31-01-2012, 11:22 AM
Nad võivad "Lääne" mootoriga olla, aga need vastavad heal juhul Euro3 keskkonnanõuetele. Ja kui nad ise masinaid euronõuetele vastavaks ei taha kohandada, siis kelle probleem see on?
Pealekauba: Hiinas toodetud Cummins'i diisel ei tee Kamaz'st veel lääne autot. Praegu tootmises olevatel mudelitel on ikka seesama 197x disainitud kabiin, mille ergonoomika ja muud omadused on olematud. Ma ei hakka üldse rääkima sellest, mida isegi sealsed veokijuhid arvavad Kamaz'i toodete kvaliteedist.
Need moodsad kabiinid, mida aeg-ajalt piltidel uhkusega näidatakse, on butafooria. Üks-kaks eksemplari näituste ja eputamise jaoks ja kõik. Seeriamudelid on sama sõnnik mis enne.
Isegi Venemaal on juba taibatud, et kasutatud Daf/Volvo/Mercedes/... on töökindlam ja parem valik kui miski Kamaz. Lääne veoki roolis tunned ennast inimese, mitte masina orjana.
Kurvastada selle üle, et siin Kamaz'e ei müüda? Ma olen pigem selle üle õnnelik.
A.
Pealekauba: Hiinas toodetud Cummins'i diisel ei tee Kamaz'st veel lääne autot. Praegu tootmises olevatel mudelitel on ikka seesama 197x disainitud kabiin, mille ergonoomika ja muud omadused on olematud. Ma ei hakka üldse rääkima sellest, mida isegi sealsed veokijuhid arvavad Kamaz'i toodete kvaliteedist.
Need moodsad kabiinid, mida aeg-ajalt piltidel uhkusega näidatakse, on butafooria. Üks-kaks eksemplari näituste ja eputamise jaoks ja kõik. Seeriamudelid on sama sõnnik mis enne.
Isegi Venemaal on juba taibatud, et kasutatud Daf/Volvo/Mercedes/... on töökindlam ja parem valik kui miski Kamaz. Lääne veoki roolis tunned ennast inimese, mitte masina orjana.
Kurvastada selle üle, et siin Kamaz'e ei müüda? Ma olen pigem selle üle õnnelik.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!