kellale pinget.
Vbolla kell ise siiski katki, kuna ei vaju nulli. Kui aku juhet tohib maha võtta siis võiks igaks petteks seda teha, äkki tõesti mingi koterman sees.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#4

Tegu digi kelladega.Üks esimesi mudeleid.Jama sai alguse 31 kraadise külmaga käivitamisel.Mootori mass jäi nõrgaks.Nagu ikka ,käivitus momendil haaras starteri massi vajadus oma sõrad laiali.Kütuse paak plastikust ja paagi impulsid töötavad läi miinuse.Temp.näidik ok.Kütuse näidik ainult ei keri nulli.Seierit nagu liigutab mingi üli väike mootor mikroskeemis.Ei oska õiget nime anda.Ploki sisule ei saa ligi kuna seiereid ei julge eemaldada.Näidikute sihverplaadi taga kõik skeemid peidus.Jõudu pole mõtet seierite eemaldamiseks rakendada.Mingi nipiga nad eemaldatakse.Audidel pidavat sama haigust esinema.Õiget arsti vaja.Üks tuttav vanakooki raadio-lokatsiooni 80aastane spets kuulas mu jutu ära ja ütles et oleks ise vaid noorem ja silmad näeks.Tema pea elu päevad skeeme täis,mullu ei jäänud väljendidki meelde.
Vasta
#5

Minu Ww oli sarnane viga,liimisin seierile ette kummi tükid,et edasi ei läheks.
Vasta
#6

See varjant piirab tõesti seieri teisele selga mineku.Vaja oleks näiduk näitama panna.Teisisõnu ,seier peab ise ka nulli suunas liikuma saama.Sovetlikult on lahendus olemas.Klaasile auguke sisse ja peale mootori seiskamist hambaorgiga seier nulli.Sovetlik lahendus mind ei rahulda kahjuks.
Vasta
#7

Ei julge elektrikut soovitada,kuna ka need mehed on pärit(sovetiajast).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne