09-04-2012, 11:41 AM
Küsimus siis targematele - ühel kätte pudenenud aparaadil tuvastasin alt ilmselt UAZ alt pärineva tagasilla (poolteljed käivad külgedelt välja). Kuidas saada sotti, millise auto alt see täpsemalt pärineb? Ülekande ilmselt saab kõige lihtsamini tuvastada seda lihtsalt ringi keerutades, see võiks vast juba üht-teist öelda? Kuidas on lood sellise silla tugevusega - on kasutatud tugevamaid pulki, kui sarnastes sõiduautosildades (a la Pobeda ja Volga) või mitte? Teoreetiliselt võiks ju veoauto alla mõeldud sild ka natuke tõsisemaid tükke sisaldada.
Kuna see näeb välja üpris vana Fordi banjo silla moodi (peaks algupära ju GAZ A ja AA aegadesse ka ulatuma), siis oleks selle kasutamine vähemalt stiililises mõttes mõeldav mõne rod'i all. Samas on mulje jäänud, et tehnoloogiliste vajakajäämiste ning kehvade materjalide tõttu enamus vene maha viksitud tehnikat kukkus välja märgatavalt hullemini kui originaal, siis ilmselt on see ka nii läinud selle tükiga. Mitte, et ma tahaks väita, et Fordi originaalsild tollest ajast nüüd ülivastupidav tükk oleks, kuid mõistliku kasutamise puhul need siiski tänapäevaste mootorite-kastide taga on mikihiirte kogemustele tuginedes tarvitatavad.
Kuna see näeb välja üpris vana Fordi banjo silla moodi (peaks algupära ju GAZ A ja AA aegadesse ka ulatuma), siis oleks selle kasutamine vähemalt stiililises mõttes mõeldav mõne rod'i all. Samas on mulje jäänud, et tehnoloogiliste vajakajäämiste ning kehvade materjalide tõttu enamus vene maha viksitud tehnikat kukkus välja märgatavalt hullemini kui originaal, siis ilmselt on see ka nii läinud selle tükiga. Mitte, et ma tahaks väita, et Fordi originaalsild tollest ajast nüüd ülivastupidav tükk oleks, kuid mõistliku kasutamise puhul need siiski tänapäevaste mootorite-kastide taga on mikihiirte kogemustele tuginedes tarvitatavad.