Minu 1960 Volga uuenduskuur.
#1

Põhimõtteliselt, Volga järjekordne, peaaegu 12 kuud kestnud uuenduskuur on saanud läbi. Tehtud on palju, ning arvestades kõik viimaste 10 aasta jooksul tehtu, nüüd selle autoga peaks enam-vähem ühel pool olema. Vähemalt seni, kuni aeg jälle oma nõuab. Sellest mis on tehtud viimati saab minu venekeelses blogis lugeda, ka pilte on seal kordades rohkem. Kes vene keelt ei oska võib kasutada google translate, sellest, usun on abi. Lihtsalt kahjuks ei suuda kõikides foorumites-portaalides korraga olla...
http://www.drive2.ru/cars/gaz/21/21/kolo...0598/#post
Tehnilised küsimused võib küsida Stihli käest, kes on suurema osa töödest teinud.

[Pilt: 48cee6294afedf20-large.jpg]

[Pilt: 48cee62831f910be-large.jpg]

[Pilt: 48cee62702fa14ee-large.jpg]

[Pilt: 48cee61f9292ec92-large.jpg]

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

Ilus.
Minu jaos ehtne, ei ole üle restaureeritud.

Venekeelses foorumis keegi juba mainis massilülitit. See tõesti jääb silma juhiukse poolt vaadates. See aga oli tõesti neil aastatel levinud lisavarustus.

Rooli kõrval all vasakul tundub ka üks ebastandartne lüliti olema? (Valge nupp musta kinnitusrõngaga?)
Vasta
#3

(12-04-2012, 09:27 AM)ennww Kirjutas:  Ilus.
Minu jaos ehtne, ei ole üle restaureeritud.

Venekeelses foorumis keegi juba mainis massilülitit. See tõesti jääb silma juhiukse poolt vaadates. See aga oli tõesti neil aastatel levinud lisavarustus.

Rooli kõrval all vasakul tundub ka üks ebastandartne lüliti olema? (Valge nupp musta kinnitusrõngaga?)
Ei ole, jah, ülerestaureeritud, näeb välja nagu 30 000 sõitnud Volga. Ehk siis üsna korralik.

Yep, see loomulikult, on mingi edasiaretus, aga ma ei oska isegi arvata, mis see asi on. Ilmselt, mingi voolu selle taga ei ole, lihtsalt, katab auku esipaneelis.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#4

Tere
kas üllatusi ka oli? Selliseid 'ahaa, kätte sain su lõpuks'-tüüpi Big Grin
Väga kena töö ja tervitusi ka hr Stihlile!
K

[quote='denis23' pid='281754' dateline='1334226097']
[quote='ennww' pid='281743' dateline='1334212027']
Vasta
#5

(12-04-2012, 13:25 PM)koterman Kirjutas:  Tere
kas üllatusi ka oli? Selliseid 'ahaa, kätte sain su lõpuks'-tüüpi Big Grin
Väga kena töö ja tervitusi ka hr Stihlile!
K

[quote='denis23' pid='281754' dateline='1334226097']
[quote='ennww' pid='281743' dateline='1334212027']

Eks kõige suurem üllatus oli kolina päritolu, millest see mootoriremont üldse algas kunagi, ning mis tuli kohe tagasi peale seda, kui mootorit kokku pandi. Ütleks nii - nii suurt üllatust polegi oodanud. Siin see kirjeldatud on...
http://www.volga.ee/modules.php?name=For...c&start=15

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#6

Kas saad privasse jutu kopeerida, loeks huviga. VKlubil paistab info olema kasutajasõna/parooliga piirat.
Tänud!

(12-04-2012, 13:25 PM)koterman Kirjutas:  Tere
kas üllatusi ka oli? Selliseid 'ahaa, kätte sain su lõpuks'-tüüpi Big Grin
Väga kena töö ja tervitusi ka hr Stihlile!
K
]

Eks kõige suurem üllatus oli kolina päritolu, millest see mootoriremont üldse algas kunagi, ning mis tuli kohe tagasi peale seda, kui mootorit kokku pandi. Ütleks nii - nii suurt üllatust polegi oodanud. Siin see kirjeldatud on...
http://www.volga.ee/modules.php?name=For...te&p=17005

Vasta
#7

(12-04-2012, 13:43 PM)koterman Kirjutas:  Kas saad privasse jutu kopeerida, loeks huviga. VKlubil paistab info olema kasutajasõna/parooliga piirat.
Tänud!

(12-04-2012, 13:25 PM)koterman Kirjutas:  Tere
kas üllatusi ka oli? Selliseid 'ahaa, kätte sain su lõpuks'-tüüpi Big Grin
Väga kena töö ja tervitusi ka hr Stihlile!
K
]

Eks kõige suurem üllatus oli kolina päritolu, millest see mootoriremont üldse algas kunagi, ning mis tuli kohe tagasi peale seda, kui mootorit kokku pandi. Ütleks nii - nii suurt üllatust polegi oodanud. Siin see kirjeldatud on...
http://www.volga.ee/modules.php?name=For...te&p=17005

Vabandust, nüüd vaata seda linki - nüüd on õige. Kuskil keskel seal on Stihli postitus.
http://www.volga.ee/modules.php?name=For...c&start=15

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#8

Aitüma!

[/quote]
http://www.volga.ee/modules.php?name=For...c&start=15


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne