29-11-2019, 09:47 AM
See video ei ole mitte atradest, vaid adralaadsetest toodetest. Ühesahalise motoplokiadra juures midagi seada ei ole. Kahesahaline ader, mille haakelatt ei ole nurga all raamiga, vaid risti, ei hakka kunagi normaalselt kündma. Mulda tuhnida sellega muidugi saab, selles pole küsimus.
Pöördadra kohta on päris hea see:
https://www.youtube.com/watch?v=iItk5NOxDKs
Tavaadral võib parema ja vasaku poole võrdlused ära jätta, aga see on siiski kasulik ära teha, et oleks lihtsam aru saada, mida ader tahab.
Tavaadraga kündmise alguse kohta on siin videos natuke:
https://www.youtube.com/watch?v=GyNN9m6rgk0
Kas teha kolme või nelja käiguga sulgemine, on maitse asi. Pikema adraga tehakse põhjusmõtteliselt samamoodi, ainult peab jälgima, et kusagilt läbi lõikamata ei jääks.
Lõpetamisel mingeid erinippe ei ole. Ainult peab jälgima, et eelviimase käiguga jääks kündmata adra töölaius miinus ühe saha laius! Ning eelviimase käigu peaks tegema nii, et viimane sahk künnab pooles sügavuses, Tagasi tulles künnab siis viimane sahk seda järgijäänud mulda. Nii saab vältida "kaitsekraavide" teket põllule.
Pöördadra kohta on päris hea see:
https://www.youtube.com/watch?v=iItk5NOxDKs
Tavaadral võib parema ja vasaku poole võrdlused ära jätta, aga see on siiski kasulik ära teha, et oleks lihtsam aru saada, mida ader tahab.
Tavaadraga kündmise alguse kohta on siin videos natuke:
https://www.youtube.com/watch?v=GyNN9m6rgk0
Kas teha kolme või nelja käiguga sulgemine, on maitse asi. Pikema adraga tehakse põhjusmõtteliselt samamoodi, ainult peab jälgima, et kusagilt läbi lõikamata ei jääks.
Lõpetamisel mingeid erinippe ei ole. Ainult peab jälgima, et eelviimase käiguga jääks kündmata adra töölaius miinus ühe saha laius! Ning eelviimase käigu peaks tegema nii, et viimane sahk künnab pooles sügavuses, Tagasi tulles künnab siis viimane sahk seda järgijäänud mulda. Nii saab vältida "kaitsekraavide" teket põllule.