Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
Tere,
plaanis kokku panna elektrisõiduk oma poisi tarbeks. Elektri just seepärast, et olen juhm sisepõlemise alal, elektriga aga kodus.
Tean, et vedavat silda saab teha mitmel viisil
1) ainult 1 ratas veab
2) mõlemad veavad samal teljel
3)siin peaks olema midagi mida otsin
4)diferentsiaal kindlasti kõige lahedam aga leida väike ja kerge tundub hetke teadmiste juures olevat liiga keeruline
et siis, kas on midagi, mis on parem kui loetud 1,2 aga ei ole veel diferentsiaal? Ja kui ongi siis kus seda otsida? Muidugi kui keegi oskab pakkuda kus saab väikest difrit mõistliku summa eest siis ka see info teretulnud.
Kõike head soovides,
Riho
Postitused: 3,776
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
04-06-2012, 20:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-06-2012, 20:51 PM ja muutjaks oli
Basilio.)
Kummalegi tagarattale oma mootor ja klaar! Peaks olema paindlikum kui ühel jäigal teljel olevad veorattad. Kui ikka rooli kuulata ei taha, siis elektriga sina peal olija seob mootorite juhtimise rooli asendiga. Lihtsaim variant sealjuures on kaks lülitit roolisambal, mis rataste suuremal väljapööramisel katkestab ühe poole mootori toite. "Elegandilisem" lahendus on mootorite sujuv võimsuse suurendamine-vähendamine vastavalt rooli asendile.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Kolmerattaline sõiduk. Üks ratas veab, kaks keeravad. Nagu pilukate roller.
/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Väikesestest differentsiaalidest meenub näiteks murutraktori oma. See pealegi koos muu sillaga.
Postitused: 774
Teemad: 19
Liitus: Oct 2006
Maine:
1
muravei tagasild ka väike ja ülekannet on ketiga lihtne teha. sildasid peaks leiduma siin-seal küllaga.
Postitused: 1,556
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
27
Kui huvitab, siis olemas 2 x 0,5kW/24V mootorid koos natuke lolliks läinud juhtelektroonikaga. Mootoritega koos on planetaarülekanded ja elektriline pidur.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
sild võiks ikka mehaaniline olla, elektriga juhtimine läheks mõtetult keerulisemaks.
tänan mootori pakkumise eest kuid tutvusin äsja eesti seadustega ja kõik mis on üle 250W on juba mopeed.
kus seda muravei juppi leida võiks?
Postitused: 1,556
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
27
Kas 250W Muravei või ka murutraktori sillale vähe ei ole? Ehk on mõtet kaaluda vedu ühele rattale.
Kas kolmerattalisel jalgrattal pole kasutusel mingit diferentsiaaliga moodustist? Mitte lasterattaid ei mõtle.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
04-06-2012, 23:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-06-2012, 23:28 PM ja muutjaks oli
9snow.)
täitsa usun. et 250w on liiga vähe. aga mis asjad neil väikestel bagidel ja muudel 4rattalistel on? kas tõesti veavad ühte ratast, sest difrit klassikalises mõtttes ju ei ole. Ketiga otse tagavõllile.
Postitused: 343
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
4
Veidi ehk teemast eemale, aga küsiks kui vana laps on. Mul kaheaastane poiss turnib emme velotrenažööri selgas nii, et varsti saab ka pedaalid ringi käima ja kui ikka issi auto rooli taha kange ja nuppe lõhkuma ei lasta, siis on kisa lahti. Jutt sellest, et pisike põrra-põrra on neile kiirelt kasvavatele ja arenevatele tegelastele varsti igav. Kui just uusi väikseid pole peale tulemas.
Ja elektrimasinal võiks olla ka ikkagi raadiojuhtimine. Nagunii vanema järelvalveta pole hea lastel kärutada lasta. Siis vähemalt papal ka mingi kontroll käes ja ei pea pidevalt järgi tampima, et vastu seina mitte põrutada lasta, et laps viga ei saaks.
Tervitades, IP
Postitused: 1,556
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
27
(04-06-2012, 23:27 PM)9snow Kirjutas: täitsa usun. et 250w on liiga vähe. aga mis asjad neil väikestel bagidel ja muudel 4rattalistel on? kas tõesti veavad ühte ratast, sest difrit klassikalises mõtttes ju ei ole. Ketiga otse tagavõllile.
Mingil sordil on kaks akutrelli mootorit, ühele lisatud elektromagnet pidur. Kaks väikest niinimetatud valvesüsteemi akut, aeglane käik 12V, kiirem käik 24V. Juhtimiseks kaks pedaali: ühele vajutades vabastab piduri ja teisele vajutades saavad mootorid voolu. Rool ka. Armatuuril lüliti: aeglane - kiire.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!