1986 Cadillac Cimarron
#1

Nunii, nüüd on ta siis ometigi olemas ka meie toreda klubi masinapargis. Ostetud on apastraat legendaarse Robert "Corvette-Robban" Aften-i kollektsioonist, kus see oli tolmu kogunud 15 viimast aastat koos kohustusliku igaaastase käivitusega. Kunagi olla ta selle ostnud mõttega anda asi tütrele sünniaastaga 1986 a tütar polevat arusaamatutel põhjustel olnud ilusast sportsedaanist ülemäära vaimustet.

[Pilt: 1]

Keretüübiks sedaan, istekohti viis ja tüübitähiseks auväärne "J" (sama platvormi jagas ka näiteks Opel Ascona). Jõuallikaks aadellik 2 liitrine TBI ridaneli, mis uuestpeast tootis oma kõrge 9,3:1 surveastme najal vapustavad 88 eeslijõudu 4800 ja 150 Nm väänet 2400 pöörde juures. Olles ise samaaegselt sedavõrd vähenõudlik, et rüüpas linnas vaid 12,3 ja maanteel 9,4 lirtsu sajale. Oma osa on selles kindlasti ka püsikiirusehoidikul. Käike vahetavad päkapikud legendaarses, "slushbox"-i nimetusega pärjatud, kestas nimega TH125 ja neid käike on vahetada edaspidi kolm. Varustuses pole midagi laiduväärset - elektriga liiguvad peeglid, lukud, istmed, küljeklaasid, antenn ja avaneb pagasiluuk. Salongis istutakse surnud loomade nahkadest istmetel ning siseõhu temperatuuri kontrollib kliimaseade. 195/70 R13 kiirsõidurehvid on paigaldatud juba tehases võluvelgedele kuid hetkel alla keeratud miskised almaroomaja suuremas mõõdus asjad. Ameerikamaa toodangu puhul väärivad eraldi mainimist ka udutuled.

Massid ja mõõdud:

Mass 1140 kg
Pikkus 4518 mm
Laius 1651 mm
Kõrgus 1320 mm
Teljevahe 2570 mm
Rööbe 1407 mm

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#2

Kurat küll! Sa ka ei väsi! Palju see suuremakeskklassisedaan muidu läbi on sõitnud? Pildi peal suht värske.
Vasta
#3

(12-07-2012, 23:56 PM)Valmet Kirjutas:  Kurat küll! Sa ka ei väsi! Palju see suuremakeskklassisedaan muidu läbi on sõitnud? Pildi peal suht värske.

Pidi olema vist miski 86000 vms, pole veel ise näinud a kodanik 90Deville jutujärgi pole roosteimitatsioone ja värke raatsitud osta. Pärit oli vist Floridast ja seisnud kogu oma euroopaelu kuivas garaages.


_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#4

selline auto mind suurt ei vaimusta, aga tutvustav tekst on küll mõnus lugemineSmile
Vasta
#5

Välimuselt suhtkoht mõnus, siuke mittemidagi ütlev. Värv on ainult kudagi mööda.
Kas too TBI ridaneli on muidu sõbralik mootor või rist ja viletsus?

MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai
Vasta
#6

No vattavakki! Ei laida su "koledate" autode kogumise kirge aga see auto on niivõrd alamõõduline ja represseeritud isend et ilmselt enamiku pärisraua huviliste silmis ei vääri ta mitte mingil juhul Cadillaci nimegi kandma. Järgmine samm sellest oli see Catera. Kui seda ka peaksid tahtma siis Tartus üks metallik valge seisab ühe aia ääres. Vähemasti viimane on õigesillavedu.

Edu pensisamba koostamisel!

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#7

Olles nüüd asja oma silmaga näinud ja näpuga torkind, siis saab tõdeda, et konditsioon on täiesti OK. Mis algandmetest erineb, on see, et lisavarustuselehelt on tehtud eesnahksisu delete 100 USD suuruse krediidi nimel. Enne kui asja näidata viitsib, peab taastama laadimise ning likvideerima juhipoolse tagapiduri pealejäämise. Tühikäigupöörded on kõrged, ilmsesti miskine vaakumileke vajab tapmist. Elektriantenn ei taha ka ülesalla sõita ning imede ime - kliimagi vajab taastäitmist peale 15 aastast jõudeelu Smile

Hetkel kõik märgid näitavad, et ega enne paari nädalit vist ei jõua a samas minetea.

Keegi tubli patrioot oli mikimaal lisanud vägevad tjüüningkleepsud linkidele ja siis keegi aerosoolisõbralik inimloom oli linki määrind oolega Smile

[Pilt: 1]

Vägevad tagatuled

[Pilt: 1]

Paistab eritisportlik torukolle

[Pilt: 1]

Ja edasi on kõik niisamagi arusaadav

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#8

MA ei saa ikka ei üle ega ümber. Ükskõik mis nurga alt vaatad on tegu viimase generatsiooni ASCONAGA Big Grin

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#9

Eks tehaseski nii arvati kui Ascona/Cavalieri külge asuti Kimääri ehitama.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#10

(13-07-2012, 15:16 PM)ryblik1 Kirjutas:  MA ei saa ikka ei üle ega ümber. Ükskõik mis nurga alt vaatad on tegu viimase generatsiooni ASCONAGA Big Grin

Ei tea midagi - kui autot silmata allaaetava (kilp)konna vaatevinklist, siis jääb domineerima siiski kroomine kaitseraud ja neli kantis tuld - see pole kellegi agoonia.

Krt, veel sihukesi kimääre, paluks... Ässitaja ma ei ole, aga veidi verd on vahel huvitav...
Vasta
#11

mulle on need viimased Asconad alati meeldinud ... see Caddy on igati vinge ... ehk seetõttu, et välimuses siiski Asconat aimata ...
Vasta
#12

(13-07-2012, 13:07 PM)ryblik1 Kirjutas:  Järgmine samm sellest oli see Catera. Kui seda ka peaksid tahtma siis Tartus üks metallik valge seisab ühe aia ääres.

Viitsid ehk mingeid pilte ja hinnainfot jagada, kasvõi PS - Catera nii vähemalt puhtteoreetilises plaanis pakub ju huvi küll.


_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#13

arvestades, et v6 mootoriga omega b maksavad ca 500.- tuuris, siis ei tohiks catera ka oluliselt rohkem maksta (kui neid leiab), ma olen ikka aegaajalt lasnamäel mõnda liikumas näinud, olen eeldanud, et tegemist on nn "teise eesti" caddilacci kubi liikmetega
aga samas teemaks olev caddy hemarroid on ju päris ameerika auto moodi , kui just mingi asja kõrval pole, mis tema mõõtmetest aimu annab
Vasta
#14

Pagan ma pean ka veel mõne koleilusa auto vast muretsema, lausa kadedaks teeb see kogumise kirg. Big Grin

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#15


Öeldakse küll, et ideaalne on mingi asi mitte siis, kui sinna ei saa enam midagi juurde panna, vaid siis, kui sealt ei saa enam midagi ära võtta.
Selle definitsiooni järgi oleks Kimarroon ülevurhvitud pedemajakas ja Askoonia seevastu Ideaalne Auto.
Aga et tegemist pole klassikalise kunstiteose vaid katsega lisada teadustehnilise saavutuse skeletile lihtsalt pisut liha luudele seejärel ka vürtsi lihale, siis see reegel siin ei kehti.

Vastupidi, tegemist väga hea näitega sellest, kuidas viimseni kohitsetud autolaadsest tootest on tehtud normaalne liiklusvahend, kus on ka midagi silmale vaadata ja käega katsuda.
Juba ainuüksi keremõõtudele ja tagatulede pikkusele on summaarselt lisandunud vähemalt terve meeter, iluliistude tonnkilomeetritest rääkimata.
Ka interjööri detailiderohkus avardab maailma ja 2-DIN raadio on superklassikaline. Ilus.
Vasta
#16

Vahepealse ajaga sai sportluksussedaan alla originaalveljed uute sussidega, tagapiiderite remondi ja sillaregulli. Auväärt klubilane tuvastas ka ühe stabikakondi letargia ning ühe mootori liigset väändumist piirava junntüki puksisilma murdumine. Uued leiavad oma koha vast homme. Tulenevalt vägasportlikust torukollest, mille kasutamisega vabalt ka tugev pool eeslijõudu lisaks ehk suudeti välja meelitada, oli täiesti läbiküpsenud geneka mähis. Salve uulitsas paigaldati uus ja enne selle külgekerimist tõmbasin ThermoTec-i kolleteibiga torukesed üle. Elukas sai endale ka uued mahlad ja filtrid.

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#17

Vahepeal siin tekkis küsimus,et selle Cimarroni kere on kahtlaselt sarnane Opel Ascona omale. Üks huvitav fakt on see,et GM omas Opeli tehases nii enne,sõjaajal kui ka hiljem päris suurt aktsiate/osakute osalust 20-35% ulatuses. Tegu üsna vähe teada faktiga.
Muidugi edu auto omanikule, ühe isegi USA autoajaloo jaoks vähe tuntud mudeli elustamisel.


Vasta
#18

(31-07-2012, 20:08 PM)MAZ Kirjutas:  Vahepeal siin tekkis küsimus,et selle Cimarroni kere on kahtlaselt sarnane Opel Ascona omale. Üks huvitav fakt on see,et GM omas Opeli tehases nii enne,sõjaajal kui ka hiljem päris suurt aktsiate/osakute osalust 20-35% ulatuses. Tegu üsna vähe teada faktiga.
Muidugi edu auto omanikule, ühe isegi USA autoajaloo jaoks vähe tuntud mudeli elustamisel.

Asconaga ühele kerele on veel vähemalt üks ameeriklane ehitatud: sunbird
Ameerika autotootjad ise kasutasid kambapeale sama kere aegajalt. Hea tuntum näide on Camaro ja Firebird)
Vasta
#19

(30-12-2012, 14:12 PM)moto-onu Kirjutas:  
(31-07-2012, 20:08 PM)MAZ Kirjutas:  Vahepeal siin tekkis küsimus,et selle Cimarroni kere on kahtlaselt sarnane Opel Ascona omale. Üks huvitav fakt on see,et GM omas Opeli tehases nii enne,sõjaajal kui ka hiljem päris suurt aktsiate/osakute osalust 20-35% ulatuses. Tegu üsna vähe teada faktiga.
Muidugi edu auto omanikule, ühe isegi USA autoajaloo jaoks vähe tuntud mudeli elustamisel.

Asconaga ühele kerele on veel vähemalt üks ameeriklane ehitatud: sunbird
Ameerika autotootjad ise kasutasid kambapeale sama kere aegajalt. Hea tuntum näide on Camaro ja Firebird)

Selle kere ehedaim erim on üldse üks kikilipsuga homeeriklane Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#20

Ma ei tea, kui palju siinseid inimesi või omanik Jalopnik'ut sirvib, aga panen igaks juhuks lingi siia ka: palju õnne tähtsa võidu puhul!Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne