Opel Kadett Cabrio
#1

Tervist!
Teen siia puht igavusest oma hobiautost teema, ehk on kellelgi hea ajaviiteks lugeda!
Autoks on siis 1990 aasta Opel Kadett Cabrio mille ostsin 2009 aasta algul. Minukätte rännates oli masin tehasekonditsioonis 1.6 karbussikas ilma roolivõimendita tavaline plank. Mõni müügipilt siis kah vahelduseks:
[Pilt: onlopu109.jpg]
[Pilt: onlopu111.jpg]

Siis sai hakatud kiiremas korras välimusega tegelema ,et suveks ikka parem oleks kui varem. Poleerisin ja vahatasin pilli ära ja mukkisin siit-sealt ja oligi juba parem:
[Pilt: IMGP0018.JPG]
[Pilt: IMGP0026.JPG]
[Pilt: IMGP0033.JPG]
[Pilt: IMGP0180.JPG]

Kuna 1.6 oli suvisteks lõbusõitudeks natukene jõuetu ja igav siis ostsin omale doonoriks natukene katki sõidetud avariilise Kadett GSi , millel aistevahel 20SEH koodiga mootor ehk 2.0 pritsung ja 95kw. Pluss veel küljes igasugu häid asju nagu strutbar, sportsummuti jne. Paar pilti ka doonorist:
[Pilt: P120310_09.09.jpg]
[Pilt: P120310_09.09_01.jpg]

Sai siis mootor koos juhtmestiku, bensupaagi ja püstakutega ära vahetatud ja pill liikus ikka vägevalt. Sai siis temaga sõidetud paar suve ja korduvalt velgi vahetatud aina suuremate vastu ja kuniks ta nüüd jälle seisma jäi.

Nüüdseks kuskil poolteist kuud tagasi tõin masina Läänemaalt Tallinna oma tööjuurde ,et hakata tegema tõsisemat kap-remonti. Algselt oli plaanis vahetada tiivakaared ja küljekarbid ja masin üle värvida. Pilt siis masina saabudes:
[Pilt: 050120122466.jpg]
[Pilt: cab.JPG]

Hakkasin vaikselt lammutama:
[Pilt: see.JPG]
[Pilt: 111.JPG]

Sai siis natukene hakitud.
[Pilt: SAM_0418.JPG]
[Pilt: SAM_0422.JPG]

Proovisin uusi GSi stanget ja kapotti lahtiselt peale:
[Pilt: SAM_0425.JPG]

Karbid ja tiivakaared küljes:
[Pilt: SAM_0475.JPG]
[Pilt: SAM_0488.JPG]

Proovikrunt peal:
[Pilt: SAM_0498.JPG]

Keretööde käigus sai mindud ühe Gsi varuosakuulutuse peale stangesi ja muid nipet näpet vidinaid vaatama mindud ja tagasi tulin hoopis sellise viguriga Big Grin
[Pilt: kone.JPG]

Tegu on siis coscast plokikaanega C20XE mootoriga 2.0 110kw DOHC
[Pilt: IMG_777.JPG]

Samal õhtul sai mootor aistevahele visatud:
[Pilt: SAM_0550.JPG]

Niisama üks pilt vahelduseks:
[Pilt: 426621_10150540333026931_527281930_92304...2733_n.jpg]




Vahepeal jõudsid minuni ebayst tellitud madaldusvedrud ja amordid -60/40mm.
[Pilt: SAM_0540.JPG]

Tellisin ka uue summutijooksu mis sai koos madaldusega koheselt alla visatud:
[Pilt: 408045_10150547975421931_527281930_92513...4974_n.jpg]

Ja viimane pilt siis eilsest seisust:
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-a...3968_n.jpg

Loodan ,et kedagi huvitas ja oli tore lugeda. Auto valmimise tähtajaks on 19. Aprill ehk minu sünnipäev. Selleks ajaks peal pill olema liikvel.
Vasta
#2

Kiitus!!! Suur töö ette võetud ja ilmselt tulemus on ilus. Polegi enam eriti Kadette liikumas näinud (Cabriosid veel vähem) Tean üht tuttavat kes ka oma 5 ukselise Kadeti pulkadeks lahti võttis ja nüüd on nagu tehasest tulnud.
Mis siin ikka JÕUDU JA JAKSU!!!! Aprillini pole enam kaua jäänud.

Veel pole maha löödud
Vasta
#3

õhtut,

kena töö!
tõsiselt hea on veel mõnd elujõulist eksemplari näha: kadettE-dest võiksid küll nii cabriod kui GSId hobiauto-potentsiaali omada, aga pole nii juhtunud ning mõlemad on ajalooks saamas.

XE on hea mõte - kuigi Sul ei ole nüüd sellest strutist enam abi.

jõudu,
Teet
XE nii suvel kui talvel: vastavalt GSI ja 4x4 Vectra 2000

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#4

Tänud kommenteerijatele.

Aga küsimus viimasele ,et miks mul enam strutist mingit kasu pole?
Ega mootorivahetus seal midagi mõjutanud, kere hoiab jäigemana ikka..
Vasta
#5

(20-02-2012, 10:31 AM)aandroo Kirjutas:  Aga küsimus viimasele ,et miks mul enam strutist mingit kasu pole?
Ega mootorivahetus seal midagi mõjutanud, kere hoiab jäigemana ikka..
Kui öigesti mäletan, siis NE'le möeldud strut ei sobi XE'le.
Vasta
#6

Strut on peal ja sobis ideaalselt.
Auto nüüdseks ka värviall ja värviks osutus BMW Hellrot.
[Pilt: SAM_0604.JPG]
Vasta
#7

Üks pilt ka päevavalges.
[Pilt: 427432_10150565962341931_527281930_93131...6789_n.jpg]
Vasta
#8

Auto juba ammu valmis aga siia pole pilte lisanud ega midagi kirjutanud.
[Pilt: SAM_5690.JPG]
Sai päris hea või mis?
Vasta
#9

sai hea. Kapotialuse-pilt oleks kah kindlasti kena - kuis strut jms seal on. Moto oma liikumisega ei kohtu selle strutiga üldse? Paistab uskumatu -
strutid on üldiselt jah OHC-l ja DOHC-l erinevad; DOHC omad on huka kõveramad. OMP kataloogis on reguleeritavad justkui samad; OHC-le esimest ülemist mittereguleeritavat ei lubagi ning DOHC on selline paras S-täht:
[Pilt: MA1644.jpg]

muide mul on kabriole passivaks lõigutud nn smoked-tagatuled üle. Ning nn laiatarbe-kadeti vidinaid on mul kah kuidagi vastuseisust hoolimata kogunenud - igasugused (naturaalmajanduslikud) kauplemised on mõtte tulles suhtlust väärt. Ise tunnen puudust bensupaagikorgist, roolivardast, 5d GSI küljeliistudest (uksel) ja kapotialusest müramatist.
edit: ja muidugi teab iga kadetiomanik, et GSI esistange on kuldaväärt asi - kui isegi ennast esiosa turvalisuse osas kindlana tunda, siis see on kauplemistel ikkagi parim "valuuta" Wink

Teet

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#10

Kas olid sina täna Veerenni tänaval kummi vilistamas? Igatahes stiilne pill oli :-)
Vasta
#11

Mina olin jah Smile Auto oli jõle tolmune ja läksin just pesulasse!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne