02-12-2014, 13:43 PM
Niisiis et kogu lugu seletada alustan algusest.
Sai mõnda aega tagasi hangitud (vist Ostast) puhur , mis tundus sobivat minu Kutale. Eelmiseks talveks ei jõudnud aga nüüd tänu ksf Oltspergile sai ainuke puuduv jupike nuutvõlli hangitud ja enam ei saanud vabandusi luua, et mitte ristamisega alustada.
Ihutreialile said mõtted ja joonised paberile paari tunniga, ja väikese topinguga muidugi. Paari päevaga said valmis uuendatud võll puhurile , kuhu sai peidetud ka siiani puudu olnud nuutvõll ja vahelüli puhuri ühendamiseks Kutaga . Kuna tekkis soov teha ühendus natuke liikuv külje suunas, et paremini kopeerida maapinda, siis jäigalt ei saa asja panna ja koos hoiab kogu kupatust kaks pisikest tõmmitsat Kuna tööd tehes suruvad puhur ja Kuta vastu teineteist nagu noored armunud, siis pole ka erilist jõudu vaja, et nad omavahel ei eralduks samas annavad parasjagu külgsuunas liikuma. Lahtikerimise vältimiseks sai kasutatud juhtmesidet.
Samas, kui ihutreialile said joonised antud ja treipigi juurde saadetud, (topingut oli veel järgi) tekkis mõte natukene kaitsta mootorit tuiskava lume eest, eriti õhupuhastit. Sai proovitud paari mõtet, kuid toping viis selleni, et lihtsam on tervele masinale kate teha. Kinnitus sai ajutiselt jälle juhtmesidemetega, aga see jääb nii vist kuni kevadel katte eemaldamiseks läheb. ,
Kuna sooviga kiiresti asi kokku panna ja proovida, siis igasugused iluprotseduurid jäid kohe plaanist välja, eks jõuab hiljemgi ja võibolla on veel vaja natuke ehitada ja siis on ju värske värvikiht mõttetu.
Igatahes sai asi kokku ja katsetama läksin suure õhinaga. Kahjuks ei suuda siia lisada liikuvat pilti seega teen pilditõmmise videost.
Saigi lühidalt kõik. Nüüd tuleb veel puhuri talda natuke täiustada et ei kipuks enam mättasse ja puhuri etteande tiiviku peale tuleb teha ka kate, kuna kipub natuke kõrvale loopima ja osa lumekest ei satu labadele mis peaks asja kaugele välja viskama. Samuti on üks väljaviske laba natuke kõverdunud, ju on saanud ka kunagi midagi raskemat lumest loopida, aga selle sirutamine jääb hilisemaks. Samas ei ole tunda mingit vibrat ja paar mätast mis minulgi haakis kergelt, saadeti jõuliselt aia taha. Veel võiks teha kuidagi ringi väljaviske avade sulgemise-avamise, kuna seda peab tegema käsitsi ja ei saa asja lenksu tagant lahkumata teha. (Samas võiks üldse kellelegi delegeerida liigutamise ja toast vaadata asju) Tahaks proovida muidugi ka rohkemat lund (praegu oli kuskil 5...10cm) aga usun et saab ka 45...55 vabalt hakkama. Masin lihtsalt ei ole kõrgem ja siis hakkab juba tunneleid kaevama. Samas kui on vaja teed (mitte platsi) lahti lükata saab avada ka mõlemad väljavisked ja siis on lihtsam paar esimest ringi kahte lehte laiali loopida.Kuna puhur on 60cm laia tööribaga siis autotee peksab lahti ruttu.
Esialgu kõik. On veel pilte ja võin midagi veel seletada kui on küsimusi. Lihtsalt ei hakka rohkem korraga kirjutama, muidu muutub raamatuks. Ootame siis lund edasi
Sai mõnda aega tagasi hangitud (vist Ostast) puhur , mis tundus sobivat minu Kutale. Eelmiseks talveks ei jõudnud aga nüüd tänu ksf Oltspergile sai ainuke puuduv jupike nuutvõlli hangitud ja enam ei saanud vabandusi luua, et mitte ristamisega alustada.
Ihutreialile said mõtted ja joonised paberile paari tunniga, ja väikese topinguga muidugi. Paari päevaga said valmis uuendatud võll puhurile , kuhu sai peidetud ka siiani puudu olnud nuutvõll ja vahelüli puhuri ühendamiseks Kutaga . Kuna tekkis soov teha ühendus natuke liikuv külje suunas, et paremini kopeerida maapinda, siis jäigalt ei saa asja panna ja koos hoiab kogu kupatust kaks pisikest tõmmitsat Kuna tööd tehes suruvad puhur ja Kuta vastu teineteist nagu noored armunud, siis pole ka erilist jõudu vaja, et nad omavahel ei eralduks samas annavad parasjagu külgsuunas liikuma. Lahtikerimise vältimiseks sai kasutatud juhtmesidet.
Samas, kui ihutreialile said joonised antud ja treipigi juurde saadetud, (topingut oli veel järgi) tekkis mõte natukene kaitsta mootorit tuiskava lume eest, eriti õhupuhastit. Sai proovitud paari mõtet, kuid toping viis selleni, et lihtsam on tervele masinale kate teha. Kinnitus sai ajutiselt jälle juhtmesidemetega, aga see jääb nii vist kuni kevadel katte eemaldamiseks läheb. ,
Kuna sooviga kiiresti asi kokku panna ja proovida, siis igasugused iluprotseduurid jäid kohe plaanist välja, eks jõuab hiljemgi ja võibolla on veel vaja natuke ehitada ja siis on ju värske värvikiht mõttetu.
Igatahes sai asi kokku ja katsetama läksin suure õhinaga. Kahjuks ei suuda siia lisada liikuvat pilti seega teen pilditõmmise videost.
Saigi lühidalt kõik. Nüüd tuleb veel puhuri talda natuke täiustada et ei kipuks enam mättasse ja puhuri etteande tiiviku peale tuleb teha ka kate, kuna kipub natuke kõrvale loopima ja osa lumekest ei satu labadele mis peaks asja kaugele välja viskama. Samuti on üks väljaviske laba natuke kõverdunud, ju on saanud ka kunagi midagi raskemat lumest loopida, aga selle sirutamine jääb hilisemaks. Samas ei ole tunda mingit vibrat ja paar mätast mis minulgi haakis kergelt, saadeti jõuliselt aia taha. Veel võiks teha kuidagi ringi väljaviske avade sulgemise-avamise, kuna seda peab tegema käsitsi ja ei saa asja lenksu tagant lahkumata teha. (Samas võiks üldse kellelegi delegeerida liigutamise ja toast vaadata asju) Tahaks proovida muidugi ka rohkemat lund (praegu oli kuskil 5...10cm) aga usun et saab ka 45...55 vabalt hakkama. Masin lihtsalt ei ole kõrgem ja siis hakkab juba tunneleid kaevama. Samas kui on vaja teed (mitte platsi) lahti lükata saab avada ka mõlemad väljavisked ja siis on lihtsam paar esimest ringi kahte lehte laiali loopida.Kuna puhur on 60cm laia tööribaga siis autotee peksab lahti ruttu.
Esialgu kõik. On veel pilte ja võin midagi veel seletada kui on küsimusi. Lihtsalt ei hakka rohkem korraga kirjutama, muidu muutub raamatuks. Ootame siis lund edasi