Kas midagi sellist Eestis veel on
#21

Tundub, et enamvähem kõik on ära öeldud. Lisaks veel niipalju, et esimestel väljalasetel oli näidikute plokk veidi teistsugune. Nimelt spidomeetri ja õhumanomeetri vahel olid kolm ümarat näiturit - kütusetase, õlirõhk ja veetemperatuur. Hiljem muutus see näidikuplokk selliseks, kus spidomeetri ja õhumanomeetri vahel oli neljakandiline ühtne kellade kogum.
Vasta
#22

Tallinna piirist mõned km-d Rapla poole sõites on ühe eramaja õuepeal sarnane haagis, mis Kolzi postituse pildil 130l.

Kui sa tunned et sul on suurepärane naine, meeldiv ja vähenõudlik armuke, tark ja inimlik ülemus, maailma parim auto, inimesed tänaval naeratavad sulle ja maksuamet on su parim sõber, siis on viimane aeg öelda narkootikumidele EI!
Vasta
#23

Lihula maaparanduse hoovil oli neid haagiseid hulgim.
Samuti oli onul (rahu tema varalahkunud hingele) selline veduk vahepeal ajutiselt kasutusel.
Pole mitu head aastat seal käinud, ja ei oska öelda kas midagi enam nendest alles on.

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#24

Tean ühte ümara kastiga haagist Tartumaal. Kas tegu on tehase või omaloominguga, ei oska hetk öelda. Kui mööda sõitma trehvan siis võib täpsustada. Maamees veab seda traktoriga.
Samas see eelpool pildil olev tehase haagise kast on kalluri kastist erinev (nö natuke kandilisem), mäletan ka ise neid tehase haagiseid veeremas.

Toomas

Tasa ja targu
Vasta
#25

Kasutaja gazgaz väga korralik Zil kastikas.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#26

Üks ZIL-idele mõeldud kallurhaagis,valmistatud MMZ-585-st seisab ja vahel ka kasutatakse-Põltsamaa lähistel
Vasta
#27

Need ümara kastiga kallajad olid parajad mõrtsukad.Kuna tõstesilinder asetses päris raami taga otsas ja suunaga kabiini poole, siis kippus kast koos koormaga juhile selga jooksma, kui kasti kinnitus kiiged tagant järgi andsid. Kandilise lühikese kastiga kallaja tõstesilinder oli juba 4 jätkuga ja suunaga taha. Ümara kastiga zil autod olid ette nähtud betooni veoks ehitustele, kuna kastis sees puuduvad nurgad, kuhu betoon kinni jääb.Kast tehti igakord vana õli või diiselküttega rasvaseks, et ülipika varrega labidaga ei peaks pärast kraapima. Plaanitäitmine käis ju ainult pliiatsiga ja ülekoormusega. Koondise Tallinna Autoveod 3. filiaal oli põhiline betooni vedaja, sealt palju mälestusi Big Grin

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#28

Kui esimesed ZIL/ 130 kallajad Viljandi autobaasi saabusid, kahtlesid sohvrid, kas see elukas ikka koormat jaksabki kallutada, t]stuki silinder ju nii taga! Mis siis muud, kui karj'''ri katsetama. Kopajuht t]stis siis mehise koorma kuhjaga kabiini poole ja soliidne komisjon siis veendus, et enn'e, kallutabki.

Uute , roosade ja beezide kabiinidega GAZ/ 52 dega oli selline asi, et koik kontori meessoost liigilubadega tegelased jatsid oma kabinetid, et luksusautode rooli paaseda...

Tervitab Veteran.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne