28-11-2015, 07:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-11-2015, 08:51 AM ja muutjaks oli karpaadid.)
Nagu lubatud, siis mõni sõna Fiati arengust. Viimati postitatud parema tule küsimus sai lahenduse kirjeldatud meetodil, kuid asendus vasaku tule probleemiga... Nimelt juhtmestikuga majandades avastasin, et vasak tagatuli elab oma elu. Tuli küljest, kontaktiplaat tule küljest maha ning avastasin, et keegi eelmistest omanikest on kunagi plaadi pooleks murdnud ning käepäraselt parandanud.
Kuna tule klaasi ja raami vahel polnud ka tihendit pandud ning reflektor oli omadega õhtal, tellisin kogu uue tagatule.
Vahepeal oli päevakorras ka uue armartuuri vineeri/spooni tegemine. Vana oli raadio jaoks ära hakitud. Asemele läks 1.5mm tammespoon ning kogu tegevus võttis tegelikult omajagu kannatust ja aega, et sellest korralik ja terve armartuur saada. Õnnestus teise katsega. Kusjuures spooni toon sai selline, mida ka tehasest pakuti, ehk siis mahagon.
Salong on üsna lõppjärgus juba. Vaja on veel otsustada, millega põrand katta ning laepolster mõelda. Originaal laepolster on piisavalt räbal ja kole, et ei ole mõtet tagasi panna. Lisaks ka varem mainitud näidikutele ning küttepumba ja lisatulede lülitite jaoks teha väike lisapaneel kuhugi allapoole.
Ja lõpetuseks ka lühike video esimesest käivitusest pärast elekrilisele küttepumbale üleminekut. Nagu näha, siis ei vaja enam käiamist, et tule torru võtaks. Ehk ka vahepeal lahti võetud ja puhastatud-määritud starteri teene.
Kuna tule klaasi ja raami vahel polnud ka tihendit pandud ning reflektor oli omadega õhtal, tellisin kogu uue tagatule.
Vahepeal oli päevakorras ka uue armartuuri vineeri/spooni tegemine. Vana oli raadio jaoks ära hakitud. Asemele läks 1.5mm tammespoon ning kogu tegevus võttis tegelikult omajagu kannatust ja aega, et sellest korralik ja terve armartuur saada. Õnnestus teise katsega. Kusjuures spooni toon sai selline, mida ka tehasest pakuti, ehk siis mahagon.
Salong on üsna lõppjärgus juba. Vaja on veel otsustada, millega põrand katta ning laepolster mõelda. Originaal laepolster on piisavalt räbal ja kole, et ei ole mõtet tagasi panna. Lisaks ka varem mainitud näidikutele ning küttepumba ja lisatulede lülitite jaoks teha väike lisapaneel kuhugi allapoole.
Ja lõpetuseks ka lühike video esimesest käivitusest pärast elekrilisele küttepumbale üleminekut. Nagu näha, siis ei vaja enam käiamist, et tule torru võtaks. Ehk ka vahepeal lahti võetud ja puhastatud-määritud starteri teene.