Teema on suletud

Uunikute 11.Talveralli Lõpptulemused ja järelkaja
#61

Aitäh kõigile Buss nr 34 "Team Transistor" poolt.
#62

(27-02-2012, 00:36 AM)Jesper Kirjutas:  ...
Muidu niisama tahaks üle anda virtuaalse aukirja punase Volvo sedaani meeskonnale, kes sõitsid meist ainuüksi enne lõunat neli korda mööda Smile
...
Üritasime keskmist kiirust hoida, aga eks sellega ole nagu linnas foorist foorini tõmblemisega, et ega erilist edu ei saavuta. Talverallil foore pole, aga see-eest on palju ristmikke, kust valesti pöörata ja aega kaotada. Pärast lõunat kuni õhtuni möödusime korduvalt ka Trevist, kes meist kordagi mööda ei sõitnud Smile
Nüüd, kui võiduajamine on läbi, saab rahulikult oma sõidu läbi mõelda ja järgmine kord ehk aeglasemalt kiirustada, et niipalju hooletusvigu sisse ei tuleks ja et ei peaks mõttetult enda ja ka teiste tehnikaga riskides metsa vahel peale tallama.

Vaatasin ka eile õhtul kodus träkkeri multifilmi, päris hea oli vaadata, kus üldse käidud sai ja kus sõit metsa läks. Nagu aru sain, siis koolesid pea kõigil träkkerid ära ja täpp jäi sinna seisma, kust viimane signaal kosmosesse läks?

#63

Träkkerid "kustusid" tõesti enne lõppu ära. Kuna see oli esimene analoogne katsetus konkreetsete vahenditega nii pika ja kiire sündmuse puhul, siis SportRec'i poisid arvavad aru saavat, miks see nii läks. Kuna träkker edastab inffi läbi GSM võrgu ja oli seadistatud 10-sekundlilise intervalli peale (mis pidanuks andma tööeaks 10-11 tundi, testitud aeglaste ekstreemspordi võistlustega), siis autodega sõidetakse kiiresti, GSM jaamad vahetuvad tohutu tihedusega, vahepeal on veel ka kergeid leviauke Talveralli nurgataguste teede peal ja see kõik kokku koormas akut oluliselt rohkem. Ehk edaspidi saab veel mingeid seadistusi muuta ja ka autoga sõitmise jälgimist ilma 12V juhtmeta vajaliku 10-12 tunnini pikendada.

Kui me träkki sisse sõitsime ilma lõunapausi venimiseta ja ka "stardis" lülitasime vahetult enne seadme sisse, siis kestis see jublakas kenasti Roostani välja. Seekord neelas tunnikese lõunapausi venimine ja tunnikese ka stardis seadme varem sisse lülitamine. Hetkel veel ei ole träkker nii piisavalt usaldusväärne ilma 12V püsisabata, et ainult sellega aega võtta. Täpsust on tal piisavalt ja Eestis on ka mobiililevi tegelikult igal pool olemas aga probleem on kõige tavalisem "elektri kaasas kandmise mahus". Sama häda, mis elektriautodega - asi töötab ainult siis usaldusväärselt, kui juhe on kogu aeg stepslis Smile
#64

nr. 57 valge külgkorviga moto-ekipaaz tänab igati laheda ralli eest. Meil ei õnnestunud kordagi kraavis käia ning vaid üks kord tarbisime kaasvõistlejate lükkamisabi ja sedagi vaid seetõttu, et rahvas oli lükkamas kiiremini, kui ma jõudsin tagurpidikäigu sisse lülitada. Laitses otsustas lepingu lõpetada esiporilaud, kruvisime selle küljest ning sokutasime ühe lahke volvo-ekipaazi pagasiruumi. Peale esimest AKP-d eksisime ära, kuna legendist lendasid lehed kohati enne minema, kui me olime need jõudnud läbi sõita. Leides ennast mõningase ekslemise järel uuesti Laitsest, otsustasime läbi Riisipere Märjamaa suunas liigelda, lootuses säilinud legendi abil kuskil õige teeots üles leida. See õnnestuski ning jõudsime edukalt AKP kahte. Kuna olime selleks ajaks juba üsna graafikust maha jäänud, siis võtsime suuna otse Märjamaale. Peale lõunat kulges sõit hästi kuni Martnani, kus külgkorvi vanni esimesed kinnitused lõplikult lahti põrusid ning see otsustas hakata oma elu elama. Peale pisiremonti oli juba nii pime, et legendi enam lugeda ei näinud (kaasavõetud taskulamp oli ka aukudes pilbasteks lagunenud). Võtsime ennast siis teistele rallikatele sappa ning läbisime edukalt ka ülejäänud trassi. Saades viimases AKP-s teada, et ristsõna on vaja ära anda, lõime käega ja loobusime oma märkmeid täis soditud ristsõnast. Ei tahtnud selle läbimärja kapsa täiendamisele enam kvaliteet-õllevõtu aega raisata ning oli ka oht kaotada meie eesolev ekipaaz töötava kaardilugejaga. Siinkohal täname ekipaazi punase ameerika rauaga, kelle pagasiruumist kellegi käsi välja tilpnes - aitäh kaardi lugemise eest.
Pühapäevane kojusõit kulges ilusti kuni u. Vasalemmani, kus teed märjaks muutusid. Puuduva esiporilaua tõttu nägin koju jõudes välja nagu p**avärvi pruun jääpulk.
Jääme ootama järgmist aastat.
Aitäh Priit, Tiina &co.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
#65

Kuna jõudsime vaid väga lühikest aega stardis ja esimestel kilomeetritel olla, siis siin üks pisipisike galerii: mõned klõpsud.
#66

Kollane "rally mosse" Smile, mu kaardilugeja ka juba irvitas, et mitu korda me peame üht ja sama mosset mööda laskma ( neid kordi oli kokku vist 5), ning ei mäleta et oleksime ise neist kordagi möödunud.
Ja mitmeid kordi pidime tõdema, et paljud ei viitsinud korralikult legendi süveneda- 1. keeras valest ristist maha, ning tema järel veel 4-5 autot rõõmsalt sabas Smile

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
#67

Kes oli see tegelane kes tegi pilti (omades halli sitroeeeni) kuskil kurvis peale lõunat ? Oleks huvitatud mõnest pildist (pruun opel katsuel oleva lisavarustusega nr 117 )
#68

(27-02-2012, 13:30 PM)masinist Kirjutas:  Kollane "rally mosse" Smile, mu kaardilugeja ka juba irvitas, et mitu korda me peame üht ja sama mosset mööda laskma ( neid kordi oli kokku vist 5), ning ei mäleta et oleksime ise neist kordagi möödunud.
Ja mitmeid kordi pidime tõdema, et paljud ei viitsinud korralikult legendi süveneda- 1. keeras valest ristist maha, ning tema järel veel 4-5 autot rõõmsalt sabas Smile

Kas on võimalik, et need olime meie, ekipaaz nr 45?Big Grin


(27-02-2012, 13:35 PM)vilimo Kirjutas:  Kes oli see tegelane kes tegi pilti (omades halli sitroeeeni) kuskil kurvis peale lõunat ? Oleks huvitatud mõnest pildist (pruun opel katsuel oleva lisavarustusega nr 117 )

Samuti oleks soov nende piltide järgi. Nimelt auto oli täiesti põikis ja purjakil tagaistujad tegid ukse lahti ning lehvitasid Big Grin Ekipaaz nr 45.
#69

kas too es polnd salajane AKP kes pildistas?



#70

Edit: Uuendatud failid koos Jesperi AKP6 parandusega ehk usaldame ja mäletame - 90 minutit hilines. Pluss Sport lisakatsete ajad ja karistuspunktid. LK-4 = AKP-6 sisenemine. Seda pingerida saate ise vaadata, Hasso Arnim eksis olematud 8 sekundit.

.pdf Sport AKP ajad.pdf Suurus: 22.42 KB  Tõmbamised: 432

.pdf Sport katsete tulemused 2012.pdf Suurus: 15.55 KB  Tõmbamised: 497


Sport klassi tulemused üleval. Lisakatsete tulemused tuleb eraldi failiks teha, praegu vaid paberkandjal olemas. Kui katsete punkte vaadata, siis nagu sai Autasustamisel juba öeldud, ainult Võitja sai KOGU regulaarsusralli põhimõttele täpselt pihta! Hästi tehtud, hästi sõidetud!!! Kindlasti oleks vaja ka kaardilugeja nime sest tegelikult teeb enamuse tööst ju Tema. Juhi asi on vaid kaardilugejat kuulata, õigel ajal ära pöörata, õigel ajal pidurdada või gaasi anda ja auto tervena algusest lõpuni viia. Ehk regulaarsusrallis on hea kaardilugeja täpselt sama tähtis, kui WRC'ga inimvõimete piiril metsavahel kihutades. Niisama rahvarallis või suhteliselt aeglaste rahvusliku rühma autodega sporti tehes piisab "soomlaste stiilist", kus sõidetakse kiiresti silma järgi. Või brittide "pimeralli" oskustest, kus kaardilugeja tõesti loeb (maa)kaarti Wink
#71
Video 

Ekipaaž 242 sai valmis ülevaatliku video päevast. Esialgu planeeritud 20 kaadrit minutis asendus ajapikku tehnilistel põhjustel kolm-neli korda harvema pildisagedusega, nii et kiirematel lõikudel läheb pilt hüplikuks, aga tempost ja teeoludest peaks aimu ikka saama.

Esimese kahe tunniga ei saanud just väga pikka vahemaad läbitud, aga selle eest ei hakanud kordagi ei külm ega igav. Tänud korraldajatele
#72

(27-02-2012, 13:35 PM)vilimo Kirjutas:  Kes oli see tegelane kes tegi pilti (omades halli sitroeeeni) kuskil kurvis peale lõunat ? Oleks huvitatud mõnest pildist (pruun opel katsuel oleva lisavarustusega nr 117 )

Tere.
Pildistav tegelane oli Sergei ja see oli SKP.salajane kontrollpunkt.


Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
#73

(27-02-2012, 13:58 PM)aksel73 Kirjutas:  
(27-02-2012, 13:35 PM)vilimo Kirjutas:  Kes oli see tegelane kes tegi pilti (omades halli sitroeeeni) kuskil kurvis peale lõunat ? Oleks huvitatud mõnest pildist (pruun opel katsuel oleva lisavarustusega nr 117 )

Tere.
Pildistav tegelane oli Sergei ja see oli SKP.salajane kontrollpunkt.

Ootame siis pilte Hr Sergei lt

Kas Priit oskab öelda millal turisti tulemused võiks ilmuda internetti ?
#74

Ekipaaz nr. 26, üleni sinise kabiiniga GAZ 52-st, tänab samuti korraldajaid meeldejääva rally eest! Meie peamine viga oli, nagu paljudel, varasema Talverally kogemuse puudus. Õppisime sellest sõidust palju ja järgmine kord lõpetame kindlasti efektiivsema tulemusega. Meie muidu igati malbe "Kiisu" otsustas just sel sõidul oma iseloomu näidata ja veidi jonnida. Kõigepealt jäi tulesid järjest vähemaks ja siis kippus mootor plödisema. Tulede lühisele pole veel jälile jõudnud aga peale karpa timmimist tuli masinale suht hea tõmme ja sõit võis jätkuda. Kahjuks võttis see pidev kapoti all küürutamine meil väga palju aega ära ja lõpetasime pooliku ristsõnaga Sad . Läbisime kokku ca 600 km ja bensiini kulus ca 150 liitrit. Õnneks startisime juba neljandana ja sinna "pudelikaela" kinni ei jäänud, sest kaasvõitlejad lükkasid takka ja saime hooga läbi. Ma ei olnud kunagi nii pikalt Gaz-i roolinud ja seegi oli väljakutse omaette Smile . Kindlasti osaleme veel, kuigi võib-olla mõne teise masinaga. Oli tore vanatehnikaüritus Smile
#75

(27-02-2012, 02:11 AM)ullivilli Kirjutas:  Ka sigar jõudis edukalt starti ja Finišisse...
Teeolud olid suhteliselt rahuldavad ning valdav osa aukudestki mitte liiga hullud: anduriks kolisev esisild ja lahti kukkuv kindalaegas.

Üldiselt aga oli tore, võttes arvesse, et püsisime ajas, autot see kord katki ei sõitnud ning ükski KP ei suletud enne meie laekumist. ning hanges olime vaid ühe rattaga kinni, kuna üks honda Jazz-i putukas oli end keset teed parkinud, ning vältimaks tema külje maha sõitmist (uutele autodel ju vaid pleki hais) sai natukene liiga julgelt te perve poole tõmmatud.

PS ilm oli ka mõnusalt suvine võrreldes eelnevate aastatega.

PS2. Kas E30 BMW ka kuhugi jõudis, kellel esiamordi kauss ära murdus?

BMW jõudis longates Keilasse ja ootab uut kaussi Smile Järgmine kord läheb ehk paremini. Tänud kõigile, kes meid liikuma aitasid. Kiitus korraldajatele.
#76

(27-02-2012, 13:52 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Sport klassi tulemused üleval.

Seal peab olema mingi viga sees, või ma jälle ise ei saa asjast aru. Kas AKP6 oli see, kus šampust anti? Me nagu omaarust ikka läbisime selle, helkuri riputasin jope külge ja hetkel just söön Arla juustu.
#77

Tervitused Talveralli korrldajatele ka teise osalenud Gaz-52 meeskonna poolt!

Rada oli huvitav ja tehniliselt nõudlik, hetkeline tähelepanu mujal viibimine lõppes lumes:
   
millest välja vintsimine (kasutades vasakut vintsitrumlit ja teisele poole teed maasse löödud raudkangi) käis kiiremini kui pildistaja reageerida jõudis.

Tulemustest (eriti sõiduaegadest) rohkem huvitab meie meeskonda aga Ristsõna õige lahendus!

Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
#78

(27-02-2012, 16:11 PM)Jesper Kirjutas:  Seal peab olema mingi viga sees, või ma jälle ise ei saa asjast aru. Kas AKP6 oli see, kus šampust anti? Me nagu omaarust ikka läbisime selle, helkuri riputasin jope külge ja hetkel just söön Arla juustu.

Ma ka täpselt mäletan, et Sa olid ja käisid, SI-pulk on, träkker on, isegi pagan piuksu mäletan ... aga SI-pulgal ei ole märget ei AKP-5 ega AKP-6. Kas sportlik ebaõnn ja ainumas peetis SI-pulk? Aga mäletad, kellega koos Sa sinna AKP'desse tulid? Ma saan jõuga panna kasvõi oletatava tegeliku aja ja tulemust korrigeerida. Õnneks on tegu exeliga, kuhu pulkade info loetakse ja mida siis tulemuste tabel ise töötleb.
#79

Tänud korraldajatele ka ekipaaz 77 poolt. Rada oli huvitav ning seekord oli juhil piisavalt võimalusi oma kiirestisõidu võimeid näidata - osalt teeolude kohta suure keskmise kiiruse ning osalt kaardilugeja vigade tõttu.
"Mutlikat" vaadates on hästi näha hetk, kui peale "AKP3 välja" hakkavad Sporklassi masinad liikuma (meie sealhulgas) ning kusagil kolmandiku peal järgmisse ajavõtupunkti pöörab nr.77 ümber ja sõidab tagasi AKP3-e. Seletuseks siinkohal niipalju, et legendis jäi märkamata punkt, et pärast kiiruskatset tuleb elektrooniline jublakas auku pista ja lahkumise aeg fikseerida. Tänu hilisemate üldvõitjate telefonikõnele saime vajaliku info siiski kätte ja asusime tagasiteele. Kaotasime 20 minutit. Plaanipärase aja tagasivõitmise keeras untsu eksimus ühel pöördel (tee, millele legendis vihjati oli lahti ajamata ja jäi seetõttu märkamata) - samas on "multikast" hästi näha, et umbes pooled Sportklassi autod panid seal legendiga puusse. Seejärel algas veelgi tulisem kihutamine ja 20 minuti pärast olime tervelt 30 sekundit aega "tagasi sõitnud" - põhjuseks auklike teede jaoks väga kiire ettenähtud keskmine kiirus. Ühesõnaga kuni lõpuni jälitasime ideaalaega ja nagu tulemustest näha, päris kätte seda ei saanudki - lõpp tuli liiga varaBig Grin. See oli esimene ralli minu nelja-aastase karjääri jooksul, kus pidin sohvrile vaid ühe korra ütlema, et ta hoogu maha võtaks, kuna oleme ajast ees. Siiamaani ei saa aru, kuidas auto nendele löökaukudele vastu pidas - peale spidotrossi ja lekkiva summuti muid kõrvalekaldeid tehnika töös ei esinenud.

Igal juhul tehti sellel aastal võitja poolt selline tulemus ette, et vahepeal peab kõvasti trenni tegema, et järgmine aasta üldse rajale julgeks tulla.
#80

(27-02-2012, 16:34 PM)PlyVal64 Kirjutas:  aga SI-pulgal ei ole märget ei AKP-5 ega AKP-6.
AKP-5 jäi tõesti vahele ja ausalt öeldes on peas kõik juba natuke ähmane, aga enne kuuendat kimas meist mööda universiaal-Volvo ja vahetult pärast kuuendat tuli vastu see suur beeži värvi buss, Hanomag vist. Üldiselt ma arvan et eks me mingi tund-poolteist vast olime ideaalajast maas sel hetkel.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne