17-02-2012, 21:51 PM
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...d=24630630
Oskab ehk keegi tuvastada ja midagi sellekohta rääkida?
Oskab ehk keegi tuvastada ja midagi sellekohta rääkida?
(17-02-2012, 22:05 PM)meli666 Kirjutas: Difrit sellel aparaadil pole.Klassikalises mõttes difrit tõesti pole, aga on võimalus pöördel vajaliku poole ratas veojõust vabastada. Selleks on hoovad paremal käepidemel.
(17-02-2012, 23:01 PM)meli666 Kirjutas:(17-02-2012, 22:39 PM)CORRADOg60 Kirjutas: Klassikalises mõttes difrit tõesti pole, aga on võimalus pöördel vajaliku poole ratas veojõust vabastada. Selleks on hoovad paremal käepidemel.
Iseenesest päris hea lahendus. Kraabib minna mõlema rattaga, ja kui pöördel vaja aidata, siis saab väiksema pingutusega nina õigesse suunda.
Lugesin põhjalikult selle põka osa raamatust läbi. Rattavõlle saab välja lülitada läbi kuullülitusmehhanismide. Huvitav, kui töökindel selline lahendus on ja kas toimib mõlemat pidi veo korral?
(17-02-2012, 23:01 PM)meli666 Kirjutas:(17-02-2012, 22:39 PM)CORRADOg60 Kirjutas: Klassikalises mõttes difrit tõesti pole, aga on võimalus pöördel vajaliku poole ratas veojõust vabastada. Selleks on hoovad paremal käepidemel.
Iseenesest päris hea lahendus. Kraabib minna mõlema rattaga, ja kui pöördel vaja aidata, siis saab väiksema pingutusega nina õigesse suunda.
Lugesin põhjalikult selle põka osa raamatust läbi. Rattavõlle saab välja lülitada läbi kuullülitusmehhanismide. Huvitav, kui töökindel selline lahendus on ja kas toimib mõlemat pidi veo korral?
Muidu, kui edasi mõelda, siis roomikmotobloki jaoks isegi parem baasmasin, kui MTZ-05. Lülitad aga vastava roomiku poole välja ja sarvedest palju kergem keerata. Lisaks võib kummagi ratta jaoks veel piduri leiutada, siis pole sarvi enam juhtimiseks põhimõtteliselt vajagi.
(12-04-2013, 21:22 PM)h2rra Kirjutas: Mul karteri pool kus süüte mähised peal ja sumps kah küljes...elektron blokk on kah kusagil... kui soovi ja tahtmist on....5157923 Tall-Lasna.
(22-04-2014, 09:58 AM)oltsberg Kirjutas: Kõigepealt tervitusi üle hulga aja!
Tõin endale ka sellise aparaatuse koju, ilma mootorita. Mootori puudumist võib pigem küll plussina, mitte miinusena käsitleda.
Kas lugupeetud kaasfoorumlane klaave on nõus mõnele küsimusele vastama? Kõigepealt selles kontekstis http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=39649. Ehk sotsialistlik versus kapitalistlik hobujõud. Kas paigaldatud (paistab, et Tööriistamarketist pärinev) mootor teeb originaaliga võrreldes ära sama töö, või peaks "isasem" olema? Üle 100cm3 ju puudu.
Teine asi on installimise tehnilised nüansid. Kuidas sidur väntvõlli otsa sai? Originaalil väntvõlli ots koonuses, kas on kasutatud mingit üleminekutükki, või andis siduri juurest midagi maha võtta?
Tegelikult minul originaalsidurit ei olegi, aga õnged on vette visatud. Samas, kui keegi siinsetest saab aidata, siis ära ei ütle. Sestap küsin, et kas vajaduse korral saab sinna ka mingi muu siduri kombineerida? (Valikuna torkab pähe näiteks MF 70, teisi vastavas mõõdus kuivi ja "kahe otsaga" sidureid hetkel pähe ei tule.)
Selline valik http://www.agricolablascoonline.com/es/p...oldoni-610 on muidugi ka, aga... khm...khm...
Veel turgatas pähe see kaasaegsete väikemootorite õlitusvärk. Kumb asend on mootorile ohtlikum, kas pikikalle väntvõlli telje suhtes (nagu siin piltidel töötamine mullafreesiga) või hoopis külgkalle?
(26-04-2014, 10:00 AM)oltsberg Kirjutas: Suur tänu, klaave! Piltidest ja jutust oli abi, esialgu sellest infost piisab.
Vaheflantsi peale mõtlesin ise ka, aga kahjuks mul seda ei ole. Originaalmootoril olevat keps juppideks lennanud ja seetõttu kogu mootor koos kõige küljes olevaga minema visatud. Originaalflantsist muidugi ära ei ütle, aga samas pole veel ka sidurit leidnud. Kui keegi lugejatast saab aidata, võtan abi tänuga vastu.
Tööriistamarketi mootoritel on väntvõllid erineva läbimõõduga (üleeile just vaatasin ja mõõtsin). Väiksemal, mida klaave kasutab, on 3/4" ehk 19,05mm, suuremal 1" ehk 25.4mm.
Muuseas, kunagi ma uurisin selle väiksema 6,5 HJ juppide saadavuse kohta. Müüjapoiss võttis mu ilusti käe kõrvale, viis taharuumi remondimehe juurde, too klõbistas arvutit, ja selgus, et juppe on saada küll. Tervelt 5 (viis) nimetust. Küünal, õhufilter, komplektne starter, kütusepaak (kellele ja milleks küll seda peaks vaja minema???) ja... mis see viies asi oli, seda ei mäleta. Lisada võib, et saada on ka piisavalt sobivat bensiini, õli ja inimressurssi, kes on nõus seda mootorit ekspluateerima. Eelneva jutu peale vaatasin ma Tööriistamarketi tegelasi üsna hapu näoga, nemad vaatasid mind lolli näoga vastu: mis sul neist juppidest, kui mootor läbi läheb ostad uue. Mõnes mõttes muidugi õige jutt.
Siin pakutav http://www.flintkaubandus.ee/et/c/bensiinimootorid on selles mõttes väheke kindlam variant. http://www.flintkaubandus.ee/et/c/bensii...e-varuosad
Minul on mootorivalik veel lahtine. Hinna poolest mahub hiinakate ja Honda või Subaru vahele Briggs. Olen välja uurinud, et esiisa (või -ema) "kapoti all" on tuksunud 359cm3 7 HJ ja 17 Nm väljastav diisel, järelikult on ülekanne võimeline sellist maksimaalset momenti taluma.
Üldse on huvitav googeldada Goldoni (Super) 610. Kutaisi on ikka täielik litsentsitoode, isegi värv on sama. Teisalt on ka mõned erinevused. Näiteks ei ulatu kõigil Goldonidel käigu- ja jõuvõtuhoob lenksu külge, vaid pikad heeblid on otse ülekande küljes http://ricambi.goldoni.com/files/cat/600...htm#09_180. Aga itaallased ju teada-tuntud oma pikkade käte poolest (Kogu kataloog: http://ricambi.goldoni.com/files/cat/600/index.htm ) Teine asi on see, et enamasti on kaks linki hoopis vasaku sarve otsas. Piltide pealt ei saanud küll trosside kulgemisest aru, aga ilmselt üks on sidur ja teine "vasakpööre". Tegelikult loogilisem variant kui Kutaisil, kus mõlemale poole pööramine parema sarve otsas. Teisalt jälle on paremal käel rohkem jõudu. Aga kõige huvitavam asi on selline:
Kahjuks enam seda lehte ei leidnud, oli veel huvitavaid pilte.
(26-04-2014, 23:12 PM)klaave Kirjutas: Kas tehasepoolne neliveo variant või omalooming...