Postitused: 15
Teemad: 6
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Aitäh kõigile Buss nr 34 "Team Transistor" poolt.
Postitused: 3,820
Teemad: 58
Liitus: Dec 2002
Maine:
42
27-02-2012, 13:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2012, 13:21 PM ja muutjaks oli
PlyVal64.)
Träkkerid "kustusid" tõesti enne lõppu ära. Kuna see oli esimene analoogne katsetus konkreetsete vahenditega nii pika ja kiire sündmuse puhul, siis SportRec'i poisid arvavad aru saavat, miks see nii läks. Kuna träkker edastab inffi läbi GSM võrgu ja oli seadistatud 10-sekundlilise intervalli peale (mis pidanuks andma tööeaks 10-11 tundi, testitud aeglaste ekstreemspordi võistlustega), siis autodega sõidetakse kiiresti, GSM jaamad vahetuvad tohutu tihedusega, vahepeal on veel ka kergeid leviauke Talveralli nurgataguste teede peal ja see kõik kokku koormas akut oluliselt rohkem. Ehk edaspidi saab veel mingeid seadistusi muuta ja ka autoga sõitmise jälgimist ilma 12V juhtmeta vajaliku 10-12 tunnini pikendada.
Kui me träkki sisse sõitsime ilma lõunapausi venimiseta ja ka "stardis" lülitasime vahetult enne seadme sisse, siis kestis see jublakas kenasti Roostani välja. Seekord neelas tunnikese lõunapausi venimine ja tunnikese ka stardis seadme varem sisse lülitamine. Hetkel veel ei ole träkker nii piisavalt usaldusväärne ilma 12V püsisabata, et ainult sellega aega võtta. Täpsust on tal piisavalt ja Eestis on ka mobiililevi tegelikult igal pool olemas aga probleem on kõige tavalisem "elektri kaasas kandmise mahus". Sama häda, mis elektriautodega - asi töötab ainult siis usaldusväärselt, kui juhe on kogu aeg stepslis
Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Postitused: 2,401
Teemad: 198
Liitus: Jan 2004
Maine:
43
nr. 57 valge külgkorviga moto-ekipaaz tänab igati laheda ralli eest. Meil ei õnnestunud kordagi kraavis käia ning vaid üks kord tarbisime kaasvõistlejate lükkamisabi ja sedagi vaid seetõttu, et rahvas oli lükkamas kiiremini, kui ma jõudsin tagurpidikäigu sisse lülitada. Laitses otsustas lepingu lõpetada esiporilaud, kruvisime selle küljest ning sokutasime ühe lahke volvo-ekipaazi pagasiruumi. Peale esimest AKP-d eksisime ära, kuna legendist lendasid lehed kohati enne minema, kui me olime need jõudnud läbi sõita. Leides ennast mõningase ekslemise järel uuesti Laitsest, otsustasime läbi Riisipere Märjamaa suunas liigelda, lootuses säilinud legendi abil kuskil õige teeots üles leida. See õnnestuski ning jõudsime edukalt AKP kahte. Kuna olime selleks ajaks juba üsna graafikust maha jäänud, siis võtsime suuna otse Märjamaale. Peale lõunat kulges sõit hästi kuni Martnani, kus külgkorvi vanni esimesed kinnitused lõplikult lahti põrusid ning see otsustas hakata oma elu elama. Peale pisiremonti oli juba nii pime, et legendi enam lugeda ei näinud (kaasavõetud taskulamp oli ka aukudes pilbasteks lagunenud). Võtsime ennast siis teistele rallikatele sappa ning läbisime edukalt ka ülejäänud trassi. Saades viimases AKP-s teada, et ristsõna on vaja ära anda, lõime käega ja loobusime oma märkmeid täis soditud ristsõnast. Ei tahtnud selle läbimärja kapsa täiendamisele enam kvaliteet-õllevõtu aega raisata ning oli ka oht kaotada meie eesolev ekipaaz töötava kaardilugejaga. Siinkohal täname ekipaazi punase ameerika rauaga, kelle pagasiruumist kellegi käsi välja tilpnes - aitäh kaardi lugemise eest.
Pühapäevane kojusõit kulges ilusti kuni u. Vasalemmani, kus teed märjaks muutusid. Puuduva esiporilaua tõttu nägin koju jõudes välja nagu p**avärvi pruun jääpulk.
Jääme ootama järgmist aastat.
Aitäh Priit, Tiina &co.
Käesolev postitus võib olla tehtud nutitelefonist ja puuduliku klaviatuurikasutuse tõttu sisaldada kirjavigu.
Postitused: 305
Teemad: 34
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
27-02-2012, 14:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2012, 14:31 PM ja muutjaks oli
masinist.)
Kollane "rally mosse"

, mu kaardilugeja ka juba irvitas, et mitu korda me peame üht ja sama mosset mööda laskma ( neid kordi oli kokku vist 5), ning ei mäleta et oleksime ise neist kordagi möödunud.
Ja mitmeid kordi pidime tõdema, et paljud ei viitsinud korralikult legendi süveneda- 1. keeras valest ristist maha, ning tema järel veel 4-5 autot rõõmsalt sabas
Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Postitused: 49
Teemad: 1
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Kes oli see tegelane kes tegi pilti (omades halli sitroeeeni) kuskil kurvis peale lõunat ? Oleks huvitatud mõnest pildist (pruun opel katsuel oleva lisavarustusega nr 117 )
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
kas too es polnd salajane AKP kes pildistas?
Postitused: 3,820
Teemad: 58
Liitus: Dec 2002
Maine:
42
27-02-2012, 14:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-03-2012, 05:24 AM ja muutjaks oli
PlyVal64.)
Edit: Uuendatud failid koos Jesperi AKP6 parandusega ehk usaldame ja mäletame - 90 minutit hilines. Pluss Sport lisakatsete ajad ja karistuspunktid. LK-4 = AKP-6 sisenemine. Seda pingerida saate ise vaadata, Hasso Arnim eksis olematud 8 sekundit.
Sport klassi tulemused üleval. Lisakatsete tulemused tuleb eraldi failiks teha, praegu vaid paberkandjal olemas. Kui katsete punkte vaadata, siis nagu sai Autasustamisel juba öeldud, ainult Võitja sai KOGU regulaarsusralli põhimõttele täpselt pihta! Hästi tehtud, hästi sõidetud!!! Kindlasti oleks vaja ka kaardilugeja nime sest tegelikult teeb enamuse tööst ju Tema. Juhi asi on vaid kaardilugejat kuulata, õigel ajal ära pöörata, õigel ajal pidurdada või gaasi anda ja auto tervena algusest lõpuni viia. Ehk regulaarsusrallis on hea kaardilugeja täpselt sama tähtis, kui WRC'ga inimvõimete piiril metsavahel kihutades. Niisama rahvarallis või suhteliselt aeglaste rahvusliku rühma autodega sporti tehes piisab "soomlaste stiilist", kus sõidetakse kiiresti silma järgi. Või brittide "pimeralli" oskustest, kus kaardilugeja tõesti loeb (maa)kaarti
Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...
Postitused: 3
Teemad: 0
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
27-02-2012, 14:55 PM
Ekipaaž 242 sai valmis ülevaatliku video päevast. Esialgu planeeritud 20 kaadrit minutis asendus ajapikku tehnilistel põhjustel kolm-neli korda harvema pildisagedusega, nii et kiirematel lõikudel läheb pilt hüplikuks, aga tempost ja teeoludest peaks aimu ikka saama.
Esimese kahe tunniga ei saanud just väga pikka vahemaad läbitud, aga selle eest ei hakanud kordagi ei külm ega igav. Tänud korraldajatele
Postitused: 911
Teemad: 169
Liitus: Feb 2006
Maine:
4
(27-02-2012, 14:35 PM)vilimo Kirjutas: Kes oli see tegelane kes tegi pilti (omades halli sitroeeeni) kuskil kurvis peale lõunat ? Oleks huvitatud mõnest pildist (pruun opel katsuel oleva lisavarustusega nr 117 )
Tere.
Pildistav tegelane oli Sergei ja see oli SKP.salajane kontrollpunkt.
Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Postitused: 97
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
27-02-2012, 17:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2012, 17:16 PM ja muutjaks oli
Andres_k.)
Tervitused Talveralli korrldajatele ka teise osalenud Gaz-52 meeskonna poolt!
Rada oli huvitav ja tehniliselt nõudlik, hetkeline tähelepanu mujal viibimine lõppes lumes:
millest välja vintsimine (kasutades vasakut vintsitrumlit ja teisele poole teed maasse löödud raudkangi) käis kiiremini kui pildistaja reageerida jõudis.
Tulemustest (eriti sõiduaegadest) rohkem huvitab meie meeskonda aga Ristsõna õige lahendus!
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Postitused: 3,820
Teemad: 58
Liitus: Dec 2002
Maine:
42
(27-02-2012, 17:11 PM)Jesper Kirjutas: Seal peab olema mingi viga sees, või ma jälle ise ei saa asjast aru. Kas AKP6 oli see, kus šampust anti? Me nagu omaarust ikka läbisime selle, helkuri riputasin jope külge ja hetkel just söön Arla juustu.
Ma ka täpselt mäletan, et Sa olid ja käisid, SI-pulk on, träkker on, isegi pagan piuksu mäletan ... aga SI-pulgal ei ole märget ei AKP-5 ega AKP-6. Kas sportlik ebaõnn ja ainumas peetis SI-pulk? Aga mäletad, kellega koos Sa sinna AKP'desse tulid? Ma saan jõuga panna kasvõi oletatava tegeliku aja ja tulemust korrigeerida. Õnneks on tegu exeliga, kuhu pulkade info loetakse ja mida siis tulemuste tabel ise töötleb.
Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...