29-09-2012, 15:00 PM
Härra Smolinil on terav silm ja silmapaistev teadlikus vanadest asjadest, paistab
Kellaplokk sai jah 203 oma, kuna meil mägramaja omanikuga kahepeale üks 203 olemas on ja teine juppidena kaasas oli, siis ei näinud pöhjust miks mitte täiendada kiirsuvila kokpitti sellise toreda detailiga.
Samuti olid originaalkellad igavad ja asetsesid nönna madalal, et roolitaga istudes neid näha polnudki. Sai siis ise väheke leiutatud.
Muidugi pole see ainus asi mis originaaliks ei jäänud juhikohal, eks ülejäänud teravsilmad vast leiavad varsti.
Inglased on töesti kohe mitu korda koledamad, vanad bedfordid, commerid jne on ikka lausa lust silmale vaadata kuidas säherdused täiesti proportsioonist väljas ja lopergused käkid saavad olla ilma sündinud
Peugeoti liinist on vaieldamatult lemmikud veel D3/D4, ja muidugi oleks neid köiki ja inglasi kaasa arvatud hädasti vaja koguaeg
Kellaplokk sai jah 203 oma, kuna meil mägramaja omanikuga kahepeale üks 203 olemas on ja teine juppidena kaasas oli, siis ei näinud pöhjust miks mitte täiendada kiirsuvila kokpitti sellise toreda detailiga.
Samuti olid originaalkellad igavad ja asetsesid nönna madalal, et roolitaga istudes neid näha polnudki. Sai siis ise väheke leiutatud.
Muidugi pole see ainus asi mis originaaliks ei jäänud juhikohal, eks ülejäänud teravsilmad vast leiavad varsti.
Inglased on töesti kohe mitu korda koledamad, vanad bedfordid, commerid jne on ikka lausa lust silmale vaadata kuidas säherdused täiesti proportsioonist väljas ja lopergused käkid saavad olla ilma sündinud
Peugeoti liinist on vaieldamatult lemmikud veel D3/D4, ja muidugi oleks neid köiki ja inglasi kaasa arvatud hädasti vaja koguaeg
Karateturbo-kolm purki ja tigu