V2rske v6rriomanik vajab n6u.
#1

T2na veeretasin hoovipeale oma esimese mootoriga kaherattalise.
Mure siis selles, et mul pole mitte halli aimu ka mida sellise aparaadiga teha. Ei tea isegi mis marki ja yltse ei saanud kaasa mingit infot.(porilapakatel kirjas sz)
K2ima ma seda ei saanud ja ega ma t2pselt tea ka kuidas see toimima peaks.Big Grin Peale selle on m6lemad 6hukummid oma eluaja 2ra elanud. Selle v2hese maaga mis ma teda k2ivitada yritasin suutis tagumise rehvi nippel 2ra lennataBig Grin Ja nyyd vaja uusi 6hukumme, kui kellelgi on neid yle v6i teab kust neid saada siis v6iks m2rku anda.
http://static3.album.ee/files/1073/75/or...7_mW1j.jpg
N6u ja info on v2ga teretulnud!!
Vasta
#2

Mudel on Riga-13 ja D8E mootoriga. Puhasta paak, kraan ja karpa. Kontrolli süütemoment järgi ( 3,2-3,5 mm enne ülemist surnud seisu). Vala paaki bensiini ja õli segu ( 5 liitri bensiini 95E kohta 150 ml õli). Ava kraan, ujuta üle ja lükka käima. Oled läbinud võrrinduse algkoolituse kui võrri tööle saad.
Vasta
#3

Sisse valasin trimmerile valmis segatud bena, peaks k2ima kyll.
Kyynal oli ka oma elu 2ra elanud, see vb takistas seal ka midagi.
Lenksul on mingi lyliti ja sellega vist saab syydet sisse panna?? Eelmine omanik r22kis aga t2pselt aru ei saanud mis asendis see lyliti olema peab?? Vb lihtsalt oma kogenematusest ei saanud masinat t66leBig Grin

T2nud info eest!
Vasta
#4

Lüliti pole oluline. Suretiks on lüliti peal olev nupp. Säde ikka on olemas?
Vasta
#5

säde on kindlasti tagumise rehvi seesRolleyes ole nüüd hea miis ja kasuta sellist asja ,nagu "otsing" sisesta söna riga 13 ja lugemist sul jagub
http://forum.automoto.ee/search.php
Vasta
#6

(10-06-2012, 23:17 PM)guits112 Kirjutas:  säde on kindlasti tagumise rehvi seesRolleyes

Loomulikult, esirehvisees kaBig GrinToungue

S2det ei kontrollinud aga kui kyynla 2ra v6tsin siis oli igatahes mustaks peksnud. puhastasin 2ra aga ega ta v2ga t66korras v2lja ei n2inud.
Vasta
#7

http://forum.automoto.ee/search.php ja völusöna on "Riga 13"
Vasta
#8

(10-06-2012, 23:28 PM)guits112 Kirjutas:  http://forum.automoto.ee/search.php ja völusöna on "Riga 13"
N2htud juba,Big Grin

Vasta
#9

Uurisin, lugesin ja mulle väideti, et tegu ei ole riga 13 nega vaid hoopis mingi cz iga. Ise kaldun ikkagi riga poole aga selleks, et kindel olla võiks keegi kinnitada millega siiski tegu. Porilapakatel ja paagikorgil kiri sz, väljalaske aasta1997.
Kust on võimalik leida sellisele aparaadile õhukumme ida virumaal??
Vasta
#10

Jah korgil ja porilapakatel ongi kiri Sz kõik õige , see tehaselogo Sarkana Zvaigzne. Kloostrimetimetsa motopoes peaks selle mõõdu sisekumme kindlasti olema, kui Virumaalt kauge tulla peaks Rakveres ka vastavas poes probleemile lahenduse saama. Võrr muidu komplektne ja ilus tundub ja esialgu ei maksa tormata küll ta jõuab ka sõidurõõmu pakkuda, esialgu pakub ta kindlasti natuke tehniliste teadmiste omandamisrõõmu ja kasvatab kannatlikkust, ilma viimaseta pole võrrile väga lähedale minna mõtet.
Vasta
#11

Aitäh info eest.
Sain masin tööleBig Grin
Ajas tagant valget suitsu välja ja podises kas see normaalne ?
Vasta
#12

Suitsu tekitab põlev õli.

Mul oli ka kunagi samasugune võrr.
Mingi jama oli piduritega, töötasid ainult esimesed pidurid.
Kuni lendasin üle lenksu, hammastega asfaldisse.
Nüüd hammastest tükid väljas Big Grin
Vasta
#13

Esimesed s6idud sai tehtud ja t2itsa huvitav kogemus.Big Grin
Kahjuks t66tab pedaali susteem hooti.(vahel ei hakka pedaalid haakuma ja k2ivad tyhja)
Vasta
#14

(18-06-2012, 08:53 AM)cuum Kirjutas:  Esimesed s6idud sai tehtud ja t2itsa huvitav kogemus.Big Grin
Kahjuks t66tab pedaali susteem hooti.(vahel ei hakka pedaalid haakuma ja k2ivad tyhja)
Tagaratta veosüsteemis on plekist vedru ja link, vaata nende olukorda, vajab puhastamist või vedrule pingsuse juurdeandmist.
P.S. Cuum ürita pilt pisemaks teha, nii suuri pilte foorumitesse ei paigaldata!


Vasta
#15

Kas ma sain 6iesti aru, et veosysteemi hooldamiseks tuleb tagaratas maha v6ta, ja see hammasratastega osa lahti kiskuda???
Enamik asju on juba saanud sellel aparaadil lahti v6tta ja puhastada.
Yks 2pardus, nimelt kytuse kraani lahti unustamine p6hjustas selle, et sidur tuli lahti v6tta ja 2ra kuivatada, sest kytus oli kuidagi siduri 2ra uputanud.Big Grin


Vasta
#16

Kui sul kütet sidurikotta lekib, siis on sidurikojapoolne pronkspuks läbi. Aga kui masin käib, siis on veel piisavalt hermeetiline, aga mitte kauaks. See on D seeria mootoritel suhteliselt tavaline nähtus, et puks ära kulub. Vähemalt minul on küll mitme mootoriga selle koha pealt kogemusi olnud.

Almost Again
Vasta
#17

(25-06-2012, 18:53 PM)Necro Kirjutas:  Kui sul kütet sidurikotta lekib, siis on sidurikojapoolne pronkspuks läbi. Aga kui masin käib, siis on veel piisavalt hermeetiline, aga mitte kauaks. See on D seeria mootoritel suhteliselt tavaline nähtus, et puks ära kulub. Vähemalt minul on küll mitme mootoriga selle koha pealt kogemusi olnud.
Puks kulub ära, sest väntvõlli laagrid on kulunud. Uus karter maksis 54 eurot.

Vasta
#18

Ärge puhuge sääsest sellist elevanti ka välja, kodanik ju ütles, et unustas bensiinikraani eelnevalt lahti. Järelikult ei pea ideaalselt ujuki nõelklapp ja kütus vaikselt tilgub sisselaskekanalit mööda allapoole. Praktilist elu ei sega, kui kraan sulgeda ja mootorit selle pärast laiali võtta ka ei oleks nagu mõtet. Kui pronkspuks valmistada nii tihe, et ta hakkab seisval mootoril bensiini pidama, ei käiks väntvõll enam ringi.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#19

T2nased uued jamad: avastasin, et esi velg on k6ver ja vibab.
Ja sidur kooles j2lle 2ra, Peab veel peale keerama. Kas neid siduri "padjakesi" myyakse kusagil v6i saab neid ise ka teha???
Ujutamis jublakas j2i kinni ja bena rida oli j2rgi. Natuke jamamist ja j2tkas t66d nau peab
Tahtsin teada ka kui palju see masin ka v2lja v2tab ja parim tulemus enne siduri yles ytlemist oli 32 km/h vastutuultBig Grin Peale seda katset tuli koju v2ndataSad
Eelmiselt omanikult sain teada, et yleeelmine omanik oli seda isegi mingil m22ral tuuninud ja taha suurema hammasratta pannud + mootoriga oli ka midagi vist teinudBig Grin
Vasta
#20

(26-06-2012, 17:18 PM)cuum Kirjutas:  Kas neid siduri "padjakesi" myyakse kusagil v6i saab neid ise ka teha???
Vähemalt Tallinnas jäid need silma Tondi Motopoes, eks võiks neid olla ka Kloostrimetsas, samuti liigub neid 2x aastas Kurtna laadal. Muu Eesti osas jään vastuse võlgu. Ega see sidur polegi tal miskine töökindluse ime (loe: igapäevaseks kasutamiseks), enda võrri aegadest mäletan, et kui tahtsid et ta ei libiseks, siis asi ei lahutanud korralikult ja vastupidi. Orig. siduri vedru võlli peal sai asendatud veidi tugevamaga (miskisest klapivedrust sai aretatud, silma järgi jämedamast materjalist ja tuugam kokku suruda) ja natuke aitas (loe: järgmise korrani).
Igav sul selle aparaadiga igatahes ei hakka!

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne