KamAZ ,ZIL ja veomasinad

Mõned pildid KamAZ-idest:
http://photofile.ru/users/langeo/2362511/
Vasta

Sai siis aastat kümme tagasi selliste asjadega võid leiva peale teenitud http://pilt.delfi.ee/album/102637/
Vasta

http://fotoalbum.ee/photos/Timonaad/32674587
Vasta

Hiljaaegu läks tuttava kallur MAZ vararauaks. Põhjus lihtne- palju remonti, kindlustus, ülevaatus, raskeveoki maks jne tuli kallim, kui telline paar korda kuus vajalik teenus. Kahju ikka, et masinad kaovad.
Vasta

Kas mu silmad valetavad, või on sellele masinale paigaldatud 133GjA muudetud nina?
Vasta

Su silmad valetavad,tegemist on tavalise Zil-i ninaga.
Vasta

(18-12-2009, 15:49 PM)Timm Kirjutas:  Kas mu silmad valetavad, või on sellele masinale paigaldatud 133GjA muudetud nina?
"Krokodilli" värdjaslik nina küll sellega segi ei tohiks minna... See ikka totaalselt erinev.
Vasta

Kiirustasin jah, veidi. Mulle tundusid poritiivad veidi kahtlaselt "pikemad", kuid hiljem vaatasin isegi, et lihtsalt veidi peksa saanud.
Vasta

Kui keegi teab selle margi kohta rohkem siis kirjuta siia Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

MAZ-5429, keegi on iluvõre otsad maha lõiganud ja 500-seeria sarnaselt tuled asemele istutanud.
Vasta

(29-07-2010, 21:31 PM)dude Kirjutas:  Kui keegi teab selle margi kohta rohkem siis kirjuta siia Big Grin
MAZ-5429 sadulveok, millel vanem iluvõre pigem ära võetud ja uuemapoolsega asendatud. Viimati toimetas Lääne-Virumaa kandis.
Vasta

(30-07-2010, 13:57 PM)Regardman Kirjutas:  ..., millel vanem iluvõre pigem ära võetud ja uuemapoolsega asendatud. ...

Vanem iluvõre? MAZ-5429'l ainult ühte tüüpi iluvõre ongi ja selle hakitud versioon on kõnealusel masinal ees.
Vasta

Ei paneks eriti imestama, kui tegu mingi vene aegse "tuuninguga", mis näiteks varuosade puudusel vms sündinud. Ehk ise pakuks välja variandi, et tegu vana 500-se kabiiniga, millele istutatud käepärast olnud 5429 iluvõre. Alusraam omaette teema.
Vene ajal oli paljudel veokameestel(eriti sadulatega) komme oma masinaid ka omapärasemaks "tuunida". Kuradi kahju, et sellest ajast pilte eriti palju pole.
Vasta

(30-07-2010, 20:39 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Vene ajal oli paljudel veokameestel(eriti sadulatega) komme oma masinaid ka omapärasemaks "tuunida". Kuradi kahju, et sellest ajast pilte eriti palju pole.
Oli ja päris palju veel. Siin foorumis ühes teemas oli keegi kusagil 5 aastat tagasi pannud Viljandimaalt vist Sürgavere kandis vms. pilte,kus olid (kahjuks päris armetud vrakid juba)vanad MAZ-id 504,5429 jms,hakkas sealgi silma üks vist kollase kabiiniga tuunitud sadul-tüüpi isend. Ei tea,kas need seal enam alles on aga neid pilte vaadates tuli küll tahtmine see isend sealt endale saada.
Neid 500 ja selle uuendatud sadulaid sai 90-te lõpuski liikluses kohatud,ees rassimas,pikk kaasaegne haagis järgi. Kui praegu liikluses sellist kolossi MAZ-504 või 5429 juhtimisel näeks,keeran selleks oma pea vaat et isegi 360 kraadi...

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta

(30-07-2010, 21:26 PM)Edel Kirjutas:  
(30-07-2010, 20:39 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Vene ajal oli paljudel veokameestel(eriti sadulatega) komme oma masinaid ka omapärasemaks "tuunida". Kuradi kahju, et sellest ajast pilte eriti palju pole.
Oli ja päris palju veel. Siin foorumis ühes teemas oli keegi kusagil 5 aastat tagasi pannud Viljandimaalt vist Sürgavere kandis vms. pilte,kus olid (kahjuks päris armetud vrakid juba)
Ega ei oska täpsemat vihjet nende piltide asukoha kohta anda?
Häid pilte pole kunagi liiga palju. Ja ilusamad vaadata on ikka täies hilguses masinad, kui nende jäänused. Mitte et need viimased jäädvustamist vähem väärt oleksid...
Vasta

(30-07-2010, 20:39 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  ... . Ehk ise pakuks välja variandi, et tegu vana 500-se kabiiniga, millele istutatud käepärast olnud 5429 iluvõre. Alusraam omaette teema. ...

Kuna MAZi kabiinide ja mudelite erinevused on mulle vägagi tuttav teema, võin 100% kindlusega öelda, et see on 5429 kabiin, ja alusraam ka, ainukese vahega, et iluvõre otsad on maha võetud ja nende asemele tuled pandud. Sellist "tuuningut" on varem ka tehtud. Peale tulede ei ole sellel masinal midagi originaalist erinev, väliselt. Peeglitega on nii nagu on, uste kohale on (vähemalt paremale) istutatud mingid valgustid.
5429't tõestab esistange, kolm tuld katusel, embleem madalamal ning käepide esiklaaside all.
Vasta

(30-07-2010, 21:42 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(30-07-2010, 21:26 PM)Edel Kirjutas:  
(30-07-2010, 20:39 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Vene ajal oli paljudel veokameestel(eriti sadulatega) komme oma masinaid ka omapärasemaks "tuunida". Kuradi kahju, et sellest ajast pilte eriti palju pole.
Oli ja päris palju veel. Siin foorumis ühes teemas oli keegi kusagil 5 aastat tagasi pannud Viljandimaalt vist Sürgavere kandis vms. pilte,kus olid (kahjuks päris armetud vrakid juba)
Ega ei oska täpsemat vihjet nende piltide asukoha kohta anda?
Häid pilte pole kunagi liiga palju. Ja ilusamad vaadata on ikka täies hilguses masinad, kui nende jäänused. Mitte et need viimased jäädvustamist vähem väärt oleksid...
Otsisin mis ma otsisin aga kätte sain (Sillu postitus nr. 15) http://forum.automoto.ee/showthread.php?...99&page=14
Täpsema asukoha pead Sillu käest uurima. Huvitav,kas need MAZ-id veel alles on? Kaheldav...
Kollase kabiini asemel pidasin silmas siiski beezi. Mälu petab vahest...

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta

KRAZid peaks vist ka siia teemasse kuuluma

Üks huvitav isend:
http://www.osta.ee/16105264

Mäletan, et kuskil nagu oleks sellest varemgi pilti näinud. Oskab keegi midagi lähemalt rääkida?
Vasta

Kas K-Järvel ja Jõhvis jälle ZILi monstrum töös?
Vasta

Peaks MTJ-de ajast olema, Tallinna või Kanepi.
Ma ei teadnudki, et sellised töökojad olid kasti peale ehitatud-pandud. Küljeluugi kinnitus on ka juba pööratava lukustusega. Imestan sellepärast, et palju uuematelt GAZ 51-lt mäletan kinnitust poolemeetrise keti otsas rippuva konksuga. Või pandi konksketid ainult neile kastiluukidele, millega veeti inimesi, et oleks kindlam kinnitus? Nende kettidega sai vist tagaluugi lasta pikema veose korral veokasti pikendusasendisse. Pööratava lukustusega tuli selleks kasutada PS-5 terastraati.
Kettkinnitust on näha siin esimesel pildil: http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid252399


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne