Teema on suletud

Uunikute 11.Talveralli Lõpptulemused ja järelkaja

(29-02-2012, 13:59 PM)wax Kirjutas:  Märjamaa vigursõidul oli päris mitmeid pildistajaid. Kui keegi sai pildile või filmile punase 412 mosse, numbriga 30, oleks tore kui viitsib saata wax@streetrace.org Smile Oleksin ülimalt tänulik Smile

Pmst mul sarnane soov, Ford Escort numbriga 118 ja aadress on jesper@ekiri.ee . Tahaks ikka inimestele näidata, et ma niisama laaberdamas ei käinud see nädalavahetus Smile

(29-02-2012, 14:29 PM)Jossu Kirjutas:  Ma imestasin pühapäeva hommikulgi, et mismoodi teil Jetta tiimil see tagumine nr alles jäi sellise rajapeale:d


Eelmisel aastal jäi sellest numbrist alles niipalju:
[Pilt: 17793781c7fbfa_l.jpg]

Selle vastu tuli konstruktsiooni tugevdada ja kinnitasin numbri M10 poltidega stangetala külge. Märjamaa sport-katsel tõmbas mõlemad numbrid muidugi voolujoonilisse asendisse, kuid see mind ei häiri- äkki aitab kütusekululuegi kaasa.

Kaarelsi kirjutas:
Kindlasti tervitan lõbusaid kaasvõistlejaid, sh Gulfi kirjadega Taunust, kes pealelõunal sõitis meist vähemalt 20 korda mööda. Ja teen kummarduse kaardilugejale Laurile, kes sai ikka korralikult arvutada kogu aeg.

Rallitaunus on väga kiire, samas ebatäpneSmileSmileSmile
Odo näitab vaid täiskilomeetreid, seega tuli köigist arvatavaist ärakeeramiskohtadest köigepealt hooga mööda söita et kindlaks teha kas peale seda veel saab ära keerata, siis ots ringi ja tagasi.
Nii sattusime ka koguaeg rivi löppu tagasi ja alustasime otsast peale, sest ralli oli ju ja koguaeg peab siis mööda söitmaSmile.
Üks kord oleks see ka saatuslikuks saanud, ralli-fiat 500st möödumisel, mil sai mönda aega fiati körval kraavis söidetud, a viimasel hetkel klaaris ikka teepeale tagasi.Toungue

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink

(27-02-2012, 08:16 AM)villu157 Kirjutas:  Suured tänud korraldajatele ka võistkond nr. 157-e poolt.
Klopsisin suure kiiruga ka mingi video kokku.
Ma pean juhtima erilist tähelepanu Villu157 tiimi üldvideo ajavahemikule 2:43-3:00 ja KIITMA neid: täpselt selleks ongi sporti tehes Legendides kaks lisalehte rohelise OK ja punase SOS kirjaga. Oled ajast ees ja teed pissipeatust või pole lihtsalt enam "võõrast abi vaja" kuna auto on kaputt, siis paned näoga kaasvõistlejate poole OK märgi. On reaalselt abi vaja, paned SOS. Päris tipptasemel sportrallis kasutatakse viimast küll meditsiiniabi vajaduseks aga OK tuleb autole peale panna ka siis, kui oled lõplikult lepikus: helikopter ka näeb seda.
Hästi on näha, kuidas Suveralli Peakorraldajad võtavad hoo ikkagi maha (see on vastik vastutamise kogemus), et kontrollida aga ajakadu peaaegu pole. Teised näevad juba kaugelt silti ja ei pea pidurdama.

Siis minu virtuaalne käepigistus spordimeheliku käitumise eest Teile!!!

Edit: närides läbi seda tohutut Ajakaartide ja Ristsõnade virna, on puudu mõned. Kel võimalus ja jäi AKP-6 käimata ning ei taibanud ka õhtul eraldi ära tuua, püüdke kuidagigi need meile edastada. Kasvõi skännitud failina.

Aga närimise käigus olen leidnud siiamaani kaks oma lollusest vanast tegijast "põlenut": Sm.Supp ja AndresK. Mõlemale on saanud määravaks vist kaardilugeja viga: vastus oli sõnaselgelt tahvlile kirjutatud nii - leader-meetme. Sm.Supp kirjutas leadermeetmel ja seega "tekkis" uus legendaarne revolvri patendi omanik Samuel ColM ning AndresK kirjutas leaderprojekt ning tuli veel uus Samuel, seekord ColE. Ja polegi õiget vastust.... muud näpukad ja meie "sigadused" olid tehtud nii, et õige vastuse saab kätte aga paljudel tuli läbimata KP. AndresK võib veel kedagi "peksta": jällegi tähthaaval tahvlil kirjas - Højgaard & Schultz, seda viga oli veel paljudel. Ehk tähelepanelikkus...
PS: Endel Pärn, Anto Raudväli lubas kõvasti välja teha, kui Sa näitad ette, kuidas Teraviljakombain Jenisseiga saab puid lõhkuda Wink Aga loomaveok on tõesti ka järelkäru...
Ja virtuaalne eriauhind vaimukaima vastuse eest läheb ka Sulle: tänu neile kahele vastusele tuli Põhiküsimuse vastuseks, et "Samuel Colt sai seale revolvri patendi". Tehtud!

Tsitaat:Edit: närides läbi seda tohutut Ajakaartide ja Ristsõnade virna, on puudu mõned. Kel võimalus ja jäi AKP-6 käimata ning ei taibanud ka õhtul eraldi ära tuua, püüdke kuidagigi need meile edastada. Kasvõi skännitud failina.

antsin enda kaardilugejale info edasi, edastab need esimesel võimalusel. me lihtsalt ei leidnud kedagi kellele finishis neid anda, aga noh jah, see ainult vabandusBig Grin

kuna umbes aeglaste klassi tulemusi oodata?
Joosep @ kes ootab kuhu kaugele me seeaasta jäime, erinevalt eelmise aasta suht esikus olemist.....



(29-02-2012, 19:30 PM)Jossu Kirjutas:  kuna umbes aeglaste klassi tulemusi oodata?
Joosep @ kes ootab kuhu kaugele me seeaasta jäime, erinevalt eelmise aasta suht esikus olemist.....
Läheb aega, sest ma kontrollin üksinda eranditult kõik üle. Esiotsaga on asi selge ja ka nendega, kes auhinnad said. Selle töö tegi Tiina kohe Roostal koos Antoga ära - kolm korda kontrollides.

Aga minu jaoks on kogu turist-klass "täiesti uus" ja ma muudkui avastan "rõõmuga" igasugu vigurdisi. Ehk tõesti, mul on ju stardinumbrid enamuses peas ja võib muidu juhtuda, et mõnda vana kala või head tuttavat võiks kuidagigi eelistada. Seekord tegi kohtunike tiim "täiesti tuima faktikonstanteeringut" ja näiteks nii sai kannatada Märt Karu: loomakäru on "tüüpviga" aga lisa -11 (-1+ -10 läbimata KP) tuli kariseljaveski. Anto olevat veel luubiga otsinud, teadmata ju kelle Ristsõna on aga ei leidnud isegi katsetust sinna täppe panna... Või siis värskelt restaureeritud Cortina, kus tagaistmel tõeline vana kala Tox: pärlseljaveski. -12 punga, 32 läbitud KP'd ja sinna see esikolmiku koht seekord siis kadus...

Nii et kannatust!

Tsiteerin ka Võistlusjuhendit:
Tsitaat:5. VÕISTLUSTE KIRJELDUS
Võiduajamine toimub üheringilise sõiduna, mis on jagatud kaheks osaks. Mõlemad osad kolmeks ja pooleks lõiguks (lõunapausil ei ole AKP’d!) ajakontrollpunktide (AKP) vahel. Mõlemal osal võib (aga ei pea) olla üks ootamatu ajakontrollpunk (OAKP). Kogu võiduajamise rajale on märgitud 33 kontrollpunkti (KP), mis on kantud legendile. 21 KP’d asuvad esimesel osal ja 12 teisel osal. Nendes KP’des tuleb leida vastus Ristsõnas esitatud küsimustele ja lahendada ära Talveralli 2012 Ristsõnas esitatud põhiküsimus.
Ehk niigi oli "antud" aega Ristsõna lõpuni lahendada kogu AKP-5 lõik kuni AKP-6, viimasest KP'st tuulikute alla oli iga KP33 tähe kirjutamiseks 1 km ehk ~1 minut. Ehk see lõbus häda, et "ei jõudnud puhtaks kirjutada" ei vasta kaugeltki tõele Wink Vanasti, kui Ajakaart ja Ristsõna olid eraldi lehtedel, siis korra me ju võtsime Ristsõna samamoodi ootamatult eelviimases AKP's ära. Jälle: vanad kalad ilma haugi mäluta olid eelises aga julgen väita, et paljud esimest korda olijad on asja mõttele vägagi täpselt pihta saanud!

Jõudu, (kaas)kannatajad! Kuna valge pirukamosse lahe taha smugeldanud tiim piirdus tänavu raja ääres kügelemisega, võis ka sinu käru mulle kaadrisse sattuda (peamiselt sportklass Laitses ja kogu ullumaja Märjamaal). Hoiatan, KÕIKI parsasid peale ei saanud, vahepeal tuli mh ka vett visata ja Karu BMWle tagasilda tagasi alla panna.
Jesperi ja Waxi soovid juba rahuldet.
Kuna pildid on pisikesed 5megased, olgu soovija postkast piisavalt suure auguga. Hädaabipalved võib saata elmar.ots@presshouse.ee Rahuldame neid viitsimist mööda Smile No ja tänase Autolehe on loodetavasti juba kõik ostnud CoolBig Grin Pühendasime uunikurallile tervelt 4 lkToungue Muuhulgas selgub Autolehest ka see, KUI TARK nägu on ees sm. PlyVal-il, kui keset ööd proovitakse ralli tulemusi paberilehelt Exceli tabelisse toppida Wink

Esmakordselt üritusel ja üritus 5+ , järgnevad aastad kindlasti kohal,kuid siis oma masinaga(Luaz 969M).
www.album.ee-es suht palju fotosid kes veel ei tea,seal ka minu poolt mõned.
ToungueMis on aia taga?Toungue
Mille käru?
Kes,mis on Samuel Colt? Big Grin
http://www.genealogyimagesofhistory.com/...m-Colt.jpg

Tänud ka cortina tiimi poolt.Meil suuri probleeme ei polnud aint karpa ja bensupumba puhastus ja üks lumevallike oli keset apeksit.
Ja seekord oli onu tox ainult ballastiks kaasas Smile

(29-02-2012, 16:10 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(27-02-2012, 08:16 AM)villu157 Kirjutas:  Suured tänud korraldajatele ka võistkond nr. 157-e poolt.
Klopsisin suure kiiruga ka mingi video kokku.
Ma pean juhtima erilist tähelepanu Villu157 tiimi üldvideo ajavahemikule 2:43-3:00 ja KIITMA neid: täpselt selleks ongi sporti tehes Legendides kaks lisalehte rohelise OK ja punase SOS kirjaga. Oled ajast ees ja teed pissipeatust või pole lihtsalt enam "võõrast abi vaja" kuna auto on kaputt, siis paned näoga kaasvõistlejate poole OK märgi. On reaalselt abi vaja, paned SOS. Päris tipptasemel sportrallis kasutatakse viimast küll meditsiiniabi vajaduseks aga OK tuleb autole peale panna ka siis, kui oled lõplikult lepikus: helikopter ka näeb seda.
Hästi on näha, kuidas Suveralli Peakorraldajad võtavad hoo ikkagi maha (see on vastik vastutamise kogemus), et kontrollida aga ajakadu peaaegu pole. Teised näevad juba kaugelt silti ja ei pea pidurdama.

Siis minu virtuaalne käepigistus spordimeheliku käitumise eest Teile!!!

Tänud kiituse eest ja virtuaalne käepigistus Sulle.

Aia Racing

Arbuusi aknast LK3



Lõpus see värin, ise täpselt ei mäleta aga vist panime üle katuse video järgi Big Grin

Ekipaaž nr. 518 ootaks samuti infot- mis sai ristsõnas nii mööda minna, kuna kõik klappis ideaalselt.

Tänud muidugi kõigile tehtud töö eest.

.pdf Ristsõna.pdf Suurus: 12.19 KB  Tõmbamised: 476

EDIT: Õige Ristsõna siis kah. ALgse versiooniga tegime peale Alwaro/Heleni kontrollsõitu kaks muudatust: lihtsalt seinalt loetavast SAUN sai Valgusaun ja rohelineloomaveok jäi pisut lühemaks... Eks kirjutamise käigus oli veel mitmeid KP kohtasid aga A4 peale üle 33KP ei mahu nii, et kirjutama ka mahuks (19 tähte laiust) ning lisaks oli ju oht pimeda peale jääda (mis ka juhtus) ning siis on eespoololijatel liiga suur eelis. Sestap oligi lõpus vaid paar konkreetset KP'd.


Kõige valusam laks tabas tänu robot-arvuti kombel kontrollile Janek555'te: kirjutas leadermeetmed aga vastus pidi olema leader-meetme, kokku -16 punkti, õiget vastust pole ja veel -136 punkti. Puhas tähelepanematus kaardilugeja poolt!!! Ilma selleta oleks raudne esiotsa koht...
Järgmine õnnetu: Margus Kivi. Sulaselge denuraarium dendraariumi asemel, -11 punkti.
Veel sama koht: Priit Põhjakas. demonaarium dendraariumi asemel???
Järgmine: Tarmo Luik. pärlseljaveski käriseljaveski asemel. -12 punkti.
Veel üks: Ervin Kroon. veetõusmeala veetõusmeauk asemel. -12 punkti, peksa kaardilugejat.

Need siis tähelepanematusest vead ja laksud.

Vanem/Noor: kahevõralinekadakas (on ju ka loogiliselt õige) aga vastus pidi olema kaheharulinekadakas. -13 punkti + 8 eelkvali preemiapunkti.
Jüri Hinsberg: nivaviljakombain teraviljakombain asemel. Kus kurat seal Niva oli, kui sõnaselgelt oli talle küljele kirjutatud Jenissei Smile Sama asja aga Niva lõpus oli veel... -13 punkti.
Peep Pitsner: sajaharulinekadakas kaheharulinekadakas asemel. Sadat haru küll kokku ei lugenud... -13 punkti aga ikkagi parim Mosse!

Nendel oli kõigil ka KP10 õige ehk loomaveok, mis oli kõigi 486-punktiste viga. Lisaks oli KP10 veel õige päris paljudel, kel oli muid vigu rohkem ehk julgelt viiendik oli see KP õige, mis oligi eesmärk. Ilma eelkirjeldatud paari puhta tähelepanematuseta oleks esiots võinud hoopis teistsugune olla... ja tõesti, ei hellita me ka häid sõpru!
Ahjah, eks on neid Talveralli ristsõnasid aegade jooksul juba nii mõnigi tehtud ja teadlikud kavalused on ikka sees Wink Seekord oli neid kohe õite mitu aga reaalselt oli ju 8 õiget +3 meie "ühe loogilise konksu otsa" jäänut + veel 11 "teise konksu otsa". 11-22 lahendust on täpselt paras hulk, kelle seest siis auhinnasaajad välja sõeluda. See oleks ikka hull küll, kui me peaks 70-80 asja täies mahus läbi arvutama...

Ristsõna õigeid vastuseid ootaks kah millalgi.
Aga üldiselt tundub, et meie tiim mõtles LIIGA palju nagu teie, ning mõtlesime ÜLE. Toungue

a'la ülikeeruline kadakas ning loomabuss Big Grin

kui ma õieti mäletan, siis sai ka selle kadakaga mässatud ning arvestades Priidu konksugaküsimusi sai pandud mu..ikujulinekadakas

(01-03-2012, 16:36 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Kõige valusam laks tabas tänu robot-arvuti kombel kontrollile Janek555'te: kirjutas leadermeetmed aga vastus pidi olema leader-meetme, kokku -16 punkti, õiget vastust pole ja veel -136 punkti. Puhas tähelepanematus kaardilugeja poolt!!! Ilma selleta oleks raudne esiotsa koht...
Järgmine õnnetu: Margus Kivi. Sulaselge denuraarium dendraariumi asemel, -11 punkti.

No nii, kui nüüd sõitude ajad head juhtuvad olema, siis on teada kellele täna õhtul Samuel Colm - i teha!Smile

krt, selle denuraariumiga Toungue Nagu ikka, oli kiire, et saada ideaal LK aeg. Vaatasime, pildistasime ja andsime tuld. Pidime hiljem kirjutama aga nagu ikka sai poole sõidu pealt mälu järgi midagi tuletatud... Päris hea, ainult üks täht läkski mööda Toungue Aga jah, see täht osutus vist päris valusaks eksimuseks, sest sõit läks päris normilt kui jätta hommikune lumes sompamine välja aga teised olid ju ka kinni Smile

(01-03-2012, 17:46 PM)janek555 Kirjutas:  
(01-03-2012, 16:36 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Kõige valusam laks tabas tänu robot-arvuti kombel kontrollile Janek555'te: kirjutas leadermeetmed aga vastus pidi olema leader-meetme, kokku -16 punkti, õiget vastust pole ja veel -136 punkti. Puhas tähelepanematus kaardilugeja poolt!!! Ilma selleta oleks raudne esiotsa koht...
Järgmine õnnetu: Margus Kivi. Sulaselge denuraarium dendraariumi asemel, -11 punkti.
No nii, kui nüüd sõitude ajad head juhtuvad olema, siis on teada kellele täna õhtul Samuel Colm - i teha!Smile

Well, meie meeskond tegi 2 transkribeerimise viga, ja kedagi on juba Samuel ColE eest sõimatud, 162 punkti "kaotamise" eest...
"Puhas" Ristsõna lahend ei ole meil kunagi nii napilt käest libisenud...

Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja

Aastaid oleme vaikselt ja tasapisi suunanud asja selle poole, et harjutada juhte kuulama ja kaardilugejaid ülitäpsed olema. Kui sõitjad juba oskavad küll kuulata ja äraeksimisi on õnneks suhteliselt vähe (rohkem tingitud vanatehnika kehvadest odomeetritest), siis kaardilugejate ülimat pedantsust tuleb veel "harjutada".
Regulaarsusrallid ongi üks lõputu kaardilugeja töö, kes peab IGA väikseimatki märkust Legendis tähele panema, märkusest aru saama, kas siis midagi arvutama, üles märkima vms ja nende põhjal juhti "suunama". Ehk asi käib nii, et vaid kaardilugeja ütleb, kas sõita kiiremini või aeglasemalt, juht vaid "täidab käsku" ja on suuteline vajadusel ka kiiresti kraavis käimata sõitma. Kui kaardilugejal on kõik märkmed täpselt tehtud, maha loetud, omale üles tähendatud, vajadusel ka kiiresti läbi arvutatud jne, alles siis läheb sõiduks.

Näiteks ju ka sport-klassis rikkus ülihea lõpptulemuse Ruut'il just üksainsam tähelepanematus. Ise nägin, kuidas aeti lõunapausil kalaroots paika jne aga see üks pisike märge "SI-jaam"...
Niipalju, kui olen suutnud muu ilma sedasorti rallide lõpp-legende näha, siis need on väga tihti ikka väga keerulised ja lõpmatult tähtsaid märkusi täis.
Kõnealune KP18 küsimustes nägi välja selline: ... toetusel saadi "Märjamaa vald nähtavaks"? (täpne kirjapilt). Ülitähtis märkus ongi see täpne kirjapilt, mille sai tahvlilt maha lugeda.

Just for FUN kostümeeritud hullu kaadri ja korraliku ööpeoga Talveralli peab jääma aga spordiga tuleb edasi eraldi tegeleda. Huvi on, nüüd ka paar kogemust, miks mitte?
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne