Postitused: 624
Teemad: 12
Liitus: Feb 2006
Maine:
8
Mudel on Riga-13 ja D8E mootoriga. Puhasta paak, kraan ja karpa. Kontrolli süütemoment järgi ( 3,2-3,5 mm enne ülemist surnud seisu). Vala paaki bensiini ja õli segu ( 5 liitri bensiini 95E kohta 150 ml õli). Ava kraan, ujuta üle ja lükka käima. Oled läbinud võrrinduse algkoolituse kui võrri tööle saad.
Postitused: 624
Teemad: 12
Liitus: Feb 2006
Maine:
8
Lüliti pole oluline. Suretiks on lüliti peal olev nupp. Säde ikka on olemas?
Postitused: 22
Teemad: 3
Liitus: Oct 2011
Maine:
0
Uurisin, lugesin ja mulle väideti, et tegu ei ole riga 13 nega vaid hoopis mingi cz iga. Ise kaldun ikkagi riga poole aga selleks, et kindel olla võiks keegi kinnitada millega siiski tegu. Porilapakatel ja paagikorgil kiri sz, väljalaske aasta1997.
Kust on võimalik leida sellisele aparaadile õhukumme ida virumaal??
Postitused: 71
Teemad: 9
Liitus: Dec 2004
Maine:
0
Jah korgil ja porilapakatel ongi kiri Sz kõik õige , see tehaselogo Sarkana Zvaigzne. Kloostrimetimetsa motopoes peaks selle mõõdu sisekumme kindlasti olema, kui Virumaalt kauge tulla peaks Rakveres ka vastavas poes probleemile lahenduse saama. Võrr muidu komplektne ja ilus tundub ja esialgu ei maksa tormata küll ta jõuab ka sõidurõõmu pakkuda, esialgu pakub ta kindlasti natuke tehniliste teadmiste omandamisrõõmu ja kasvatab kannatlikkust, ilma viimaseta pole võrrile väga lähedale minna mõtet.
Postitused: 603
Teemad: 39
Liitus: Apr 2009
Maine:
10
Kui sul kütet sidurikotta lekib, siis on sidurikojapoolne pronkspuks läbi. Aga kui masin käib, siis on veel piisavalt hermeetiline, aga mitte kauaks. See on D seeria mootoritel suhteliselt tavaline nähtus, et puks ära kulub. Vähemalt minul on küll mitme mootoriga selle koha pealt kogemusi olnud.
Almost Again
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Ärge puhuge sääsest sellist elevanti ka välja, kodanik ju ütles, et unustas bensiinikraani eelnevalt lahti. Järelikult ei pea ideaalselt ujuki nõelklapp ja kütus vaikselt tilgub sisselaskekanalit mööda allapoole. Praktilist elu ei sega, kui kraan sulgeda ja mootorit selle pärast laiali võtta ka ei oleks nagu mõtet. Kui pronkspuks valmistada nii tihe, et ta hakkab seisval mootoril bensiini pidama, ei käiks väntvõll enam ringi.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 1,837
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
(26-06-2012, 17:18 PM)cuum Kirjutas: Kas neid siduri "padjakesi" myyakse kusagil v6i saab neid ise ka teha???
Vähemalt Tallinnas jäid need silma Tondi Motopoes, eks võiks neid olla ka Kloostrimetsas, samuti liigub neid 2x aastas Kurtna laadal. Muu Eesti osas jään vastuse võlgu. Ega see sidur polegi tal miskine töökindluse ime (loe: igapäevaseks kasutamiseks), enda võrri aegadest mäletan, et kui tahtsid et ta ei libiseks, siis asi ei lahutanud korralikult ja vastupidi. Orig. siduri vedru võlli peal sai asendatud veidi tugevamaga (miskisest klapivedrust sai aretatud, silma järgi jämedamast materjalist ja tuugam kokku suruda) ja natuke aitas (loe: järgmise korrani).
Igav sul selle aparaadiga igatahes ei hakka!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)