Dnepri pidurid
#1

Küsimus järgmine- kas on olnud liikvel piduriklotse dneprile, mille pidurdusvõime on tagasihoidlikult öeldes kehvapoolne? Trumlid pestud, trossid õlitatud, liblikad värskelt määritud, klotsi tööpinnalt klaasistunud kiht eemaldatud, katet palju, pidurid peale regullitud, aga ei esimese ega tagumise piduriga rehvi lohisema ei saa, toimub ainult mõõdukas aeglustumine. Rohkem ei oska midagi teha ega arvata kui seda, et kas ehk on klotsid ise impotendid. Kui tõepoolest on selliseid nirusd klotse müügil olnud, siis kust võiks leida normaalseid?
Vasta
#2

Omale sattusid eelmised just täpselt sellised - vahetasin sügisel tagumised klotsid ära ning samas kadus ka tagumine pidur Big Grin. Võtsin kaks korda lahti, puhastasin-karestasin, ikka 0. Otsisin vanadest varudest poolpidused klotsid ning toimib jälle.
Soovitaks kusagil pidurimeeste juures kaasaegsemad katted lasta panna - ju saab seal ka kattematerjale valida pehmemaid ning kõvemaid.
Vasta
#3

Kas oskad tallinna ümbruses kedagi soovitada? Või ehk on keegi äsja ostnud korralikult toimivad klotsid ja ja oskab poodi soovitada?
Vasta
#4

Minu arvates on viga pigem selles, et klotsid ei ole õige kujuga - friktsioonkate ei puutu vastu trumlit terve pinnaga vaid ainult osaliselt. Tagasillas annab oma panuse ka tavaliselt väga suure lõtkuga puks, kus klotse laiali ajav kaigas istub. Ma lasin täpselt selle kaika järgi treialil puksi teha ning seejärel lihvisin klotside diameetri täpselt trumliga sobivaks tagasilla tsentri järgi. Pidurid nagu naela taga Big Grin
Kuna mõne aja pärast tekkis vajadus paigaldada kiire tagaülekanne, siis komplekteerisin selle teise korpusse, panin külge teised piduriklotsid ning tulemus täpselt nagu Ishijupp kirjeldas. Vaja sellega ka sama operatsioon ette võtta alustades puksist.

Ostan 1989-1997 a Toyota hilux / VW  Taro Pick-upi, alates romust kuni ideaalses korras autoni.
Vahel teen ka ultrahelipesu (kontakt ps).
Vasta
#5

Kaevasin täna taas esipiduritega- leidsin ühed pruugitud klotsid, millel korralikult katet peal. Pesin trumli nitroga puhtaks, karestasin klotside pinna ära (oli see vene ajale iseloomulik kuldsete metalliosakestega kate), sisse, koonusest niipalju peale, et ainult kergelt takistas ja proovima- tulemus hullem kui enne Sad No hunt lahti, kisu heeblist nii, et sõrmed krampis ja aeglustumine on mootoriga pidurdades kiirem.

Vaatasin enne sees olnud klotse ja pinda vaadates tundub küll, et trumli seina vastu puutub ühtlaselt... Any ideas?

[Pilt: dsc00090lt.jpg]

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne