ford focus 2003 1.8 tdci klapid kõverad
#1

lugu siis selline et klapid käisid pähe ära.lasin kaane ära teha ja oleks vaja kokku panema hakkata. aga mille järgi märgid paika ajada, tean et mootori plokki käib mingi spets timing pin, aga kui esimese üles surnud asendisse keeran peaks ju etc olema, nukatsi saan ka paika aga kütusepump???? nad muidu jäigalt ju ketiga omavahel vändalt kütusepumpa läheb kett ja pumbast nukka läheb rihm, kuna olen kuulnud, et kui vända otsas olev rihmaseibi polt lahti lasta siis on vänt ja pump ka eraldi kuna need vist ühe poldi all... igasugune info oodatud.
auto soomes... muidu oleks kellegil kes jagab ära lasnud teha.
Vasta
#2

Selle kuhu läheb vända lukusti pead ise välja uurima, sest pildi järgi ei saa aru aga autodata näitab et pumba fikseerimiseks käib 6mm puur läbi flantsi.
Vahe on ka kas on common rail või tavapumbaga mootor.
loodan et oli abiks.
Vasta
#3

tere tänud vastamast , seda ma tean kuidas vända saab lukustada ta lukustub kahes kohas siis kui teine kolv ja ... üleval ja lukustub ka siis kui esimene ja ... on üleval... etc peaks olema ikka siis kui esimene kolv on üleval surnud seisus???? käisin uurimas ei leia küll sellist kohta kuhu seda 6mm puuri torgata ja pealegi ei tea kas on common rail või tavaline???
Vasta
#4

Common rail - elektrilised pihustid.

Teema pealkirja järgi ütleks, et tegemist common railiga. TDCI on common rail.

Kui mootoripeal kirjas Endura DI siis peaks olema tavaline. Duratorqid Focusel common rail süsteemiga.
Vasta
#5

tere peaks olema tavaline pump mitte commonrail
Vasta
#6

Ok ma panen siis pildi kah.
Pole Fordi olnud ja ei taha kah aga teise aitamise vastu pole midagi.
Pista see puur siis kuhu tahes.
www.fotoalbum.ee/photos/rainer1221/95501623
Vasta
#7

oh, sain alles nüüd aru ,selle puuri saab alles siis vist panna kui hammasrihma seib ära võtta .... ok, eks siis võtame, kui muudmoodi ei saa, tänud väga hea joonis oli
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne