KamAZ ,ZIL ja veomasinad

http://www.youtube.com/watch?v=hlYjae7uSoQ
http://www.youtube.com/watch?v=OjTj9GVfyOE

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

http://www.youtube.com/watch?v=5VaQqhjPsaI Urali tehase video.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

Kas see jutt peab ikka paika. Jutt vöetud sellel lehelt.
http://englishrussia.com/?p=1166
As it has appeared, the first model of KAMAZ (Kamsky car factory) was also developed on ZIL factory in the late 70s (ZIL-175). One can see it on the picture below.
[Pilt: zil-175.jpg]

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

Oma mälestuste järgi MAZ kallajad tehase poolt tume või siis helesinised.504 ninad ka sama tooni ,kuskil 81 aaútal sai tollane TAV 4 filiaal 4 punase kabiiniga nina ja ühe eksport variadi kollase kabiiniga.Otepäält tulnud kapitaali masinad olid enamuses halli kabiiniga,minu esimene päris oma auto helerohelise kabiini ja sinise kastiga 3943 EAL(vene L).Oli nagu ta oli ,rohkem remondis kui sõidus.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

Minu mälu järgi olid enamus Maz kallureid sinised. Osad olid heledamad, osad tumedamad. Üksikud olid ka punased, sõjaväe rohelised ja hiljem kollased. Otepäält tulid enamuses hallid ja sinised. Ise sain 80'ndate keskel sealt sinise MAZ 5430 ja peab ütlema, et oli päris korralik. Hiljem sain punase kabiiniga 5430 aastast 1982. Selle number oli 1362EAL. Kuna see auto oli veaga (lõhkus käigukasti korpusi), siis vahetati ringi Tartu AV mahakantud MAZ 504V vastu. Numbrid jäid samaks, kuid autoks oli nüüd V8 ja seda juba V6'ga võrrelda ei saa - Nagu öö ja päev.
Punase kabiiniga olin kohanud ka kraanat ja portet, samuti mäletan 80'ndate lõpus / 90'ndate algul ühte Tartu kandis sõitnud MAZ 516 ( tagant kahe sillaga porte). Lühikest aega sõitis minu tuttav ja masin kuulus mingile koperatiivile. Ei tea, kas oli tegu endise Otepää ART autoga. Hiljem müüdi kuhugi maha, sest masinast vibratsiooni kätte ei saadud. Vot nii nende MAZ'dega.
Vasta

Olen tähele pannud, et uued MAZ'id, mis tänavatel sõidavad on jubeda bassi kõminaga. Mis seda põhjustada võib? Rolleyes
Vasta

väljalaske süsteem ehk?

Vana tehnika ja veokite huviline
Vasta

Ise tean Jürist kunagi ühte MAZ-5549 kallajat,mis oli sõjaväe rohelise kabiiniga. 90-te alguses veel nähtud,oli vist EKE EMV masin.
1998a. Tallinnas Betooni tn 18 putitas üks mees sadulat MAZ 504,too oli kollase kabiiniga(sellist tooni,nagu Asjapulga avataril Kirovets) aga ta värvis selle kirsipunaseks. Hiljem sai seda vahest ka liikumas nähtud.
Ega sadul MAZ-e 504 ja selle uuemaid versioone enam liikvel pole? 2006aastal õnnestus ühte Tallinna vahel näha aga rohkemast pole midagi kuulnud. 90-te lõpus sai küll nähtud,kuidas need pikki Kögeli-sarnaseid poolhaakeid tõmbasid,võtsid masina päris ähkima kohe.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta

Wäintz Kirjutas:väljalaske süsteem ehk?
Ei, seda tekitvad tagasillad vms. Ei saa eriti aru, aga see umbkaudne koht. Kui ikka mööda sõitis, siis bussikast käis vibra läbi, selline kõmin kohe. Ja see kõikidel.
Vasta

Olen kah tähele pannud,et uued MAZ-id mürisevad omapäraselt,nagu õhk hakkaks värisema,kui see mööda sõidab.
Mootori väljalaske süsteem peaks seda häält tegema. Sild lihtsalt undab ja annab mootoriga kokku sellise omapärase hääle.
Või mida teised arvavad?

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta

EdR Kirjutas:Ega sadul MAZ-e 504 ja selle uuemaid versioone enam liikvel pole?
Mina nägin eelmise aasta sügisel MAZ-504 sadulat Tartu mnt.-l liiklemas (Jüri kandis). Haagisel oli mingi kaevamisotstarbeline riistapuu. Pilti kahjuks näidata ei ole.
Vasta

Sai koos Kevin68´ga siin hetkel töötavaid ZiLe ''jahtimas'' käidud Toungue
http://toru.ee/view/d718c0ec5b07
Vasta

Olen küll vanatehnika osas vist päris taipamatu, aga tunnistan ausalt, et selliseid uuema tüübi kandilise kabiiniga ZIL kallureid näen ma elus esimest korda. Kas neid leidub ka mujal Eestimaa piirkondades? Kuigi ilmselt mitte arvukalt. Samas on hea näha, et sõidab vanemaidki ZIL 130el baseeruvaid masinaid, siiski üha vähem ning vähem...
Vasta

Ka Paides sõidab üks vahva Zillik ringi.

Pilt
Vasta

Timm Kirjutas:Ka Paides sõidab üks vahva Zillik ringi.

Pilt

Ja viimasel ajal on mul juba nähtud sellise imeliku tagasillaga ZIL-i. Too oli küll Tartus...

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta

Mister X Kirjutas:Olen küll vanatehnika osas vist päris taipamatu, aga tunnistan ausalt, et selliseid uuema tüübi kandilise kabiiniga ZIL kallureid näen ma elus esimest korda. Kas neid leidub ka mujal Eestimaa piirkondades? Kuigi ilmselt mitte arvukalt. Samas on hea näha, et sõidab vanemaidki ZIL 130el baseeruvaid masinaid, siiski üha vähem ning vähem...
See paistab lihtsalt olema vahetatud kabiiniga. Ja mõlemad on justkui MMZ-4505d.
Vasta

Regardman'iga nõus. See uus kandiline kabiin on Zil-4331 seeria veokilt pärit.
Vasta

Valga pritsimeestel on kasutuses Kamazi 10-tonnine veepütt hüüdnimega "Vorst": http://fotoalbum.ee/photos/MulgiReisid/39590369

Päästegalerii

ytra.eu - Ühistranspordiportaal
Vasta

Ei saa unustada ka nende masinate ajalugu:
http://photofile.ru/users/qwertymipt/353...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/353...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/341...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/341...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/341...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/341...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/341...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/341...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/341...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/341...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131...nImageLink
Palun vabandust, kui keegi protestib, et miks on siin ka mõned sõiduautod, siis selleks, et ei osanud ZIL sõiduautosid mujale panna.
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131...nImageLink
ZIL-i eelkäijad:
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131754/2145122/
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131...nImageLink
http://photofile.ru/users/qwertymipt/131...nImageLink
Vasta

Masinad on mingi mandri firma omad ja hetkel kasutatakse neid veotöödel. Too uue kabiiniga sinine on siin juba ammu olnud, kuid roheline saabus selle nädala alguses või eelmise nädala lõpus.

Mister X Kirjutas:Olen küll vanatehnika osas vist päris taipamatu, aga tunnistan ausalt, et selliseid uuema tüübi kandilise kabiiniga ZIL kallureid näen ma elus esimest korda. Kas neid leidub ka mujal Eestimaa piirkondades? Kuigi ilmselt mitte arvukalt. Samas on hea näha, et sõidab vanemaidki ZIL 130el baseeruvaid masinaid, siiski üha vähem ning vähem...
P.S. Masinate mudelinimetused on võetud LKFist ja ausalt öeldes ei ole minagi neis andmetes päris 100% kindel.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne