Mis motoplokiga on tegu?

(17-04-2015, 18:03 PM)diesel Kirjutas:  a ma tahaks lihtsalt teada, et mis teil diisli vasta on?
Smile

Vaevalt, et keegi siin sõna võtnutest suhtub diislitesse nagu Hitler juutidesse Smile  Küsimus on motoploki kontekstis. Kui vaadata kasvõi siit http://www.hortulus.ee/index.php?group_id=86&page=120 mootorite hindu, arvestades, et tegu ei ole kvaliteetmootoritega (mis on kordades kallimad), siis... Lihtsalt ei leidu hordide kaupa inimesi, kes oleksid diisli võrratu popsumise ja mõne njuutonmeetri võrra suurema väände eest kordades rohkem maksma.  Diisli suurem mass ei pruugi haagise vedamisel halba teha, pigem vastupidi. Seda räigem on aga soolomasinaga opereerimine.
Vasta

(17-04-2015, 18:03 PM)diesel Kirjutas:  a ma tahaks lihtsalt teada, et mis teil diisli vasta on?
Smile
Ei olegi midagi, lahe sell!
         
Tõsiselt rääkides, siis diisel õigustab ennast suurte masinate juures ning annab väikese puhul efekti vaid 24/7 töötades. Erijuhtumiks olla see, kui kavatsetakse üle minna gaasile.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(17-04-2015, 11:29 AM)oltsberg Kirjutas:  Kutaisi esiisal Goldonil on tehasepoolne diiselversioon täiesti olemas, eespool olen sellest veidi kirjutanud.

Motoploki diiseldamisel saab argumendiks olla vaid tugev emotsionaalne kiindumus diiselmootorisse. Kütusesäästult saadava rahalise efekti ära ootamiseks ühel inimesel tõenäoliselt elupäevi ei jätku.

Muide, kas ksf! Gravity oskab öelda mingit numbrit Subaru kütusekulu kohta? Nägin poes ühte Honda GX 200ga elektrigeneraatorit, mille tunnikuluks väideti 1,3 liitrit. Subarul kah vast sinna kanti? Teadmine vajalik selleks, et saaks umbes-täpseltki töötunde hinnata, et õli õigeaegselt vahetada.

Kui ksf! v6sa siin jälle "jaol" käis, siis äkki on ta nii lahke, et suvatseb paar lehekülge tagasi keerata ja minu postituses #199 esitatud küsimustele vastata?

Kahjuks jään tõese vastuse võlgu . Lihtsalt iga tootjat kasutab erinevat viisi millal saadakse g/KWh ja seetõttu ei saa neid omavahel võrrelda .  Kui nüüd ülevaatlikult ja lühidalt öelda .

Lisaks pole ka päris tõene generaatori järgi hinnata kütusekulu . Generaatori valmistaja pakub välja kütusekulu jällegi omal viisil kus näiteks mõõtmine tehakse 75% koormusega .  Lisaks võib erineda kas 75% on võetud lühiajalisest maksimaal võimsusest või "pideva töö" numbrist . Generaatori oma kasutegur on ka tavaliselt teadmata , mis mõjutab ka tulemust .

Pisikestel väikemootoritel jääb g/KWh kohta umbes 300-360gr olenevalt, mis pöörete ja koormuse korral on see mõõdetud .

Väikestel diislitel 240-265 gr/KWh kohta . Diislite puhul on 3000 rpm koht kus hakkab järsult tõustma kütusekulu . 


-----------------

Igatahes alles sai räägitud ühe soomlasega . Temal oli väga huvitavalt majapidamine "motoriseeritud" . Selles asemel, et igal seadmel oma mootor on siis kasutas ainult ühte mida siis vajadusel ringi tõstis . Külas pole käinud aga jutu järgi siis oli puulõhkuja , kreissaag ja isetehtud aiatraktor . Aasta töötunde ikka kogunes koos lume lükkamisega . Temal tasus ära diisli pidamine arvestades ikkagi 20-30% kütusesäästu . Võib olla oli tal mingi diislikiiks ka .

Parem üks korralik ja öko mootor mis pidevalt töös kui 3 seisvat .  

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta

Kas keegi oskab öelda mtz esisilla kardaaniflantsi aukude vahet kas siis tsentrist tsentrisse või augu servast- augu serva? Nimelt sooviks siis gaz tagasilla külge ühendada mootorit ja üheks variandiks hüppas pähe sobitada mtz gardaani flants gaz51 tagasilla reduktori flantsi külge. 
Kuna sain kaasfoorumlaselt tummise tagasilla, siis plaan ehitada sellest motoplokk või pisem traktor mille mõtet olen juba aastaid peas veeretanud ja hiina motoplokk tundus siiski liiga õhukesest metallist ning kergekaaluline olevat 
Vasta

Ise ka ühe mf-i diiseldanud ,kütusekulu peaaegu olematu!
Vasta

(20-04-2015, 02:00 AM)aigark Kirjutas:  Ise ka ühe mf-i diiseldanud ,kütusekulu peaaegu olematu!

Räägi lähemalt.

Mis mootor, millised pöörded ja palju sarvedele kaalu juurde tuli?
Vasta

(20-04-2015, 09:44 AM)v6sa Kirjutas:  
(20-04-2015, 02:00 AM)aigark Kirjutas:  Ise ka ühe mf-i diiseldanud ,kütusekulu peaaegu olematu!

Räägi lähemalt.

Mis mootor, millised pöörded ja palju sarvedele kaalu juurde tuli?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Kena aparaat!

Aga äkki on ksf! aigark nii lahke, et valgustab meid mootori osas täpsemalt (mark, hind, kust saadud jne). Äkki puhkeb seejärel diiselmotoplokkide buum Big Grin 


Mind huvitab veel see, et kas MF 70 lumepuhur on ka Kutaisil kasutatav? Et ei ole vastunäidustust näiteks pöörlemissuuna näol. Et mis suunas MF jõuvõtt pöörleb?
Vasta

(20-04-2015, 21:01 PM)oltsberg Kirjutas:  Kena aparaat!

Aga äkki on ksf! aigark nii lahke, et valgustab meid mootori osas täpsemalt (mark, hind, kust saadud jne). Äkki puhkeb seejärel diiselmotoplokkide buum Big Grin 


Mind huvitab veel see, et kas MF 70 lumepuhur on ka Kutaisil kasutatav? Et ei ole vastunäidustust näiteks pöörlemissuuna näol. Et mis suunas MF jõuvõtt pöörleb?

MF-il saab puhuri reduktoris hammasratta ümbertõstmisega pöörlemissuunda muuta,muidugi tuleb siis puhurist välja tuleva toru asukohta muuta.
Vasta

Tehasetoodang diisliga:

https://www.youtube.com/watch?v=VlBD7pmOTa8

Hatz 1b30 arvan . 

Tundub mingi high tech motoplokk olevat. Leiaks kuskilt ainult hinna ka Smile 

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta

huupi pakun. aga kusagil justkui olen kohanud  midagi sarnast väljamaa saidil hind oli 3800-4000 eur, korralik diiselmootor seal peal ise maksab juba üle 1000eur
Vasta

Kui selline ennast kapsamaale kõhupeale kaevab on väljasaamiseks traktorit juba vaja,oma plätu jaksan ise välja tõsta Big Grin .Kogu poolest võiks neljahõlmalist atra kasutada mitte kultivaatoripiiga maad kobestada.
Vasta

(25-04-2015, 07:23 AM)ahtos Kirjutas:  Kui selline ennast kapsamaale kõhupeale kaevab on väljasaamiseks traktorit juba vaja,oma plätu jaksan ise välja tõsta Big Grin .Kogu poolest võiks neljahõlmalist atra kasutada mitte kultivaatoripiiga maad kobestada.

Paraku ei suuda kerge asi kuigi palju vedada. Sest veovõime on mass korda raskuskiirendus korda haardetegur. Diiselmootor tuleb veovõimele igal juhul kasuks Big Grin

Muide, see "kultivaatior" videos on ribahõlmaga ader. Ka meil kasutusel.
Vasta

kui kunagi kuugeldasin oma väiksema kollase lombardini diisli kohta, siis leidsin küll umbes miljon vastet, kus mainitet kone igatsugu motoplokkide jõuallikaks oli.
noormaalse naisterahva jägu massi ja tosina suksu ramm.
mul on ka kirjade järgi umbes sama jõuga bensukas ka ühe purustaja külges. silma järgi on diislist pisem küll. poolt vist päris mitte, aga kolmandiku jägu kindlasti. massist põle aimu.
jäksab see bensukas ka oma töö kenasti ää teha.
ei laida kumbagi.
ainumas kindel vahe on see, et bensukas tahab poolte pööretega käies tubli liitri tunni kohta. diisliga tuleb juurde valamist paar korda aastas ette võtta.
no hüva, kasutan erinevalt. päriselus oleks sarnase kasutamise puhul vast ehk kolmekordne küttekulu vahe, mitte rohkem.
Vasta

Ega minagi teda laida ainult vaatasin,et minu MTZ05 jaksab künda kaheobese adrast tehtud adraga palju lõbusamalt ja künd jääb künni moodi.Nati paneks isegi sinna bensaka asemele,aga kapsamaa nii väike,et selle jõuab ka originaal motoga ära teha.
Vasta

(25-04-2015, 01:18 AM)Gravity Kirjutas:  Tehasetoodang diisliga:

https://www.youtube.com/watch?v=VlBD7pmOTa8

Hatz 1b30 arvan . 

Tundub mingi high tech motoplokk olevat. Leiaks kuskilt ainult hinna ka Smile 

Preis: EUR 11096,00


Nt siin: http://www.wagnergartentechnik.de/shop/e...aete_.html
Vasta

Tolle eelmises postituses lingitud eluka massiks väidetakse 194 kg. Mootor on Hatz 1B40. Eesti inimesed ostaksid sellise raha eest ilmelt midagi märksa toekamat.

Mullaharimise kohta mõned küsimused. Hetkel on mul töövalmis ainult frees. Teiste eespool presenteeritud riistade ja Kutaisi haakeseadme üleminekut ei ole veel jõudnud tekitada. Et kui frees olemas, ei olegi kündmisega mõtet vaeva näha? Või...?

Teine asi ka. Keegi, vist ksf! Basilio tõi näite, et töö, mida labidaga kaevates teeb kaks päeva, saab masindades tehtud kahe tunniga. Tore! Aga... Käsitsi kaevates soputatakse kõik mittevajalikud juurikad korraga maa seest välja. (Offtopik: kunagi puukoolis praktikal olles me seda teha ei viitsinud, jätsime kõik ilusti maa sisse, ainult pealt näha oli ilus must muld. Ja kui puukoolitädike selle avastas, sai ta villase šoki Big Grin  OT lõpp.) Et mis masindamisel umbrohujuurtest saab? Kas äkke või kultivaatoriga üle käies saab asi parem?
Vasta

Tegelikult mullefrees teeb teiste tegematta tööd alati ära.Pole miskit muud vaja.Asendamatu riistpuu.
Vasta

15 000 eest saab juba 54hj 4veoga landini, küll on ilma kabiinita, kuid ega seda motoplokilgi pole  Big Grin
Vasta

(26-04-2015, 05:49 AM)maisalup Kirjutas:  15 000 eest saab juba 54hj 4veoga landini, küll on ilma kabiinita, kuid ega seda motoplokilgi pole  Big Grin

Selle Landiniga ei mahu seal toimetama, kus motoplokk hakkama saab. (ise ostsin pisikese murutraktori mõõtu hiinaka, kuna 25 või 16 jäävad liig suureks).
Ju sellise mootori ja hinnaga asi mõeldud mingitesse eriolukordadesse, kus tal on kitsastes oludes pidevalt tööd ees. noh ütleme et mingitesse istandustesse puude-põõsaste vahele-alla või siis hektarite suurustesse kasvuhoonetesse vms. *Egas lääne inime kah niisama raha tuulde loobi, ehkki tal seda meist kordades rohkem on ...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne