Lambdast ja lahjast segust
#1

Toyota Camry Wagon 1988 2,0L lambda jäi uimaseks ja siis sai praegu EFI-le pinge peale 1,2v, mis ütleb ,et segu rikas. Nüüd olen sõitnud selle tõenäoliselt EFI-sse kirjutatud lahja seguga, täitsa normaalne sõita, vahest mõned jõnksud ühtlasel kiirusel käivad sisse .Sõidustiil pigem tagasihoidlik, õkonoomne .

Nüüd siis küsimus, kas see lahjema segu sõit ka mootorile kuidagi halvasti võiks mõjuda ?
Vasta
#2

Nagu ma aru saan siis uue lambda mitteostmine on mingi pöhimötteline teema?

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#3

Mitte seda, selle hankimine käib .
Lihtsalt huvitab kui kahjulik võiks masina kasutamine olla fuel mapi lahjemas ääres kasutamine, see peaks EFI- sse nii sissekirjutatud olema, et masinat veel mitte ei riku .?
Vasta
#4

lahja segu viib temperatuuri kõrgemaks, nii et võid klapid või kolbid ära põletada.
Vasta
#5

(11-05-2012, 14:01 PM)taavi Kirjutas:  lahja segu viib temperatuuri kõrgemaks, nii et võid klapid või kolbid ära põletada.


üldiselt on see turbomootorite teema ... vabalthingaval ei tohiks midagi juhtuda ...


Vasta
#6

mootor 3S-FE
Vasta
#7

Kui nii lahja on, et mitte enam ei või, siis tilgub kõigepealt küünla elektrood ära.
Vaikse sõidustiili juures ei tohiks lahjast segust nagu midagi eriti juhtuda. Need juhtumised rohkem seotud ekstreemkasutamise juures.
Keera küünal maha. Kui seal vähegi pruunikat tooni veel näha on, siis pole häda midagi. Ma olen ka täitsa valget küünalt näinud ja mootor oli veel terve.
Vasta
#8

Kui ei detoneeri tavalisel madala pöörde ja kõrge käiguga kiirendamisel peaks OK olema. Või saab küünal nii ära põleda lahjema seguga et ei detoneeri üldse?
Aju võib olla üldse avarii reziimis vmt. ja ei arvestagi lambdaga. Või on katsetamisega selgeks tehtud et lambda asemel antav pinge mõjub?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#9

Sellist detoneerimise moodi kilinat nagu üldse ei teki.
Küünalt maha võtnud veel pole, seal vaja spets võtit .
See nii vana auto, et sellel vaevalt mingit avarii reziimi on.
Mingil määral lambda tõõtab, digitester taga tal ja ajust lahtiühendatud, kui andsin ajusse 0 volti, keeras aju segu kohe rikkamaks- lambda anduri pinge tõusis 0,6-0,8v, kui 1,2v näitab lambda lahjat segu ehk 0 voldi kandis.
Tegelikult tahaks mingit seadet teha, segu koostist muuta, seepärast uuringi, et kas ma midagi äkki nässu ei keera, sest praegu ju sõidab normaalselt selle lahja seguga .
Vasta
#10

digitaalse testriga sa ei näe elusees lambda tööd. Kogemuse puhul võiks hinnata, et 0,8V võiks olla normaalne lambda töö digitestriga (neid ka miljon ja arvutusvalemeid ka erinevaid). Mingil määral saaks hinnata analoogvoltmeetriga lambda tööd, kõige parema pildi saab ette ossiga. Kas mõõdad õigesti asju?

Kunagi koostasin kooli programmist sellise dokumendi
http://tazavi.planet.ee/kola/Hapnikuandu...andur).doc

Vabandan ette kui need asjad ammu teada, lihtsalt jutust jäi segane mulje Big Grin
Vasta
#11

Digitestri asemel tahaks jah kasutada opaka taga analoog voltmeetrit, tuleb veel miinuspinge opaka jaoks teha .
Ossiga C1-112 vaatasin ka aga mul võrgutoitega oss, ei saa sõiduajal kasutada .
Midagi ma ossiga nägin, amplituud oli ainult 0,6 volti ja perjood ka liiga pikk, paar sekundit, tuttav autoremontija arvas, et kui perjood pikk siis pole andur enam õige .
Taavil kena töö andurite kohta ära tehtud .
Vasta
#12

Nüüd tiba aega edasi läind, paagitäis maha sõidetud ja küünal selline, tundub üsna normaalne...

   
pilt natuke ähmane on, võõras aparaat juhtus
Tegin ka skeemi autosse et millega lambda tööd jälgida ( seesama vana andur ), päris huvitav vaadata kuidas analoogvoltmeeter pendeldab 0 ja 0,9 voldi vahel, ja saan ka sund 1,2 v peale anda...

   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne