ErAZ mass ja muud andmed
#1

Kuna mul on tekkinud ebaterve huvi väikekaubiku ErAZ 762 vastu, siis mul on huvi teada saada, mis säherdune elukas kaaluda võib.
Wikipeedia ütleb, et ErAZ 762 kaalub 2625 kg (Масса), kuid sõsarmudel RAF 977 kaalub antud allika väitel 4040 kg (Снаряженная масса). Ilmselgelt on küsimus juhtimisõiguse ja 3,5 tonniga seotud.
Lisaks väidab üks eelpool toodud allikas, et kasutatud on nii ЗМЗ-21 / 21А
kui ka ЗМЗ-2401 (А-76) mootoreid. Esimene, 21 on pärit vanalt volgalt GAZ21, kuid kas 2401 on pärit GAZ 24 perelt?

Kui kellelgi on katalooge, raamatuid või muud infot ErAZ-ide kohta, olen sellest vägagi huvitatud.

Kaarel
Vasta
#2

Kui sa tähelepanelikumalt oleks lugenud, siis näeksid, et lingitud allikas räägib RAF 251st, mis põhineb GAZ 51 tehnikal. Võrreldamatut ei saa võrrelda.

Võrdlusmaterjal ErAZiga on siin: http://raf.ucoz.lv/index/0-41
Vasta
#3

Tänud. Olin üliosavalt suutnud navigeerida 977 lehelt end 251 lehele nii et piinlik hakkab lausa. Küsimus kataloogide, raamatute jms kohta säilib.
Nii palju olen välja raalinud, et GAZ 21 mootor, GAZ 24 esisild, mosse armatuuriplokk ja karburaator. Kas vastab tõele ja mis auto juppe võis veel olla ErAZi küljes?
Vasta
#4

Eks ta erinevate vene autode juppidest kokkupandud kompott oligi.
Ja need detailid omavad väärtust vaid kokkuostus, selle bussiku suurim pluss minuarust on ta väljanägemine. Mingi möistliku tehnikaga saaks toreda retrobussi valmis leiutada.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#5

http://oldbusclub.ru/viewforum.php?f=25
Vasta
#6

Seda 2401 mootori varianti oleks vaja uurida täpsemalt.Kas ta päris puhas 2401 on, või oli mingi indeks veel taga??? Mäletan seda, kui meie majandisse tuli uus eraazik, siis käisid kõik ümber masina ja vandusid, et kuradid on mootori p"""e keeranud. Mingi kala oli kollektoritega. Sisselase oli igatahes vana 21 oma ja karpa oli ka samast oblastist, ühe lõõriga.
Aga ega need mägede pojad ei küsinud, klopsiti kokku mis vähegi kokku sobis.
Vasta
#7

Kas esisild ikkagi polnud mitte Gaz-21 alt?
Sain kunagi ühele restaureeritavale Koerust täitsa tutika 21 silla, oli vanast ajast vedelema jäänud. Vana veel peaks ühe naabrimehe õunapuu all vedelema, kui see pole kokkuostu viinud.
Vähemalt 90-te alguses oli Roosna-Allikul endisel miilitsal Läti raf(Eraz), istmete ja akendega, täpsem hingeelu st mootor ja raam siis ei huvitanud.
Vasta
#8

Võhiku artutlused, aga ehk oleks vaev seda väärt, et taastada üks ErAZ 672 oma "ehedal" kujul - s.t. Vana Volga mootori ja muu tehnikaga? Üle mõne bussi ei ole meil siin Eestimaal sõitvaid ErAZ-e küll enam alles ja üks originaalne isend kiidaks tegijat iga mõttes.
Vasta
#9

Umbes pool aastat tagasi oli soovis neid kolm tükki müüa, köik justkui söitsid a olid muidugi kaugel üv kölbulikusest. Üks vähemalt oli saaremaal, ülejäänusid ei mäleta.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#10

(17-07-2012, 20:35 PM)cesium Kirjutas:  http://oldbusclub.ru/viewforum.php?f=25

Tegu totaalse kulla-auguga. Tänud!!

Vasta
#11

1990 tuli kolhoosi ErAz millel oli 93 bensiiniga GAZ 24 mootor, GAZ 21 sidur ja käigukast ning sillad. Hoorattal olid topelt kinnituskohad nii 21 kui 24 sidurikorvi jaoks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne