Päramootor LMM-6
#1

Kuna tegu on kauaaegse nõukogude tehnikaga, siis küsin kas kellegil siinsest seltskonnast on midagi selle mootori kohta rääkida. Mootorit on tarvis aeglaselt liikuvale 6m päästepaadile. Tegu on pika jalaga jõuvindiga mootoriga. Kui kellelgi on selline mootor ka kasutusel, siis sooviksin kuulda mis häält see mootor teeb ja kuidas on lood töökindlusega.
Tegu on vene sõjaväetehnikaga. Mul on tunne et sellel mootoril ei ole reeversit ega ka vabakäiku.
Kui kellegil on see mootor veel kasutusel, siis soovin kuulata kui kõva häält selline mootor teeb 3000 pöörde juures?
http://plmretro.ru/lmm6.php
http://flot.com/publications/books/shelf/agatov/2.htm
[Pilt: lmm61.jpg]
Мотор ЛММ-6

Подвесной двигатель

Оcновные технические данные
Тип мотора ЛММ-6 / ЛММ-6А
Тип двигателя подвесной, лодочный, двухтактный, карбюраторный
Число цилиндров 1
Мощность номинальная, л.с. 6
Мощность номинальная в условиях морского тропического климата, л.с. 5,5
Частота вращения коленчатого вала при номинальной мощности, об/мин 3000
Удельный расход топлива на режиме номинальной мощности, г/л.с. ч 400
Удельный расход топлива на режиме номинальной мощности в условиях морского тропического климата, г/л.с. ч 435
Передаточное число коробки шестерен 2,461
Запуск мотора вручную, пусковым шнуром
Винт гребной левый, четырехлопастный
Диаметр винта, мм 280,0
Шаг винта, мм 302,0
Выход газов мокрый, вместе с охлаждающей водой через дейдвудную трубу
Габаритные размеры, мм:
длина
ширина
высота
815
390
1495 / 1345
Масса, кг 40 / 38
Заправочные емкости, л:
а) масляной ванны коробки шестерён
б) бензобака
0,3
7,0
[Pilt: lmm6.gif]






1- двигатель, 2- привед магнето, 3- коробка шестерен, 4- бензобак,

5- кронштейн подвески, 6- труба дейдвудная, 7- карбюратор,

8- манетка, 9- замок, 10- ось Кронштейна, 11- подшипник,

12- хомут, 13- коллектор выхлопной, 14- плита антикавитационная


/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#2

http://www.youtube.com/watch?v=TtFJTDJipos

peaks olema sarnane mootor
Vasta
#3

On olemas ja vahel ka töös selle mootori esiisa.
Mark on MCП-6 Комсомолец vist.Kindel pole, sest silt pole loetav eriti enam.
Aastaarv on ehk 40 midagi ja erineb veidi sellest paagil asuva sanga asukoha poolest ja õhupuhasti puudub mul.Oli ta samuti megapikk ja sai tehtud lühemaks puupaadi jaoks vahejuppi ja veovõlli.
Põhilise puudusena mainin suurt kaalu, mis ei tõmba teda tassima eriti paadi juurde, kui pole suurt vajadust.
Plusspoolele võiks liigitada ökonoomsuse vaiksel käigul suure vindi tõttu.
On sellega sõidetud mööda Võhandut nii üles kui alla umbes 15km ja selle peale võttis ta 6,5 liitrit kütet.
Pöördeid eriti pole, kuid Veterjok 12 pole palju aeglasem ja veetaimed jäävad väga meelsasti vindi taha kinni.
Kui summuti vees on väga vaikne, kuid kui paat veepeale tõuseb on nagu Iz umbes hääle poolest.
Lühendatud jalaga on tal halb komme pritsida vett summutiotsa juurest ja selle vastu on plastikust kaitse tehtud jala poldi alla.
Ehk peale kaalu ei oska nagu midagi kaevata.
Vasta
#4

Kuidas sellise mootoriga manööverdada on silla juurde? Vabakäiku ju ei ole. Nii kui nöörist tõmbad on kohe start ja minek.

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#5

(20-04-2012, 21:53 PM)Ranno Kirjutas:  Kuidas sellise mootoriga manööverdada on silla juurde? Vabakäiku ju ei ole. Nii kui nöörist tõmbad on kohe start ja minek.

Mida siin manööverdada?
Sätid nina õiges suunas ja tõmbad.
Sildumisel jätad õigel hetkel seisma ja ongi kõik.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne