1976 Fiat 127 uuele ringile

https://classicperformance-parts.com/pro...arburetor/

[Pilt: FIAT-850-127-600-AUTOBIANCHI-A112-ABARTH...OLEX-3.jpg]

Sedasorti asjad tunduvad pigem naeruväärsed, kaks topeltweberit vms oleks justkui palju loogilisem teema.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Tervitus!

Olen ikka mõelnud ja aeg ajalt sobran oksjonitel. Aga hinna poolest, arvestades kogu selle auto ja mootori koguhinda, on tehase A112 Abarth kollektor ja karburaator üsna ulme ning seni, kuni kõik muu on autol juba enda jaoks lõpuni tehtud, pole käsi tõusnud ostma. Meenutagem, et soetasin kogu auto kunagi 200 euri eest, seega kõige odavam asi selle projekti juures on seni olnud auto ise. Tehakse ka uustoodanguna neid, aga minu elu on seni näitanud, et neid vist päriselt pole lõpuni välja töötatud ning need ei sobi otse külge paigaldada. 
Tegelikult on porditud kanalitega, A112 väljalaskega ja korras tehnikaga selle mootori potentsiaal tänavasõiduks üsna lõbus niigi. Agressiivsema nukkvõlli ja topelt weberitega pigem tehakse väljamaal trackday autodeks neid, kus mootor madalatel pööretel ei käi ühtlaselt.

Kevadel on menüüs elektrisüsteemi uuesti üle vaatamine, siis iseenesest võiks ülevaatuse peale mõelda.

Kui kellelgi on mk1 juhipoolset kolmnurkarkna klaasi, oleksin huvitet - õnnetuseks läks klaas katki.
Vasta

(18-03-2024, 12:26 PM)karpaadid Kirjutas:  Kui kellelgi on mk1 juhipoolset kolmnurkarkna klaasi, oleksin huvitet - õnnetuseks läks klaas katki.

Kas mõtled ukse oma või tagumist?
Vasta

Ukse oma. Kusjuures neid on ka eri mõõte, olen mitu korda omast arust leidnud, aga on osutunud väikseks.

[Pilt: IMG-6648.jpg]
Vasta

Mk2 oma ma leiaks, silma järgi tunduvad küll ühesugused, aga eks tuleb üle mõõta.
Vasta

Kas sellise f127 mk1 soomekeelse hooldusraamatu vastu oleks huvi?
Arusaadavalt mitte antud auto oma, hobujõude  juurde ei anna, ja ülevaatust läbida ei avita, aga lihtsalt on pakkuda Smile
   
   
Vasta

Keegi kunagi küsis vist Special varustustaseme erinevuste kohta. Siin on ingliskeelne loend asjadest, mis tavaversioonist seda eristab. Ilmselt oli tegu reaktsiooniga VW Golfi turule tulekule, millel oli oluliselt moodsam salong ja välimus. Tänapäeval on tavaversioon oma arhailise plastivaba välimusega tahetum.

[Pilt: IMG-7933.jpg]

Vahelduseks, kas või endale motivatsiooniks on hea pilti ka vaadata, sattus kätte pilt aastast 2011, üks esimesi mis sai tehtud, ja kõrvale hea panna üks, mis paistab olevat viimase sõidu ajal tehtud. Teema ellu äratamisest on nii palju kasu olnud, et vahepeal olen veidi ka nokitsenud Fiati asju.

[Pilt: ees.jpg]

[Pilt: IMG-1336.jpg]
Vasta

(18-03-2024, 13:02 PM)karpaadid Kirjutas:  Ukse oma. Kusjuures neid on ka eri mõõte, olen mitu korda omast arust leidnud, aga on osutunud väikseks.

[Pilt: IMG-6648.jpg]

Terve Mk1 varuosadena saadaval Saue vallas mul. PM kui huvi
Vasta

(18-03-2024, 10:45 AM)stretch Kirjutas:  
(18-03-2024, 00:38 AM)hobiautod Kirjutas:  
(18-03-2024, 00:28 AM)stretch Kirjutas:  Võib-olla on sellest juba varem juttu olnud, aga kas kahelõõrilise karburaatori peale ei ole mõelnud? Mannheimi laatadel on ühel tegelasel vastav klapikambrikaas mitmel korral letis olnud, kuid ulmelise hinna tõttu on see ka iga kord müümata jäänud.
Seleta mulle kuidas muudab klapikambri kaas võimalikuks karburaatori paigaldust? Mõtlesid äkki midagi muud?

Jah, kindlasti mõtlesin midagi muud, aga käed kirjutasid ikka klapikambrikaas.
Mina tänan. Jälle targem?
Vasta

Nagu mainitud, ei teinud Abarth töökoda kunagi ametlikku 127 Abarth mudelit, vaid piirduti oma tehnika proovimisega A112 sõsarautol. 127 "tuuning" töökodade mudelitest oli enim levinud Giannini mudel. Giannini töökoja 127 mudelid NP ja NP-S hõlmasid:
- NP mudeli mootori surveaste 9.6:1 (57.6hp); NP-S 9.7:1 (63hp).
- elektrooniline süüde
- kogu pikkuses erinev väljalaskesüsteem
- kroomitud klapikambrikaas
- sportlikum rooliratas
- alumiiniumveljed
- tahhomeetriga spidomeetriplokk (omakorda lisana). Praegu tahetud osa, nagu eelpool mainitud A112 Abarthi sisselase, ning maksab vahemikus 600-1000 eur ükskõik millises seisus.
- muudetud vedrustuse geomeetria
- raadio (omakorda lisana)
- Eesmised udutuled
- Weber 30 DIC 10 karburaator ja õhufilter


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

Vahepeal tegelenud veovõllidega. Pikemat, parempoolset, oleks uuena isegi leida, aga seda pole vaja. Lühemat on liikunud vaid 1050 mootoriga variandile, mis on pisut pikem kui 903ne. Et mitte oodata teadmata aja, võtsin parimad olemasolevad, poleerisin kastipoolse kaitsekummi tööpinna nii heaks kui sain, ning eks elu näitab. Saab esisilla lõpuni kokku panna ning muude asjadega tegelema hakata.

[Pilt: IMG-7946.jpg]

[Pilt: IMG-7947.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne