Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: May 2012
Maine:
0
Kuna eriti ei ole kokku puutunud selle mootoriga ja olen kuulnud, et see suhteliselt kapriisne masin siis ongi tulemus käes. Sai kuuri alt välja võetud aga käima ei lähe. Säde on olemas aga kui tõmmatav starter küljes on siis sädet ei ole. Sai siis nöör lihtsalt ümber keritud ja säde olemas. Aga käima ikka ei lähe. Võtsin õhupuhasti küljest, et äkki ei saa õhku. Kuid ka see ei aidanud. Mulle tundub, et saab liiga palju kütust peale, kuna käima tõmmates tuleb õhupuhastaja torust bensiini välja. Sai kruve keeratud igat pidi aga käima ei saanud. 2 korda lubas ja korraks isegi töötas aga suri välja ja enam käima ei lähe. Kas keegi oskab aidata, et kust pihta hakata ja mis ära kontrollida? Kui palju peavad kruvid sees olema ja kuidas peavad need klapid külmkäivitusel olema. Kas õhufiltrist tuleva õhu klapp peab olema kinni või lahti. Oskab keegi öelda, mis see ülemine kruvi teeb, selle õhupuhasti juures. Alumine peaks reguleerima kütuse pealevoolu. Loodan, et saite aru ja oskate nõu anda. Kas paaki puhumine aitab käivitamisel kaasa?
Postitused: 3,776
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
06-05-2012, 20:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-05-2012, 20:15 PM ja muutjaks oli
Basilio.)
Oeh, raske on jutu järgi ja masinat nägemata aidata. Kõigepealt küsimus, kas saab kütust kätte liiga palju või liiga vähe. Rusikareegel on : VAATA KÜÜNALT ! Kui nõretab, siis palju, kui täiesti kuiv, siis vähe või ei saa üldse. Õhupuhasti august voolav bensiin vihjab uppunud ujukile või mittepidavale nõelale karbussis. Kui säde kaob, siis juhtmed üle vaadata. Kas kusagil ühendus logiseb või on isolatsiooni läbi hõõrunud. Kontrollitud ja korras küünal ei teeks paha peale panna. Ja kompressioon - kuidas on? Ja lõpuks, kas põka jäi sinna kuuri alla sõitvana või toodi kusagilt "üllatusmuna"?
Sellelt pinnalt saab siis edasi mõistatada.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: May 2012
Maine:
0
06-05-2012, 20:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-05-2012, 20:37 PM ja muutjaks oli
urmo14.)
ei ta eelmine aasta töötas. Kuigi väga raskelt läks käima. Küünal on märg. Tundub, et saab palju peale. Aga ujuk on korras. Ujukil ei ole auke ja peaks peal püsima. Aga kuidas see nõel seal asuma peab? ujuki küljes on mingi aas, kuhu taha ma olen ta pistnud ja nõel liigub ülesse ja alla. Ise arvan ka, et liiga palju saab kütust peale. Aga kust pihta hakata. Kas pean hakkama kuskilt uut karburaatorit otsima või on võimalik koduste vahenditega ära teha? Kas nendes kruvides ei või asi olla? Et laseb palju peale vms. Mis see ülemine kruvi teeb. Ja mis oleks parim seadistus, et külamlt käima panna. kruvide keerud, õhu ja kütuse sisselaskeklappide asendid? Kas täiesti lahti või poole peale või kinni? JA kuidas seda nõela ja ujuki tööd kontrollida?
Postitused: 32
Teemad: 1
Liitus: Jul 2011
Maine:
0
MB1 -ga ei ole kursis, aga üldiselt käib nõela kontroll nii, et puhud bensiinitorust sisse ja liigutad ujukit, kui õhuvool peatub, on nõel korras.
Ma ei tea, kas MB1 karburaatorit on võimalik nõnda lahti võtta, et ujuk- nõel külge jääks ja saaks neid liigutada.
Postitused: 3,776
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
06-05-2012, 20:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-05-2012, 21:01 PM ja muutjaks oli
Basilio.)
Ülemine kruvi peaks minu arusaamist mööda olema õhukruvi. Kui selle täiesti kinni oled keeranud, siis tirib bensiini liiga palju sisse.
Miks sa neid kruvisid nii agaralt paigast ära kruttisid, kui ei tea, milleks nad on või mis asendis olema peavad? Õige häälestus on tundlik asi, pool või isegi veerand kruvipööret muudab mootori käitumist tunduvalt. Sellest sõltub ka, mida teha tooreklapiga.
Küsimus "kas seadekruvid peavad olema täiesti kinni või lahti" viitab vajadusele pöörduda spetsialisti poole...
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Üks viga võib olla see, et ta ei taha 95 bensiini, klapid hakkavad läbi laskma, aga see selleks.
Starter on tal robuste ja tahab pikka ja kiiret tõmmet, soovitatavalt kinnastega ja kahe käega, kerge aeglane sikutamine ei jõua neljataktilisel mootoril kõiki takte läbi teha ja käima ei lähe.
Suure kalde all töötada võivate vene riistade nõrk lüli on karbuss (anal druzba) selle häälestamisest sõltub palju.
Kõigepealt kontrolli kas karbussi ujukinõel peab, seda saab kontrollida bensiinivooluavast sisse puhudes (lahtivõetud karpaga). ´
Minu arust oli ujuki ja karburaatorikaane vahekaugus (kütuse pealevoolu sulgemise asend) passis antud, ei mäleta täpselt, ( sest paar aastat tagasi ei läind ka käima aga ujukinõela regull aitas kohe), see on väga oluline, pane täpselt paika, kui ei ole siis pane nii, et kütuse pealevool sulguks siis, kui karpakaas ja ujuk on paralleelsed.
Ülemine nõel ei mängi eriti rolli. Alumine keera sisse ja 1,5 pööret välja, siis peab käima minema, täpsem regull täispööretel.
Säde ongi sel riistal peaaegu nähtamatu, kommutaatori anduri ja hooratta vahele peab Ziletitera ära mahtuma, siis on vahe õige.
Vaata, et väljasuretamisjuhe (segusiibri trossi lõpus) kuhugi metalli vastu ei puutuks, siis annab massi ja ka käima ei lähe.
MB 1 on suht kapriisne ja füüsiliselt raske riistapuu, samas kui nägin kuidas suvilanaaber väikse armetu Lääne freesiga töötas, siis on MB1 jõudlus ikka kordades suurem, ise olen mingi 20 aastat kasutand ja väga rahul, korrashoidmine nõuab veidi mõistust, vaeva ja kogemusi.
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: May 2012
Maine:
0
07-05-2012, 10:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-05-2012, 11:18 AM ja muutjaks oli
urmo14.)
Kõikide muude vene aparaatide juhendid on olemas aga seda ei leia ülesse.
Igatahes hakkasin otsast peale. Võtsin karburaatori lahti ja avastasin, et metallist ujukil on hästi väike mõra ühenduskohas ja ujukis oli natukene bensiini. täisgaasi kruvi sai ka nüüd 1 2:8 tagasi keeratud. Tihend tundub väga heas korras. Eks panen kokku ja vaatan mis saama hakkab. Küünal on korralik. Ja nõel peab hästi. Kui ujuk all on siis läbi ei puhu ja kui ujuk liikuma hakkab ja nõela liigutab, siis hakkab ka õhku tulema. Niiet nõelaga on asi korras.
Tõmban mis ma tõmban aga ei luba ka. Enam kütus õhupuhastisse ei jookse. Säde on nõrgapoolne. Kas keegi teab Paide kandis mõnda spetsialisti, kes saaks üle vaadata?
Postitused: 86
Teemad: 21
Liitus: Feb 2012
Maine:
5
Proovi igaks juhuks ka bensiin välja vahetada.Mul on taoline kogemus
olemas et eelmise aasta bensiiniga ei käivitunud.Panin väske bensiini ja kohe läks käima.
Postitused: 26
Teemad: 3
Liitus: Apr 2014
Maine:
0
Tere, üle tüki aja küsimus eriti raske vanatehnika kohta. Kui motoplokile MB1/2 mingi vingem summutaja panna, kas see võib motole kahjulik olla? Originaal tal sisuliselt olematu, lärmab nii, et naabri koer läheb lolliks. Kas tegusam sumpa võib mootorit kahjustada, kuna gaaside väljalase ju muutub takistatuks?
Postitused: 1,376
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(07-04-2016, 17:12 PM)Reinhold Kirjutas: Tere, üle tüki aja küsimus eriti raske vanatehnika kohta. Kui motoplokile MB1/2 mingi vingem summutaja panna, kas see võib motole kahjulik olla? Originaal tal sisuliselt olematu, lärmab nii, et naabri koer läheb lolliks. Kas tegusam sumpa võib mootorit kahjustada, kuna gaaside väljalase ju muutub takistatuks?
Mootorit ei kahjusta, ainult jõudu võib vähemaks jääda.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 1,181
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Vaiksem summuti ei pruugi sugugi suurema takistusega olla, isegi vastupidi on tehniliselt kultuurselt lahendades võimalik.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 3,776
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(07-04-2016, 17:12 PM)Reinhold Kirjutas: Tere, üle tüki aja küsimus eriti raske vanatehnika kohta. Kui motoplokile MB1/2 mingi vingem summutaja panna, kas see võib motole kahjulik olla? Originaal tal sisuliselt olematu, lärmab nii, et naabri koer läheb lolliks. Kas tegusam sumpa võib mootorit kahjustada, kuna gaaside väljalase ju muutub takistatuks?
Arvan et iga summutilaadne asi oleks parem kui see õllepurk, mis vabrikus sinna otsa on keeratud. Oli endalgi plaanis sinna midagi muud aretada, aga ajapuuduse ja laiskuse taha on kõik pidama jäänud. Natuke juttu sellest:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...753&page=4
alates postitus #78
Motoplokk on ikka räige rasketehnika küll!
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 3,776
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(08-04-2016, 12:40 PM)Reinhold Kirjutas: Siiani on mõlemal MB-l veel nöörid terveks jäänud (kuram, äkki sõnusin nüüd ära)...
Mina olen oma pudikäega nööri asendanud 4mm terastrossi puru tõmmanud nagu niidi.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Mis bensiini te 76 asemel kasutate, kuidas see oktaanarv 95 pealt alla saada või võib kasutada puhast 95. ilma lahjendamata?
Kas Kamaz-i õli sobib karteris kasutamiseks?
Mis viga võib olla kui veerand tundi saab tööd teha aga seejärel kaob masinal jõud ära ja natuke hiljem jääb seisma?