Jahutusradiaatori remont
#1

Tere!

Autoks on Saab 90.
Ütleme nii, et ööpäevaga tegib auto alla väike tilk tosooli. Pole ju meeletu kadu ja kord kuus võib tosooli lisada, aga hing ei saa muidu rahu.
Uus radikas oleks ka tore, aga maksab ca 250 eurot.
Seega. On ju olemas igasugu imevahedeid, mida sisse valada.
Mida keegi kasutanud on?

Anti mulle ka radikavahetusest ehk kasu saava inimese poolt mõista, et niipea kui midagi sellist sisse valan ummistub kogu salongiküte. Huvitav...

Tänan ette.

http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Vasta
#2

Kas piisavalt hermeetilises seisukorras kasutatud radikat pole saada? Lammutusest ehk?
Pole küll teab, mis abi, aga ajutiselt pidavat töötama, kui kanamuna sisu korgist sisse valada. Pidavat kinni võtma. Big Grin

Almost Again
Vasta
#3

(23-04-2012, 22:00 PM)Necro Kirjutas:  Kas piisavalt hermeetilises seisukorras kasutatud radikat pole saada? Lammutusest ehk?
Pole küll teab, mis abi, aga ajutiselt pidavat töötama, kui kanamuna sisu korgist sisse valada. Pidavat kinni võtma. Big Grin
Jaan tatika ideed on lausa eraldi teemas meil..




Vasta
#4

Kas siis näha pole lekkekohta väljapoolt, saaks keemilise metalliga kenasti korda teha.

Imevahenditega ummistuse oht on olemas, loterii natuke see teema, eriti vanema auto puhul.

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#5

Kanamuna sisu on nüüd küll selline asi, mis kõik asjad ära ummistaks. Teame ju, mida teeb muna keetmise tagajärjel.
Radika keemilised lekkepeatajad aga toimetavad (vähemasti olen nii aru saanud) hoopis teise põhimõtte järgi. Ta ringleb senikaua jahutusssärgis, kuni leiab tee välja (lekkekoht) seal aga reageerib õhuga ja hakkab seda auku kinni kasvatama. Olen neid vajadusel kasutanud ja tulemus positiivne. Selle tehnoloogia järgi ei saa ta kohe kuidagi soendusradikat ummistada.
Minu jaoks üllatusena sulges kord isegi veepumba lekke ... seda küll ainult pooleks aastaks.
Millegipärast eelistan vedelaid lekkestoppe.
Vasta
#6

GAZ 52 hooratta tagant paisutas külmaga korgi lahti. Valasin 2 pudelit vedelat keemiat sisse,aga ei aidanud. Kui aga ühe topsi pronksivärvusega pulbrit valasin, jäi pidama. Talve läbi sõitnud ja praegugi tihe Cool

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#7

(23-04-2012, 21:51 PM)motoblokk Kirjutas:  Tere!

Autoks on Saab 90.
Ütleme nii, et ööpäevaga tegib auto alla väike tilk tosooli. Pole ju meeletu kadu ja kord kuus võib tosooli lisada, aga hing ei saa muidu rahu.
Uus radikas oleks ka tore, aga maksab ca 250 eurot.
Seega. On ju olemas igasugu imevahedeid, mida sisse valada.
Mida keegi kasutanud on?

Anti mulle ka radikavahetusest ehk kasu saava inimese poolt mõista, et niipea kui midagi sellist sisse valan ummistub kogu salongiküte. Huvitav...

Tänan ette.

Kui tahad talvel hakata sõitma autos, mille salongi radiaator annab tunduvalt vähem sooja, siis võib keemilisi lekke peatajaid panna.
Minul on sõber, kes tegeleb päevast - päeva autode remondiga ja tema ütles kunagi mulle seda, kui oli jahutusradiaatori lekkega probleem. Soojenduse radiaatori torustikus pidi olema paigaldatud spiraali keeratud alumiiniumist õhukesed lehelibad, mis soodustavad radiaatorist suurema soojuse saamist. Need spiraalid pidid kattuma hermeetikust tuleneva kihiga ja isegi spiraali keerdude vahed täitma. Kütte pinna efektiivsus väheneb.
Võta radiaator maha ja lase radiaatorite remondiga tegelevatel meestel lekke kohad kinni joota. Kui ise tegema hakkad, siis tuleb jälgida, et joote kolb oleks piisavalt kuum, et ei tekiks nn. külma joodist - tina pind on matine. Normaalse joodise pind on läikiv ja pinnad peavad olema puhtad, et tina nakkuks materjaliga ja täidaks praod. Kui kunagi seda teinud ei ole, siis ka selle kodus tegemisega hakkama ei saa.
Vasta
#8

vanasti sai sinepipulbrit sisse aetud. toimis küll.
Vasta
#9

Sinepipulbrist olen kuulnud, kasutanud pole. Vaskradika parim parandus ikka jootmine, raudradikal torude vahelt väljalõikamine (Ikarusel), alumiiniumradika vahetaksin ise küll uue vastu, sest neid plastikpaake ikka pidama ei saa. Kõik muud lekkesulgurid arvan ajutiseks, et seekord tee pealt koju jõuaks. Kõik oleneb sellest kui kaua seda autot veel kasutada tahetakse.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#10

Mina olen kasutanud ABRO COOLING SYSTEM STOP LEAK nimelist ainet ja Audi 100 soojendusradika lekke lõpetas,ära salong oli jätkuvalt soe ja olen peale aine lisamist läbisõitnud 400000kmja umbes 10 aastat.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne