1975 a. Peugeot J7 PZ 40 2,1 d

Sinna sobiks midagi mägra pildiga...

Üks teematiline flash ka internetist...pikal kuulamisel muutub hüpnootiliseks Smile
http://www.albinoblacksheep.com/flash/badgers

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Neid rattakatteid on meil mitu erinevat, teine asub pildiloleva all. See nähaolev on enivei liiga suur.
Oli ka mägrapildi möte, eks näis.

Ei mäleta kas juba on siit teemast läbi käinud aga vajaka oleks klaasitihendile kiilu, mis oleks umbes 13mm lai ja 9mm sügav. Hakkab juba möistus otsa saama et kust sellist otsima peaks. Vene tihendikiilu on saadud katsuda mönda ja nood on kitsamad/madalamad.
Vaja teda siis tagaaknale ja umbes 3.5-4m.

Mägralaul on toreSmile

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Vahepeal on tegeletud veidi vedrustusega. Juba ammu oli selge et millegipärast hoiab mägramaja end kövasti juhipoole kaldu. Sai uuritud et kas on möni vedru pooleks aga näha polnud midagi.
Enamvähem selge oli et viga peab tagavedrustuses olema, niisiis tudeerisin frantslaste J7&J9 foorumit hoolega läbi guugel-translaatori ja leidsin et see on täiesti levinud probleem nendel kuutidel, viga siis tagumise torsioonvedrustuse sees. Lahti saab vötta tagasillast ühe vöi mölemad pooled, ma piirdusin ühega sest teine pool ju seisis püsti. Sees oligi näha et puudu oli üks nö distansplaat ja kuna vedrud said nüüd liigapalju loksuda siis oligi üks külg madalamal.
Remont sisaldas ühe kinnikeevitatud katte lahti käiamist, vasakpoolse öötshoova ja vedrustuse eemaldamist, uue distansplaadi löikamist ja sellele kinnituse tegemist, kogu jama uuesti kokku tagasi panemist. Pea köik asjad tulid suht vabatahtlikult lahti ja operatsioon ise ei ole üldse keeruline iseenesest, miinuspoole pealt tuleb märkida ohtrat seest umbse raua kasutamist mis köik tükid tonniraskuseks teeb, vist olen selja ära venitanud toda jurakat oma pesasse tagasi toppides.
Üldiselt tundub et önnestus, nüüd seisab päris otse teine.

Vedrustuse on frantsamannid siis lahendanud nönda et pakk lehtvedru lehtesid on silla sees ja öötshoob katsub neid nö propellerisse keerata, ning siis tekib vedrustus. Samuti on jäetud regullimisruum, et kui tahad saad tösta taguotsa, seda saab kahjuks teha vaid mölemad pooled korraga.

Piltidest, siis mönel on tuvastatav vedrupakk, siis öötshoob kus sees vedrud käivad ja pahategija ise on ühel pildil piduritrumli peal näha, algselt oli vaid üks nö körv tal peal püsti nüüdse kahe asemel.

[Pilt: 1][Pilt: 1][Pilt: 1]
[Pilt: 1]

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Säändne küsimus tõstatus, et kas keegi oskab soovitada käitist, mis suudaks lõigata ja lihvida ühest suuremast kumerusega autopeeglist väiksemas mõõdus junntüki.

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(09-10-2012, 18:59 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Säändne küsimus tõstatus, et kas keegi oskab soovitada käitist, mis suudaks lõigata ja lihvida ühest suuremast kumerusega autopeeglist väiksemas mõõdus junntüki.
Terase 8, Tln - autopeegleid nad igatahes lõikavad.
Üks koht oli veel Laki tn, kusagil Becky kaupluse kandis, aga koha nimi ei tule meelde.

Edit: Meelde tuli - Cadre OÜ, vanasti oli Laki 11, nüüd näitab otsing aadressiks Kunderi 8A, Tallinn
Vasta

Kadriorus Terase tänav . Neil kõik erinevad peegli tüübid olemas ja lõikavad sinupoolse sabloni järgi.

Oma Astro peegli ja iveco ja mersu peegli olen sealt saanud.

http://klaasissepa.ee/
Vasta

Vanasti Tartus, Ilmatsalu ringi juures ka lõikasid. Ringtee alguses, oli vist maja nr. 58, kui õieti mäletan, võin eksida. Olen kaks küljepeeglit seal lasknud lõigata, mõlemad vana peegli järgi, mis siis olid üks kolmeks, teine rohkemateks kildudeks. Aga teevad ka sablooni järgi valmis kindlasti.
Hind oli ka taskukohane.

M.

ZAZ965A 1968
Vasta

Minu poolt väike toetust väljendav ideekavand:

[Pilt: MA_GER-RATTAL.jpg]
Vasta

Mägramajaga piktogramm on noobel, kui selle nüüd kuidagi veel vektorina kätte saaks Smile

Ja peeglid tehti terase uulitsas kenasti valmis juba, pole vaid järgi jõudnud vaimse tervise päevast tingituna

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Täna sain Marepleksist kätte uued esiuste klaasid, templite/kirjadega ja puha. Samuti on nüüdsest olemas korralikud convexklaasid küljepeeglitele, sellised valgustneelavad, mis peaks taganttulijate tulede pimestamisest säästma. Oma kohtadele on asunud ka väikesed markiisid. Need tahavad nüüd tiba aega, et eesmised ääred viisakalt alla vajuks.

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

väga noobel liikur tuleb sellest
millised reisiplaanid juba mõtetes mõlguvad - ringreis läbi Prantsusmaa
Vasta

Kui allak tänaseks möistlikku ilma annaks, siis saaks vast esimese proovisöidu ära teha, senini pole tahtnud ilma klaasideta kihutada.
Siis saab otsustada ka plaani vöetavate reisisihtide nimekirja, et kas need peaks jääma pigem kahekohaliste kilomeetrinumbrite kaugusele vöi on asi parem.
Kui köik söidukölbulikuks osutub siis frantsusmaa pole kindlasti välistatud, nagu ka maailmalöpp ja muud oluliselt kohad.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Väga tore projekt on meestel ette võetud.
Küsin tagatulede kohta. Kas neil on ka nõutud markeering peal ja mis pirnid sees käivad?
Vasta

75dal aastal nöutud markeering oli "punane", ma pakun.
Mingisse europederastiasse pole süvenenud ja ei hakka ka.
Pirnid on nood keskmised piklikudSmile, valida sai 5 ja 10w vahel.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

(12-10-2012, 13:28 PM)90Deville Kirjutas:  75dal aastal nöutud markeering oli "punane", ma pakun.
See on hästi sõnastatud Big Grin.
Arvasingi, et neil pole nõutud markeeringuid. Sai isegi ühe projekti jaoks otsitud sellises stiilis tulesid ja neid eriti valida pole. Lucase omad, mis näevad ligilähedased välja on kallid. Pirnide võimsuse osas leidsin ma infot, et eelmisel sajandil toodeti Inglismaal tegelikult ka selliseid 20w pirne, mis olid mõõtudelt peaaegu sama suured, kui praegused 10w pirnid. Ligilähedane, mis sisse oleks sobinud olid mingid Itaalias toodetud 15w pirnid, kuid müügikoht neid väljapoole Itaaliat polnud nõus saatma ja läksin siis teiste tulede teed.
Vasta

(11-10-2012, 21:39 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Samuti on nüüdsest olemas korralikud convexklaasid küljepeeglitele, sellised valgustneelavad, mis peaks taganttulijate tulede pimestamisest säästma
Kuskohas siukest peent kraami jagatakse (ega need ometi säält Terase-uulitsa verkstoast)?
Vasta

(12-10-2012, 16:06 PM)Tom Kirjutas:  
(11-10-2012, 21:39 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Samuti on nüüdsest olemas korralikud convexklaasid küljepeeglitele, sellised valgustneelavad, mis peaks taganttulijate tulede pimestamisest säästma
Kuskohas siukest peent kraami jagatakse (ega need ometi säält Terase-uulitsa verkstoast)?

Sääl jah, täiesti riiulis olid olemas ja kahe isendi hind koos lõikumise-lihvimisega tuli igati soliidselt 22 jewrot.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Häpphäppi-dzoidzoi Smile

Mägramaja tegi täna oma esimese sõidu uuenenud kujul:



Kusjuures sõitis gepsujärgi suht valutult 90+. Eks müraisolatsioon vajab veel täiustamist.

Uste aknad ja peeglid ja pudelikapiluuk paigas ja eks piltidelt saab asjadest aimu:

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Käiguvahetusel kriuks lahe, nagu Pätsuaegsed kriuksuga saapad Big Grin

Lahe masin, väga lahe!

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta

Mötlesin et teen ka mingi siukse vägeva hääle külge nagu tjuuningupillidel blow-off valve....tuli sellineSmile
Kriuksu teeb siduripedaal, see ei saa nii jäädaSmile

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne