MB motobloki süüteküünlad
#1

Tere!
Kas kellelgi on kogemust küünalde sobivusega. Minu MB-1 motoblokk töötab ilusti Miniagrotehnikast saadud Brisk Super NR17C küünlaga, aga Miniagrotehnikaga asjaajamine on mittetallinlasele... noh, tülikas. Leidsin netist, et selle Briski vaste võiks olla ka DENSO W16FSR, mida saaks tellida Carshop'ist. Kas tasub tellimisega jännata, või on targem Miniagrost tagavaraga võtta? Milliseid küünlaid kaas-MB-lased kasutavad?
Jõudu!
Vasta
#2

A17B oli mul ka varem... ja vahetasin ka samamoodi (kogu aeg küünlavõti taskus Smile). Briskiga on tiba lihtsam olnud, seepärast uuringi. Tänud soovitamast!
Vasta
#3

(24-04-2012, 22:25 PM)Kodune Kirjutas:  Milliseid küünlaid kaas-MB-lased kasutavad?
A17B peaks olema minu omalgi. Saadud vene autode varuosa kauplusest.
Töötab küll. Küllap sattus hea eksemplar. Mäletan oma autoelektriku ajast, et vene küünalde kvaliteet oli väga kõikuv, lääne omadel väga ühtlane. Vene omadega oli tol ajal umbes nii:
Kümnest üks oli stendis ja masinal ideaalne, vaata et tutikana parem veel kui läänekas. Need korjati töökoja juhataja rallika jaoks.
Paar - kolm olid lihtsalt head, käisid kaua ja ilusti. Veel mõned olid "käib kah kehval ajal" ja ülejäänud paar tükki oli totaalne sõnnik. Tagusid üle või kadus säde surve all muidu kuhugi ära. Viimased oli targem üle õla visata, et mitte vihastamisega närvirakke kaotada, aga kus sa siis tohtisid...
Vabandan OT heietuse pärast, aga ehk aitab selgitada, miks üks mees sõidab vene küünlaga, aga teine kirub. Vahe võib tulla ka süütesüsteemi muude osade erinevusest. Ühel veits kehvem ja kui kehva küünla ka peale saab, siis ei käi.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#4

Vene küünlad on endiselt loterii. Sai neli aastat tagasi mossele ostetud kolm jooksu. 12st kolm ei suvatsenud üldse peale esimest seiskamist elu sisse võtta. Teised 3 lahkusid niiskete ilmadega seismisele järgnenud käivitusel (sõna ostes mõttes oli kuulda, kuidas mootor käivitus nelja silindriga ja siis hakkas vahele jätma ja lõpuks plödistaski kolmega).

12 küünla iga oli täpselt 1 aasta - siis sai villand ja ostsin NGK analoogid - need kõige tavalisemad. Rohkem 12 kkm jooksul mul küünaldega muret ei olnud.

Praegune õuekäru (IŽ-2715) käib nende küünaldega, mis erinevatelt lahustipõletajatelt vahetusfondi on kogunenud. Kuna mootor soojaks ei saagi, vaid käib pea kogu aeg toorega (liigutamise aeg paarist minutist viieni), siis kestab üks tahmunud ja kulunud küünal keskmiselt viis käivitust.

MF-70 käis Briskiga kõige paremini, kuid viimase suve oli selle asemel üks NGK suvaline Mazda pealt ja käis ka probleemideta. Lihtsalt käivitamiseks oli kiiremat tõmmet vaja. Briski pani nahka hübriidrussi käivitusmootor.Sad

Muide, loomkatse alusel võin väita, et MF-70 ja PD-10Y käivad mõlemad täitsa edukalt ka pika küünlaga (kolb küünalt hammustama ei ulata). Samuti ei ole kummagi mootori kolvil märke küünlaga liiga lähedasest kontaktist. mis muidugi ei tähenda, et kellegi modifitseeritud mootoril ei võiks need kaks omavahel kokku saada...Rolleyes
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne