10-03-2012, 23:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2012, 00:08 AM ja muutjaks oli hillar2.)
Tere
Probleem russa esisilla väljavõttega. Ühe korra murdis selle mul maanteel sõites käigukasti küljest lahti. Sai murdunud poldid väljakeeratud ja väljavõte sama targalt tagasi pandud. Kui ostsin sõitsin 300 km niimoodi ära, et kardaani polnud esisillaga ühendatud. Kaks päeva esisild sundasendis sees, põllul kündes ei juhtunud samuti midagi. Pärast sõitsin kardaan ühendatud maanteel mingi 20 km ja siis murdis käigukasti küljest terve väljavõtte lahti. Midagi muud puruks nagu ei läinud; vahetasin laagrid, millele toetub võll.
Korrast on midagi ära, sest kui sõidan traktoriga siis hakkab midagi õrnalt kolkima, kui üheksanda käiguga sõita teeb suurt müra ja esisilla lülituskang hakab kõvasti hüppama. Kui panen kangi keskmisesse asendisse siis kolkimine peaaegu lakkab. Keskmises asendis esisild tööle ei hakka (rattad ei kraabi, kui sõidan näiteks lumevalli), aga sundasendis töötab laitmatult. Sild tuleb ilusti välja.
Väljavõtte korpusse oli sõõnud kardaanipoolsesse otsa randi sisse. Kas võib olla, et seal on mõni distantsseib puudu? Või on lülituskang "lühike", et ei hoia hammasratast õigel kaugusel korpusest? Ei usu, et kahvel sai valesti. Ei tahaks niisama lahtikiskuma ka hakata. Hetkel on väljavõte kõvasti käigukasti küljes, õli vahelt ei immitse.
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idgr...25&atype=3
Varuosakataloogist vaadates on näha, et hoovastikul on vell kaks vedruga hooba. Milleks need on ja kas need on olulised. Minu traktoril neid pole.
Probleem russa esisilla väljavõttega. Ühe korra murdis selle mul maanteel sõites käigukasti küljest lahti. Sai murdunud poldid väljakeeratud ja väljavõte sama targalt tagasi pandud. Kui ostsin sõitsin 300 km niimoodi ära, et kardaani polnud esisillaga ühendatud. Kaks päeva esisild sundasendis sees, põllul kündes ei juhtunud samuti midagi. Pärast sõitsin kardaan ühendatud maanteel mingi 20 km ja siis murdis käigukasti küljest terve väljavõtte lahti. Midagi muud puruks nagu ei läinud; vahetasin laagrid, millele toetub võll.
Korrast on midagi ära, sest kui sõidan traktoriga siis hakkab midagi õrnalt kolkima, kui üheksanda käiguga sõita teeb suurt müra ja esisilla lülituskang hakab kõvasti hüppama. Kui panen kangi keskmisesse asendisse siis kolkimine peaaegu lakkab. Keskmises asendis esisild tööle ei hakka (rattad ei kraabi, kui sõidan näiteks lumevalli), aga sundasendis töötab laitmatult. Sild tuleb ilusti välja.
Väljavõtte korpusse oli sõõnud kardaanipoolsesse otsa randi sisse. Kas võib olla, et seal on mõni distantsseib puudu? Või on lülituskang "lühike", et ei hoia hammasratast õigel kaugusel korpusest? Ei usu, et kahvel sai valesti. Ei tahaks niisama lahtikiskuma ka hakata. Hetkel on väljavõte kõvasti käigukasti küljes, õli vahelt ei immitse.
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idgr...25&atype=3
Varuosakataloogist vaadates on näha, et hoovastikul on vell kaks vedruga hooba. Milleks need on ja kas need on olulised. Minu traktoril neid pole.