Nõukogude autode koostekvaliteet
#41

Vene auto oli hea auto,kui oleks täidetud kaks tingimust.

Esiteks:Oleks teda toodetud korralikult.

Teiseks:Oleks teda ekspluateeritud korralikult.
Vasta
#42

(02-07-2012, 22:12 PM)AddressUnknown Kirjutas:  Auto eluiga sõltus ikka kasutajast ka. Oli tööautoks VAZ-21013, endine mentide eskordimasin, spido jooksis ikka piirajani välja. Minu käest jäi ta maha ideaalses korras, mootor originaalis aga kerel muidugi sai iga kevad roostetäpid ära tehtud ja uuesti värvitud, läbisõit ca 200 000 alla. Järgmine mees oli paanikas, selline läbisõit ja mootor remontimata, tõmbas mootori maha ja lasi silindrid läbi puurida.Lihtsalt sellepärast et oli raudkindel et seda peab sellise läbisõidu juures kindlasti tegema. Kui puurimisest kätte sai selgus et kolvi mõõt oli olnud mingi imelik ja puurijamees puuris vist 06 mõõtu, kokkuladumisel selgus et 06 kolvid käivad vastu kaant, siis otsiti 06 kaan aga poldiaugud ei klappinud siis saadi aru et kolvikäik lühem ja taheti panna originaalkepsud aga need olid juba mineva visatud või rändama läinud ja nii leiti lõpuks vana 01 plokk ja tehti sellest läbi häda mootor mis ebaõnnestus ikka täiega,jõudu polnud ja küttekulu oli olnud ikka korralik. Lisaks mootoriremondile lasti siis samal ajal ka kerel plekiring vahetada, aasta pärast nägin seda autot juba aiaääres, roostest punane ja kõige kaduva teed ta läkski. Ilma sellise ajuvaba remondita oleks see auto ilmselt veel kaua sõitnud.

Ja siit järeldus----Töötavat asja ei tohi remontida....Big Grin Selle vasta eksitakse ka tänapäeval. Tahetakse teha asja paremaks.....lõpptulemus juba teada....Big Grin

Vasta
#43

Äi sai tuttuue ZAZ-968.
Täpset läbisõitu ei mäleta, aga oli garantiiaeg veel kui käigukasti peavõlli mutter end lahti keris ja difri lõhkus (stopperseib oli mutrile peale löömata jäänud tehases)
Eks ettevõtlik äi remotis selle vea ise ära, aga sünkronisaatoreid polnud saada.
Järvevana teel oli tol ajal sapikate garantiiremonditöökoda, pöördus sinna oma murega, vastuseks oli, et oleks te toonud auto siia, oleksime paigaldanud uue käigukasti.
Varuosana uut kasti saada polnud.
Alati ei maksa ise remontima hakata. Smile
Vasta
#44

(02-07-2012, 22:12 PM)AddressUnknown Kirjutas:  Auto eluiga sõltus ikka kasutajast ka. Oli tööautoks VAZ-21013, endine mentide eskordimasin, spido jooksis ikka piirajani välja. Minu käest jäi ta maha ideaalses korras, mootor originaalis aga kerel muidugi sai iga kevad roostetäpid ära tehtud ja uuesti värvitud, läbisõit ca 200 000 alla. Järgmine mees oli paanikas, selline läbisõit ja mootor remontimata, tõmbas mootori maha ja lasi silindrid läbi puurida.Lihtsalt sellepärast et oli raudkindel et seda peab sellise läbisõidu juures kindlasti tegema. Kui puurimisest kätte sai selgus et kolvi mõõt oli olnud mingi imelik ja puurijamees puuris vist 06 mõõtu, kokkuladumisel selgus et 06 kolvid käivad vastu kaant, siis otsiti 06 kaan aga poldiaugud ei klappinud siis saadi aru et kolvikäik lühem ja taheti panna originaalkepsud aga need olid juba mineva visatud või rändama läinud ja nii leiti lõpuks vana 01 plokk ja tehti sellest läbi häda mootor mis ebaõnnestus ikka täiega,jõudu polnud ja küttekulu oli olnud ikka korralik. Lisaks mootoriremondile lasti siis samal ajal ka kerel plekiring vahetada, aasta pärast nägin seda autot juba aiaääres, roostest punane ja kõige kaduva teed ta läkski. Ilma sellise ajuvaba remondita oleks see auto ilmselt veel kaua sõitnud.
Siin miski ei klapi, kuna ladadel on ainult kaks nö. kaant, tähisega 2101.... mis oli paksu seinaga ja suurem surveaste ja ülejäänud kaaned olid kõik tähisega 21011 mis sobivad nii 1200 1300 1500 kui 1600 mootoritele, poldiaugud ja kõik ikka samad. muudetud oli põlemiskambri kuju.

Vasta
#45

Asi oligi nimelt plokis,mis oli madalam nii et kolvikäik oli ilmselt lühem, sest ega muidu kolb vastu kaant käima ei hakanud. Aga kaanel olid mingid poldiaugud ka teistmoodi, nii et standartne asi polnud. Ei saa enam täpsustada ka, mees kes mootoriga pärast maadles on juba parimatel jahimaadel. Aga selliseid autosid oli SM Automajandis ikka paar tükki, üks neist oli veel 06-e kerega, mootorite autor muidugi teadamata, aga meile olid nad kõik Peterburist toodud.
Vasta
#46

Teemaks oli: Nõukogude autode koostekvaliteet, mitte linnalegendid. AddressUnkown, analüüsi pisut oma postitust. Sinu jutus on mitu vasturääkivust.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne