15-03-2024, 21:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2024, 21:38 PM ja muutjaks oli oltsberg.)
(14-03-2024, 21:53 PM)meli666 Kirjutas: Võta ühendust Ksf Gravity, ta teab väga hästi Subaru mootorite hingeelu. Kuigi praegusel ajal, kui hooaeg on kohe kohe lahti minemas, ta vist siia ei satu. Seega Estmotor lehelt number, kui pole ja helista.
Mulle teadaolevalt ei tööta akf! Gravity juba aastaid Estmotoris. Mis muidugi ei tähenda, et ta lahkudes oma teadmisi ja kogemusi kaasa ei võtnud.
(14-03-2024, 22:03 PM)lauren Kirjutas: ... Ma olen bensuvooliku lukustustangidega kinni pressinud siis ei pea paaki tühjendama.
Olen lukustustangid enda eest nii osavalt ära peitnud, et juba tükk aega pole neid näinud Ja lisaks on Subarul voolik nii hästi ära peidetud, et polegi kohta, kust tangidega kinni hakata. Kõige lihtsam/kiirem on lehter ja anum karbussi alla panna, klamber lahti näpistada ja karbuss otsast tõmmata. Ülejäänu eest hoolitseb papa Newton Niikaua, kui kuseb, võib ju ise kusel käia vms
Viisakam võimalus on kraani settepoti eemaldamine, aga plastdetaili ei taha väga palju näppida. Ja kusemise osas ei muutu midagi. Paagi tühjendamisest pääseb siis, kui paak ise lahti kruvida, voolik otsast tõmmata ja paak kiiresti sellisesse poosi keerata, et leemeke välja ei tuleks. Aga kes viitsib