Läänemootor ja vene karpa,soovin nõu
#21

See ju igati kobe tükk. Nüüd suur samm tehtud, et vajadusel ka teisi karpasid proovida.

Edu, IP
Vasta
#22

Kuna vesiliiva lõikus käepärast siis saab neid vahetükke teha/tehtudToungue
Sai täna 60 euri eest vaz 2107-110... uus karpa soetatud,paar asja on puudu(toores ja midagi veel)
Proovimisel masin paukus Big Grin

[Pilt: 2.jpg]mis puudu on?
[Pilt: large_26498189_194V.jpg]
sellised asjad?
Vasta
#23

Siin on nüüd küll midagi valesti. 2107 numbriga karburaatoril avatakse teise lõõri siiber vaakumiga, kui esimese lõõri siiber on piisavalt lahti. Poolfabrikaat? Mingi susserdus (vene susserkomplekteeriad, või meie omad, stiilis - kõik rahaks, missiis,et ei tööta, peaasi, et on sarnane), millele on külge pandud 2107-xxxxx detailinumber? Näeks teist külge kah, tundub, et jalg on vale, vaakumosa ei toimi nii.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#24

Terve see vaakum kasvaja puudu sealt koos terve täiega vist.
Vasta
#25

Selline variant ju kõige parem nendest vene karpadest üldse,ainult nüüd pead düüsidega mootori töö paika panema-ja see ei saa lihtne olema.Audi mootor on nn lahja segu jaoks,aga vene karpat selleks regullida on üks suur katsetamine,kui saad esimese kaevu tööle tekib üleminekul auk,aga pika katsetamisega on võimalik.Oma kogemused vana 03me karpa ja 2,1 r5 mootor.Olen näinud ka 2,3 r5 ja 05e osoon karpaga isendit,aga sellel oli teise kaevu avanemisel tugev auk sees.Mina paneksin Audi 100 1,8 ühelõõrilise karpa-see kõige lollikindlam ja õkonoomsem.
Vasta
#26

Karburaatorid minu jaoks tume maa, eriti veel nende häälestamine kõrva ja persedüno järgi Smile Igatahes, minul oleks lihtsam monopurse või see originaal karburaator paigaldada. Isegi ecotronicul pole teabmis elektroonikat, varasematel vist oli ainult küte?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne