K-750M 1964a.
#1

Tere mötlesin et kirjutan ka väikese loo siia foorumisse enda rattast mis ma vanaisa käest omale sain ning mida nüüd paar päeva koos temaga nokkisin. Tegemist siis 1964 aasta rattaga mis uuest saadik vanaisa oma olnud nii et pöhimötteliselt olen nüüd mina selle teine omanik. ratas muidu ideaalses korras arvestades seda et pole viimased 5 aastat söitnud ning on ainult kuuri all sesnud ning vahel olen käinud rehve pimpamas. Sai siis välja aetud ning kraan vahetatud kuna vana jooksis (koonuse pinnad kraabitud) ja ka ujuki kabrid tegin sodist puhtaks ja siiis bensiin sisse ja 4 korda löin ilma süüteta ja siis süüde sisse ja 6 löömisega ta ka käima läks küll aint ühe silindriga aga see asi sai lahendatud teise küünlaga. oli ka probleeme laadimisega aga selle vastu aitas releeregulaatori kontaktide puhastamine muidu köik asjad toimivad. Aga tarvis oleks uusi leegitorusid ja sumbuteid kuna need on üsna auklikuks pölenud, nii et kui äkki kellegil on üle selliseid mida veel parandada kannataks vöi möistliku hinna eest uusi siis oleks tänulik. Kui ma nüüd load ka tehtud saan siis ümber registreerida ja ülevaatus ja kindlustus teha siis saab ka söitma hakata. Jutt sai küll pikk ja igav aga siin ka video mis ma rattast tegin täna tühipööretel töödates. http://www.youtube.com/watch?v=XcZX01WpX...el&list=UL

k 750, Yamaha xt350 ja vw Passat
Vasta
#2

Väga hea! Ainult selle tsikli mudelit kutsutakse K-750M ja see M on üsna oluline täht seal lõpus! Tuletorud ja sumpsid oleks mõistlik osta uued, valmistatakse ka tänapäeval selliseid asju, näiteks Poolas. maksavad küll raha aga tulemus tuleb viisakam.
Vasta
#3

tänu kohe parandan nime ära
aga kas siin eestis ka kuskil neid uusi tuletorusid müüakse

k 750, Yamaha xt350 ja vw Passat
Vasta
#4

(04-06-2012, 00:02 AM)g5943 Kirjutas:  tänu kohe parandan nime ära
aga kas siin eestis ka kuskil neid uusi tuletorusid müüakse

Kohe teine asi, mina tänan ka!
Müümisega on nii, et kui on nõudmine, siis ka tekib pakkumine. Ja kui nõudmist ei ole, siis tekitatakse see kunstlikult. Müüakse meil Eestis naisi, relvi, valget pulbrit, salaviinast ja -sigarettidest rääkimata...miks siis tuletorusid kiievi mootorratastele ei peaks müüdama. Aga siin neid paraku ei valmistata, tuuakse sisse ja seda tehakse üldjuhul mitte ligimese- või tsikliarmastusest vaid väikese biznezplani raames.
Kiievi mootorrattad pole "minu teema", las teadjad kirjutavad, mis ja kuidas.
Meie siin oleme jalgrattamehed...Toungue

Vasta
#5

(03-06-2012, 23:46 PM)kass Kirjutas:  Väga hea! Ainult selle tsikli mudelit kutsutakse K-750M ja see M on üsna oluline täht seal lõpus! Tuletorud ja sumpsid oleks mõistlik osta uued, valmistatakse ka tänapäeval selliseid asju, näiteks Poolas. maksavad küll raha aga tulemus tuleb viisakam.
Mille poolest see M nii oluline on?Vaatasin videot ja võrdlesin enda rattaga millel pole M tähte ja ainsad erinevused olid siduri ja piduri eeblid ja gaasi rutska korpus teine.Selliseid olen iz rattal nõinud.
Vasta
#6

(04-06-2012, 10:24 AM)muska71 Kirjutas:  
(03-06-2012, 23:46 PM)kass Kirjutas:  Väga hea! Ainult selle tsikli mudelit kutsutakse K-750M ja see M on üsna oluline täht seal lõpus! Tuletorud ja sumpsid oleks mõistlik osta uued, valmistatakse ka tänapäeval selliseid asju, näiteks Poolas. maksavad küll raha aga tulemus tuleb viisakam.
Mille poolest see M nii oluline on?Vaatasin videot ja võrdlesin enda rattaga millel pole M tähte ja ainsad erinevused olid siduri ja piduri eeblid ja gaasi rutska korpus teine.Selliseid olen iz rattal nõinud.

Miks M oluline on, see on üsna vana nali ja mina ei viitsi siin seda üle kordama hakata. Kas kellelgi on M või ei ole, see peaks omaniku enda mure olema, aga kui omanikku ei huvita (paberid korras ja mootor müriseb, rattad veerevad), siis kelle asi, kui just asja ei avalikustata (nagu siin eelnevalt oli juhus).

Poola sumpsiteemast üks näide
http://www.oldtimergarage.eu/store/index...8fc782464f
Valmistajad ilmselt müüvad sõbralikuma hinnaga kui kaubamehed.

Vasta
#7

No ja kui läks minu poolt siin targutamiseks, siis igaks juhuks tõmban natuke tagasi, sest ega mina ju ka ei tea mis mudeliga teemaalgataja võrri näol algselt tegu võis olla, K750M tuligi välja 1964, mis päeval, seda ma jälle ei tea. Vb ongi K750, üks M kõik, lihtsalt on seda M-i sinna lõppu ise ekspluatsiooni käigus juurde/asemele ehitatud. Põhilised silmatorkivad erinevused nende mudelite vahel ongi esihargid ja silindripead, heeblid takkajärgi.
No kuna on olemas selline koht või asi iseeneses nagu VVM, siis sealt viide ühe ksf! K750V-le, see on küll militaalvariant aga mudeli visuaalne erinevus K750M-st on näha.
http://vvm.vanatehnika.ee/?p=102
Vasta
#8

kas mitte K-750 M ei ole lühema raamiga, millele dnepri käigukasti vahele panna ei saa? ja tagaporikas kiigega?[/align]

ride hard or stay home,
Vasta
#9

sellel oli ka kunagi tehasest tulles pooleks käiv taga poritiib mis ää roostetas ja sellele on pandud dnepri oma aga see mootor mis seal vahel on, on uuemat tüüpi natukene ja käigukast on tagurpidikäiguga et see on igatahes sinna mahtund. Aga ise ma vene keelt ei möista aga igatahes tehase raamatu kaane peal on k750 järgi tagurpidi B et kui see M tähendab siis on m aga kui ei siis on midad muud
Cool

k 750, Yamaha xt350 ja vw Passat
Vasta
#10

(05-06-2012, 23:09 PM)g5943 Kirjutas:  sellel oli ka kunagi tehasest tulles pooleks käiv taga poritiib mis ää roostetas ja sellele on pandud dnepri oma aga see mootor mis seal vahel on, on uuemat tüüpi natukene ja käigukast on tagurpidikäiguga et see on igatahes sinna mahtund. Aga ise ma vene keelt ei möista aga igatahes tehase raamatu kaane peal on k750 järgi tagurpidi B et kui see M tähendab siis on m aga kui ei siis on midad muud
Cool

No näed, leidis jälle kinnitust vana tõde, et parem on suu kinni hoida - paistad hulga targem välja! Nagu juba eelnevalt hakkasin ääri - veeri selgitama, ega mina sellest teemast suurt midagi ei tea. Tegelikult ei tea isegi seda, mis asi see "tagurpidi B" on. Keegi teadjamees võiks nüüd selgitada, mis mudel see kiievi tehasest 1964 võis välja tulla "tagurpidi B" indeksiga!
Ja siis peaks jälle selle pagana "M" asja sealt teema pealkirjast ära koristama Toungue ja süüdlasi karistama, ütleme postitamise keeluga vms!
Ilmselt võibki tegu olla siis K750-ga, millel enamus detaili ja sõlmi on "uuemat tüüpi natuke". Aga ega see polegi tegelikult normaalse inimese jaoks oluline, mis mudel ja millised detailid, tähtis, et sõidaks ja vastaks nõuetele, et ise oleks rahul ja teistel tore vaadata! Cool

Vasta
#11

Tere!

Väga suur varuosa valik, julgen vist öelda et Eesti suurim, on Markol. Ka hinnad on tal paigas.

Ostsin uued summutajad ka tema käest.

Asub ta Tallinnas Mustj6e tänaval, Tel.: 5089038

http://www.easthighway.com/

Kui tema juurde lähed, siis maini et Kaspar saatis sind.
Vasta
#12

aga kui saladus pole siis palju seal need ka maksavad mul raske sinna niisama minna ma ise saaremaal

k 750, Yamaha xt350 ja vw Passat
Vasta
#13

(06-06-2012, 23:52 PM)g5943 Kirjutas:  aga kui saladus pole siis palju seal need ka maksavad mul raske sinna niisama minna ma ise saaremaal

Vist ei ole saladus, antud lehe aadressilt on võimalus ehtsas soome keeles vaadata, maksab vähemalt kroomsumps 185.- ja toru 203.- ja vahetoru 11.60 või tuleb see 2-ga korrutada? (ilmselt mitte?), need siis antud K750 nime all

Vasta
#14

no jh sedand küll aga kui ei möista soome keelt siis ei saa ju aru


Aga kas keegi sellelet lehelt on kunagi midad tellind http://www.oldtimergarage.eu/store/index...8fc782464f et kas sealt tellides asjad ikka kenasti kohale ka jöuavad seal on kroomimata torud 80 euri

k 750, Yamaha xt350 ja vw Passat
Vasta
#15

Tere!

Ja, koduleht on küll Soome keeles, aga Marko ise on Eesti mees ja helistada v6id talle ju kaa.

Ka Marko müüb kroomimatta torusi ja summutajat. Nii palju v6in 6elda et tema hinnad on soodsamad kui oldtimergarage-ist.

Ka tema saadab postiga asju üle terve maailma.
Vasta
#16

tere jälle sai siis täna jälle natukene ratast nokkimas käidud. Nii aja viiteks sai siis leegitorud ära keevitatud ja ka klaasid eest vöetud ( kuna olid kaktki) sai ka niisama nokitud siit ja sealt ning tegin ka paar pilti http://fotoalbum.ee/photos/g5943/sets/1291411

k 750, Yamaha xt350 ja vw Passat
Vasta
#17

tere jälle
nüüd aega väheke mööda läinud ja rattal dokumendid korda aetud ja ka esimesed 100 vöi natuke rohkem km läbitud. tunne hea ja köik toimib kenasti. Ainult üks küsimus torkas pähe et kas on mingisugune lihtne nipp küttekulu vähendamiseks (nt mingi teise ratta karpad vms). Aga ega see omagi niii suurt tähtsust lihtsalt tahaks vanakesega rohkem liikuda aga vot kütte raha ei taha jaguda Big Grin

k 750, Yamaha xt350 ja vw Passat
Vasta
#18

Pane uued karburaatorid. Deni PZ 28 on välimusest samasugused, väga kwaliteested ja õige seadistusega saab ka küttusekulu alla.

Kui nende kohta huvi on võid mulle helistada. NUmbri saad PNis.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne