Väike tagaveoline auto.
#21

(19-04-2012, 14:30 PM)Mahno Kirjutas:  No ülevaatusel saab takistuseks näiteks see, et tegemist on omavolilise ümberehitusega, mis haarab kõikvõimalikke agregaate. Sisuliselt sa vahetad välja pidurisüsteemi (ma ei ütle et halvema vastu või et sa halba tööd teed, aga see on keelatud), asendad mootori sellise vastu, mille kohta ka siil aru saab, et see ei ole selle auto originaalmootor (tõuseb arvatavasti töömaht ja võimsus üle seadusega lubatu), tõenäoliselt kogu selle vahetuse tarvis ehitad omavoliliselt ümber kere kandevkonstruktsioonid jne.

Tõesti lubab seadus esitada nii vanale autole vaid minimaalselt nõudeid, aga see ei tähenda, et sa teda omavoliliselt tuunida võid. Originaalmootoril tõepoolest, heitgaase kontrollitakse silma järgi, peamiselt et tagant paksu tossu ei tõuseks Smile Viga on selles, et sinu ehituse tulemus ei ole originaalile isegi lähedane. Juhin tähelepanu näiteks asjaolule, et sa ei saa ziguliga ülevaatuselt läbi isegi mitte sellise levinud noortetuuninguga, nagu stangede eemaldamine. Käsivad minna ja tagasi panna.

Seetõttu sa ei saa ülevaatuselt läbi muidu, kui kas altkäemaksu abil, väga tuttava ülevaataja heasoovlikkuse tõttu või peab sul olema ülevaatuspunkt kus töötab kurt, pime ja loll ülevaataja. Viimasel juhul sooviksin ka mina selle punkti kliendiks saada Smile

Mine kuskile kodu lähedale ülevaatuspunkti, ürita rääkida asjalikult ja mitte "kõvatades", et tahad ehitada sellise asja. Mida nad ütlevad, kui sa selle asja neile ülevaadata tood.

On käidud nii ülevaatuspunktis, MNT, kui ka kindlustuses. ja tänu nende toetusele/vastuolule ma selle projekti üldse päevakorda võtsin. M 408 mootoriga on neid arvele võetud küll ja küll, mille mootorimaht on siis 1,3. Mingit kere tugevdust pole tehtud. Seega, kui panen peale 1,3 ford-i mootori, siis ei tohiks see probeeliks olla.

Olen asju uurinud ja kaalunud ja ei "kõvata" tühja. Aga tänud hoiatamast, sellest on kindlasti nii mõnelegi abi!
Vasta
#22

Ega minu eesmärk pole sind siis tegemast hoida. Väga hea et kellelgi on huvi sellise projektiga tegelda. Kuna ma tean ka, et see on suur hulk töötunde, mida sa sinna raua sisse paned, siis oleks ju kahju kui sa sellega pärast sõita ei saaks.
Vasta
#23

(19-04-2012, 15:08 PM)empudogy Kirjutas:  
(19-04-2012, 14:30 PM)Mahno Kirjutas:  No ülevaatusel saab takistuseks näiteks see, et tegemist on omavolilise ümberehitusega, mis haarab kõikvõimalikke agregaate. Sisuliselt sa vahetad välja pidurisüsteemi (ma ei ütle et halvema vastu või et sa halba tööd teed, aga see on keelatud), asendad mootori sellise vastu, mille kohta ka siil aru saab, et see ei ole selle auto originaalmootor (tõuseb arvatavasti töömaht ja võimsus üle seadusega lubatu), tõenäoliselt kogu selle vahetuse tarvis ehitad omavoliliselt ümber kere kandevkonstruktsioonid jne.

Tõesti lubab seadus esitada nii vanale autole vaid minimaalselt nõudeid, aga see ei tähenda, et sa teda omavoliliselt tuunida võid. Originaalmootoril tõepoolest, heitgaase kontrollitakse silma järgi, peamiselt et tagant paksu tossu ei tõuseks Smile Viga on selles, et sinu ehituse tulemus ei ole originaalile isegi lähedane. Juhin tähelepanu näiteks asjaolule, et sa ei saa ziguliga ülevaatuselt läbi isegi mitte sellise levinud noortetuuninguga, nagu stangede eemaldamine. Käsivad minna ja tagasi panna.

Seetõttu sa ei saa ülevaatuselt läbi muidu, kui kas altkäemaksu abil, väga tuttava ülevaataja heasoovlikkuse tõttu või peab sul olema ülevaatuspunkt kus töötab kurt, pime ja loll ülevaataja. Viimasel juhul sooviksin ka mina selle punkti kliendiks saada Smile

Mine kuskile kodu lähedale ülevaatuspunkti, ürita rääkida asjalikult ja mitte "kõvatades", et tahad ehitada sellise asja. Mida nad ütlevad, kui sa selle asja neile ülevaadata tood.

On käidud nii ülevaatuspunktis, MNT, kui ka kindlustuses. ja tänu nende toetusele/vastuolule ma selle projekti üldse päevakorda võtsin. M 408 mootoriga on neid arvele võetud küll ja küll, mille mootorimaht on siis 1,3. Mingit kere tugevdust pole tehtud. Seega, kui panen peale 1,3 ford-i mootori, siis ei tohiks see probeeliks olla.

Olen asju uurinud ja kaalunud ja ei "kõvata" tühja. Aga tänud hoiatamast, sellest on kindlasti nii mõnelegi abi!

Tere! Asi poler ju mitte töömahus,mida Sa ilmselt ka tead.Seadus paneb ette võimsuse erinevuse piirid.Kui samal mudelil näiteks oleks olnud 100 hj mootor,siis palun väga.Sinu mossel aga oli algselt 23(M-400)või siis 26(M401)hj.Milline see auto algselt oli ei tea tõenäoliselt keegi.
Jah,tõepoolest relvastati neid autosid 407/408 mootoritega.Aastalel 60ndate lõpust 80-ndate lõpupooleni välja.Seni kuni see auto oli veel igapäevasõiduk.Kui uskuda tollast Za Ruljomi-siis AZLK suisa tootis neile 80ndatel omaette modifikatsiooni autodele M400/401 ja M402.Aga kus siis M407? Polnud vajadust.Nende autode mootorid pea identsed.
Aga kui tahad kasutada mõne vana Fordi mootoreid.Igikestev tehnika.Vali siis Pinto sarja mootorid.Need mis Sierral ja ta eelkäiail olid.Aga siin tekib probleem.Rida 4 küll jah.Aga töömahud.,kaal.Töömahud siis järgmised-2,0 (baasmootor) 1,8;1,6;1,3.Tõsi viimast pole oma silmaga mitte kunagi näinud.Aga soome post kasutas neid ja kuna see mootor ei suutnud suht suurt autot eriti reipalt liigutada,siis Soome Stokmann-Ford varustas need masinad turbotega.Samu mootoreid kasutati ka tagaveolistel Escortidel.Aga kõik olulised jupid saadaval.Tänini.Aga ühe kaasfoorumlase arvamus Sierra esisillast -ma sellega ühel nõul.Lihtsamat ja lollikindlamat silda on raskem juba välja mõtelda.Kuigi selle sobitamisega selle mosse alla omaette probleemid.Auto ju hulga kitsam,kui Ford.Aga alumine ja ainuke sarniir ühest tükis õõtsaga,eraldamatu.Ok.teed silla tala kitsamaks.Stabika ka teed.Täiesti teostatav.Aga silla geomeetria,õieti vedrutuse oma sootuks teine..Nii,et siin üks mõttekoht.Kui nüüd keegi kes räägib roolisüsteemist,siis õieti räägib.Ühel on roolikarp,teisel hammaslatt.Olen küll näinud ühte M407,mis väga edukalt sõidab oma originaal silla ja mingi auto hammaslatiga.Nii,et Mingi M403/408/412/2138/2140 Esisild oleks selles mõttes hea,roolimehanism jääb margikohaseks,kuigi originaalist sootuks erinevaks.Aga veel.Kui võtad tagaveolise Fordi mootori,siis iga tagaveolise fordi käigukast sinna otsa valutult küll ei istu.Seda tean kindlalt ja selles osas küll vaidlen vastu ühele heale kaasfoorumlasele,kes Sulle vastas.
Lugupidamisega,
Flanagan

Vasta
#24

Praeguse seisuga on kindlaks saanud sillad, need lähevad alla m 2140 omad. Suveautoks ta jääb ja need sillad peaksid vastu pidama küll ja küll. Praegu on pakkumises kap. rem. sillad ja need peaks varsti mul kuuris olema.

Mootor ja käigukast on veel lahtine.

Vasta
#25

(19-04-2012, 14:30 PM)Mahno Kirjutas:  Juhin tähelepanu näiteks asjaolule, et sa ei saa ziguliga ülevaatuselt läbi isegi mitte sellise levinud noortetuuninguga, nagu stangede eemaldamine. Käsivad minna ja tagasi panna.

Jama jutt, aastaid sõitsin oma ralli klepsudes siksiga ilma stangedeta ja läbitud ka TÜV sai, ei mingit probleemi ka teedel miilitsaonude poolt.

Ja M400 401-l ei pea ülevaatusel isegi kapotti avama, Jääb rullidel ise seisma ja tuled töötavad on tempel passis. Sel pole isegi suunatuled nõutud.

Kui mosse sillad tulevad, siis pane lada mootor (2105 1300cc rihmaga mootor vaikseim) ja kast (viiene), on vene tehnikal, lihtne remontida ja osad saadaval.
Igasugu vana lääne mootori juppide saadavus on juba kehv.

Vasta
#26

(20-04-2012, 15:19 PM)nymmik Kirjutas:  
(19-04-2012, 14:30 PM)Mahno Kirjutas:  Juhin tähelepanu näiteks asjaolule, et sa ei saa ziguliga ülevaatuselt läbi isegi mitte sellise levinud noortetuuninguga, nagu stangede eemaldamine. Käsivad minna ja tagasi panna.

Jama jutt, aastaid sõitsin oma ralli klepsudes siksiga ilma stangedeta ja läbitud ka TÜV sai, ei mingit probleemi ka teedel miilitsaonude poolt.

Ja M400 401-l ei pea ülevaatusel isegi kapotti avama, Jääb rullidel ise seisma ja tuled töötavad on tempel passis. Sel pole isegi suunatuled nõutud.

Kui mosse sillad tulevad, siis pane lada mootor (2105 1300cc rihmaga mootor vaikseim) ja kast (viiene), on vene tehnikal, lihtne remontida ja osad saadaval.
Igasugu vana lääne mootori juppide saadavus on juba kehv.

mul on praegu olemas üks lada 2104, mootor sellel vist kahjuks 1500, kuid kindel pole.

Lada peale ma väga ei mõelnud. Ehkki vastupidavam on ta vist kordades, kui m408 või 412? Lääne mootori peale hakkasin mõtlema sellepärast, et ta oleks vastupidav, kuna auto plaan ehitada naisele liiklemiseks. Ehkki lada mootor on ju lollikindel ja samuti on saab seda ka väga kergelt järgi aidata, kui peaks vajadus tekkima.
Vasta
#27

Mul aastaid enam pole zigulit ja kui oli, siis ei pakkunud ka stangede ära kruvimine huvi, sestap oma kogemust pole, kuid ziguliklubis seda stangedeta ülevaatuse mittesaamise hala ikka on.

Ma usun et palju sõltub ülevaatajast ja suhtlemisest ka, kui paljude asjade peale silm kinni pannakse.

Ma millegipärast arvan, et ka mosse enda mootori töökindlusele pole mitte midagi ette heita, kui ta on kvaliteetsetest osadest oskaja mehe poolt kokku laotud. Paljuke sa ikka oma hübriidiga sõita kavatsed - võibolla mõned tuhanded suve jooksul. Vene tehnika suurim mure on see, kust sa neid kvaliteetseid tükke saad. Poest on odavaid juppe võtta küll, aga kvaliteet on loterii-allegrii. Itaalia saastvaruosad lääne autole tunduvad nende kõrval ikka väga hääd. Ainus lootus on otsida sdelano v sssr varuosi, või siis vahetada kõik mis sobib lääne päritolu ziguli või fiati pulkade vastu.
Viiesel ziguli kastil on see viies käik nõrk koht. Ainus, mida ta juurde annab on vaikus ja väiksem küttekulu maanteel, kui palju maanteesõitu ei ole, ei ole tal suurt eelist 4-käigulise ees. Lisaks tahetakse viiese eest endiselt raha saada, samas kui neljase väärtus on vanaraua hind.

Kui sul on 2104, siis rihmaga mootor seal peal on 1300. Ketiga võib olla 1200, 1300, 1500 või 1600.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne