Dnepr keps kinni
#1

Asi algas sellest, kui ühes silindris lendas kolb puruks, mootorile kahjustusi tegemata. Seisma ta jäigi ilma 1 silindrita garaazi alla, nüüd vast kuu tagasi ostsin uue kolvi, garaazist välja ajades aga avastasin, et keps kinni, peale väikest haamri kolksu hakkas liikuma. Silindri kokku ladudes peale paart vändalööki mootor jälle kinni - jälle keps. Sai sellega päris pikalt jamatud, õlitatud hullumoodi ja igast janti saanud ja lõpuks hakkas normaalselt käima. Sain tšikkli ilusti tööle, kuid üleeile, metsavahel sõites sai kütus otsa ja kuna koduni polnud palju maad, jätsin tšikkli ööseks sinna. Järgmine päev koos kütusega järgi minnes, avastasin, et mootor jällegi kinni. Nüüdseks olen juba kepsu küljest kruvinud, mida tegin esmakordselt. Kuid ehk oskab keegi nüüd nõu anda, mida peaksin jälgima/vaatama, et mis viga võiks olla. Tean, et kunagi VIST selle poole keps läks puru ja vend vahetas ära, aga peale vahetust töötas see ideaalselt edasi. Ja kui sai seda kepsu proovitud lahti saada, siis mootorit samaaegselt ringi ajades mõnes asendis liikus keps ilusti ja mõnes asendis jällegi täitsa kinni mis kinni.
Vasta
#2

See, et mõnes asendis on kinni ja teises asendis lahti viitab sellele, et kepsukael on ovaalne. Kui sul mikromeeter käepärast, siis saad selle ise ka üle kontrollida iseasi, kas seda vänta väljavõtmata korralikult teha saab. Lõhnab kangesti kapremondi järele - väntvõll vaja viia lihvimisse ja pärast sobitada remontmõõdus saaledega. Kui kepsukael ovaalne, siis igasugused muud remondilahendused on ajutised ja võivad viia veel suuremate jamadeni.

Ostan 1989-1997 a Toyota hilux / VW  Taro Pick-upi, alates romust kuni ideaalses korras autoni.
Vahel teen ka ultrahelipesu (kontakt ps).
Vasta
#3

Need saaled, mis seal sees, on juba ise väga kahtlased, näen küll neid esmakordselt, kuid vaadates netist nende pilte, on hoopis teist sugused. Püüan telefoniga pilti teha, siis näete ise.
Vasta
#4

Saaled õhtal, mis õhtal. Võtan pärast vajalikud mõõdud, vaatan, et raibe midagi ära ei kulutanud.

Pildid:
http://nagi.ee/photos/HrElmo/21008347/in-set/351975/
http://nagi.ee/photos/HrElmo/21008353/in-set/351975/

See selleks, täna siiski hea päev. Sain täna ühe külamehega jutule, tal 3-4kasti emmiliste juppe, ka uusi, annab 2 pudeli kangema eest mulle ära. Täna vedasin täiesti uue reduktori koju, süütesüsteemi, relee ja miskit veel, mida vaja oli parasjagu.
Vasta
#5

Netis on erinevat mõõtu neid saalesid müügil, mille järgi ma need mõõdud valima peaks siis?
Vasta
#6

Vändalihvija ütleb,mis mõõtu ta lihvis vända.
Vasta
#7

No kui kepsukael ovaalseks läinud pole, siis lihvimisse ei vii, seega originaalmõõt sisse?
Vasta
#8

Seda ma esmalt küsisngi, et mõõtes kepsukaela, mille põhjal ma siis otsustan, mis mõõtmetega saaled lähevad sisse. Mõõtnud veel pole, kuid katsudas sõrmedega kepsukaela, pole selle pinnal kahjustusi tunda, ovaalsust annab kontrollida mõõtmisega, seda niisama ei tundnud. Pole kuskilt targemaid leida ja ei tahagi, pigem ise õppida, kui millegi uuega kokku puutududa ja sellest ka see teema.
Vasta
#9

Küsiks veel, palju see väntvõlli lihvimine ligikaudu maksma võib minna?
Kuid siiski ma kardan, et tuleb üldse väntvõll ümber vahetada. Tundub justkui kinnine keps oleks küljepealt söönud laiemaks s.t kui keps peale panna, logiseb paremale-vasakule rohkem kui teine keps, samuti on lõtk sees, kui keps täiesti kinni keerata.
Vasta
#10

Tuleb miskit vastust või ei?
Vasta
#11

Tere
Küsiks kus asud?
Vasta
#12

Jõgevamaal, Pikknurme külas.
Vasta
#13

Kui Tartu poole sattud, võta asjad kaasa võin aidata mõõtmisega jne.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne