19-07-2016, 09:53 AM
Tänan, honkomees!
Mul ei ole nii aukartustäratavale kogemusele midagi vastu seada. Ainus kokkupuude lattniidukiga ongi vaid kõnealune aparaat, millega olen töötanud 3...4 tundi. Ja remonditud on teda kokku ca 30 tundi
v6sa 2 senti jätkuvalt aktuaalsed Huvitav on muidugi see, et needid ei andnud järele kogu lati ulatuses, vaid just tolles otsas, mis pildil esiplaani poole jäi (aiman ka põhjust, tegelen sellega). Teine ots, kus liibumine ok, võinuks ju ikka nüsida?
Ksf! metsnik kah minu põhiseisukohaga liitunud...
Aga vaatame veelkord pilti
Ja võrdluseks...
Pöörakem tähelepanu kasvõi tugitalla asendile (viimasel pildil kõige alumine detail). Ja püüdkem ka esimesel pildil terade nurka maa suhtes määrata (minul hetkel malli käepärast ei ole).
Aga jah, me võime siin hulgim teoreetilist vahtu üles kloppida. Enne midagi teada ei saa, kui võll on remonditud, siis võib edasiste loomkatsete juurde minna.
[/url]
[url=http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=58664]
Mul ei ole nii aukartustäratavale kogemusele midagi vastu seada. Ainus kokkupuude lattniidukiga ongi vaid kõnealune aparaat, millega olen töötanud 3...4 tundi. Ja remonditud on teda kokku ca 30 tundi
v6sa 2 senti jätkuvalt aktuaalsed Huvitav on muidugi see, et needid ei andnud järele kogu lati ulatuses, vaid just tolles otsas, mis pildil esiplaani poole jäi (aiman ka põhjust, tegelen sellega). Teine ots, kus liibumine ok, võinuks ju ikka nüsida?
Ksf! metsnik kah minu põhiseisukohaga liitunud...
Aga vaatame veelkord pilti
Ja võrdluseks...
Pöörakem tähelepanu kasvõi tugitalla asendile (viimasel pildil kõige alumine detail). Ja püüdkem ka esimesel pildil terade nurka maa suhtes määrata (minul hetkel malli käepärast ei ole).
Aga jah, me võime siin hulgim teoreetilist vahtu üles kloppida. Enne midagi teada ei saa, kui võll on remonditud, siis võib edasiste loomkatsete juurde minna.
[/url]
[url=http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=58664]