30-12-2012, 13:31 PM
Rattaspido on kindlasti palju "ausam" ja palju täpsem, kui GPS vms moodne junntükk. Ning nende loogika on ju vaid täispöörde impulsse lugeda ehk selle anduri võib kinnitada mistahes muutumatu ülekandearvuga pöörleva vidina külge, näiteks tagaveol kardaan või esiveol ka veovõlli seesmine "ots" etc.
Loogika põhjal peaks just kardaani-lugejaga kõige täpsema tulemuse saama aga seda juhul, kui odav-lihtne seadeldis lubab ülekande arvutustehet sisestada. Samas kõige väiksem distantsiline eksimus tuleb vabalt pöörlevast rattast mõõtes. Ning ideena nupumeestele: kaks andurit, progejupp, kes võrdleb iga ajahetk kumbagi andurit ja edastab kaalutletud keskmist. Nii elimineeritakse veorataste läbilibisemine ja vabajooksurataste blokeerumine. Teoorias ei tohiks väga keeruline olla? Kolme anduriga RWD autol saaks üldse auto keskme kätte: kaks erineva kiirusega pöörlevat esiratast ja kardaan - kokku absoluutselt täpse distantsi ja kiiruse.
Ei sobi küll klassikaliseks historicuks, kus on igasugune arvutipõhisus keelatud, aga niisama küll.
Loogika põhjal peaks just kardaani-lugejaga kõige täpsema tulemuse saama aga seda juhul, kui odav-lihtne seadeldis lubab ülekande arvutustehet sisestada. Samas kõige väiksem distantsiline eksimus tuleb vabalt pöörlevast rattast mõõtes. Ning ideena nupumeestele: kaks andurit, progejupp, kes võrdleb iga ajahetk kumbagi andurit ja edastab kaalutletud keskmist. Nii elimineeritakse veorataste läbilibisemine ja vabajooksurataste blokeerumine. Teoorias ei tohiks väga keeruline olla? Kolme anduriga RWD autol saaks üldse auto keskme kätte: kaks erineva kiirusega pöörlevat esiratast ja kardaan - kokku absoluutselt täpse distantsi ja kiiruse.
Ei sobi küll klassikaliseks historicuks, kus on igasugune arvutipõhisus keelatud, aga niisama küll.