K: Makita Li-Ion nurklihvija?
#1

ahoi,

mälu järgi ca 12 aastat Metabo nurklihvijat sai (vist) ajalooks. Lõppes ära.
Nüüd on mõte, et äkitselt võtab hoopis aku-relaka.
On kellelgi kogemust, kas see 10 000 pööret akurelakal versus 11 000 pööret kaabliga variandil on väga suur vahe?
Ja 115 mm ketas võtab kukalt kratsima. Würth vist ei paku selliseid (ma kahjuks harjunud säält tarbima)?
Tavarelakal on ju 125 väikesel (ja siis 230 suurel, aga see olema ja täiesti korras, ütleks isegi, et uus)

Mida on seltskonnal arvataCool

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#2

Aku-relakas, ma arvan , võib olla, aga ikka päris voolu pealt käiv instrument peab olema.
Ja pole see 115mm. ketas midagi nii haruldane. Ma siin saksas vaatand, seda mõõtu relakaid lademes müügil. Muidugi, nende võimsusnäitajad pisut tagasihoidlikumad ja ise ka väiksemad ja kergemad. Igal asjal oma otstarve.
Vasta
#3

Aku- relakas,see tundub nagu vändaga taldlihvija....Big Grin
Vasta
#4

(17-07-2012, 22:21 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Aku- relakas,see tundub nagu vändaga taldlihvija....Big Grin

+1



Vasta
#5

Meie mehed Soomes tegid kruiisilaeva ruumidele reisi ajal remonti (remonditavaid kajuteid välja ei müüdud). Tuleohutuse pärast lubati kasutada ainult akurelasid metallist ketasfreesiga. Ilmselt ka pöördeid tunduvalt vähem.
Vasta
#6

Minu sõber tegi vana akutrelliga sellise nalja,et viskas akud minema ja tõi tagant juhtmed välja.....ja voolu võttis autoakult.....Wink
Vasta
#7

(17-07-2012, 21:19 PM)peeterpaul Kirjutas:  ahoi,

mälu järgi ca 12 aastat Metabo nurklihvijat sai (vist) ajalooks. Lõppes ära.
Nüüd on mõte, et äkitselt võtab hoopis aku-relaka.

Ka Metabol on akurellakas, kuigi hind, mnjah...
Olles sellega töötanud, ei jää ta mingit moodi juhtmega asjale alla. Asi on vägagi võimas, ning tunduvalt käepärasem kui juhtmega asi Smile

[Pilt: 602174610_MET.JPG]
Vasta
#8

Vaatan, et kui see kaitsekate ära võtta siis kas mahuvad 125 kettad ka sellele?
Vasta
#9

Akuga tööriistad on muidugi head ja mugavad, kuid nad on mõeldud ikkagi spetsiifilisemat laadi tööde jaoks. Nende kasutusalaks jääb siiski piirkond, kus puudub võimalus kasutada võrgutoidet. Suht mõtetu on viilida selle relakaga seinakontakti lähedal rauatükki pooleks, ja veel sellise hinna juures , mida see antud akutööriist maksab. Et sellise raha eest seda asja soetada, peab olema mõjuv põhjus; kas tööd on pidevalt sektoris, kus puudub võimalus kasutada EE abi, või, nagu eespool mainiti, tuleohutuse tagamiseks. Omad piirangud seab veel vajadus akut laadida, kuna töötsükkel on piiratud, seoses aku tühjenemisega.
See on minu subjektiivne arvamus ja see ei tähenda, et antud instrumenti osta ei tasu. Lihtsalt pisike mõtisklus asja otstarbekuse üle.
Vasta
#10

(18-07-2012, 08:22 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Minu sõber tegi vana akutrelliga sellise nalja,et viskas akud minema ja tõi tagant juhtmed välja.....ja voolu võttis autoakult.....Wink

Kõlbmatu aku odaval trellil ja kasutasin kohtpaikse töö juures veneaegset akulaadijat ja vedruna keerdus juhet laest rippumas (autokatusele mõeldud kollase vilkuri tagant). Väga mugav masstöö juures just trelli kerge kaalu tõttu ja juhe polnud ka pidevalt jalus, sest esemete mõõdud olid 2,5 meetrit pikad.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#11

Oma endises töökohas puutusin kokku sellise firmaga nagu tondi akukeskus (renovaar oü). Soomest ehituselt tulnud väsinud akudele läksid uued elemendid sisse ja soome objektile tagasi. Kogu see nali tuli umbkaudu poole odavam, kui uued originaalakud. Viisin oma paarkümmend akut ja ehitajatelt igatahes mingit negatiivset tagasisidest ei tulnud. Vaata ka siia http://www2.renovaar.ee/index.php?page=show&pg=22

NB!Isiklikult sealt firmast kedagi ei tunne. Ehk on abiks
Vasta
#12

Kuna minu 10a vana Makita akutrelli akud surid sel kevadel ära, siis lasin just Tartu Renovaaris sisud vahetada. Maksma läks 15€ kopikatega aku kohta, uus originaalaku maksab 30€.

JAN
Suzuki GV & VW Caravelle
Vasta
#13

Eee, khkhkmmm, paluks mitte solvuda, aga....
See hinnajutt nagu ei huvita ja soigumine kreisiraadio stiilis, sellise raha eest sihhukene asi, ka nagu mitte.
Tahaks teada, kas kellelgi on kogemust, kas akurelakas teeb sama töö, mis elektri oma või on juba stardiplatsina 1000 pööret vähem suur vahe.
Huvitav, miks akurelakal peavad olema 115 mm kettad?

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#14

Tundub, et üldine trend ongi kõik tööriistad akudele üle viia. Selle kinnituseks päästjatele katsetamiseks toodud levitid-lõikajad, mis töötavd ka akudelt ja osale saab ka 24V juhtme taha panna. Seni käisid kõik hüdraulikaga. Ilmselt on oodata riigihanget ja tehakse luuret parima valimiseks.
http://www.fegal.com/rescate-vehicular/3...-holmatro/
Õnnestus sellisega autovrakki lõigata ja liikumisvabadus on ikka olemas. Pärast pooletunnist lõikamist oli aku tühi. Kaasas kolm akut.
Eks siin tulevad mängu ka viimastel aastakümnetel akutehnoloogias toimunud muudatused, nimelt akude eluiga ja see, et akud ei jäta meelde poolikuid laadimisi.
Teisalt, kas alati on uus asi parem vanast? Kas kokakoola on parem kraaniveest on väga hea küsimus.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#15

115 ketast pean mõttetuseks. Enamus 115 reladele mahub 125mm ketas kaitsekatte väikse aitamisega. Ja järelejäänud südamkud (käiana kasvõi mitu kõrvuti) kasutan 22.000rpm suruõhu otselõikuriga ära.
Vasta
#16

Ise kasutanud kuskil kuu aega makitat, tavarelakat ta kindlasti ei asenda (jõudu vähem) aga kohas kus voolu ei ole ajab asja ära. Ühe akuga saab näiteks lõigata 35-40 lõiget 8mm armatuur rauda.
Vasta
#17

Olen samuti Makita akurelaka omanik ja ütlen, et hädavajalik seal, kus voolu ei ole käepärast. Tavarelakat muidugi ei asenda, sest ikka tunduvalt lahjem ja kui töö ainult garaaziz või selle lähedal, siis ei ole mõtet seda osta. Kui aga vaja teha tööd näiteks põllul purunenud masina juures või metsas nagu minul, siis lausa hädavajlik abimees. Üldiselt õigustab ennast väga hästi.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#18

Ise kasutan Dewaldi akurelakat ja vägahea vahend minule, kuna seda pole palju tarvis, kuid kui on tarvis teha 1-2 lõiget ja aeg peksab jalaga selga, siis ei pea hakkama kuskiltki pikendusi asju lahti kerima, samamoodi on ka tikksaag, ketaslõikur ja mõned vahendid veel ikka väga positiivsed elukergendajad, eriti veel siis, kui kõik sama firma vahendid ja tarvitavad samu akusi Smile (ehitajana leiba teeniv)
Vasta
#19

Relakal see kate on algajatele Big Grin
Vasta
#20

(18-07-2012, 09:10 AM)Martin460 Kirjutas:  Vaatan, et kui see kaitsekate ära võtta siis kas mahuvad 125 kettad ka sellele?

Ei taha küll midagi paha öelda aga tuttav võttis selle kaitsme ära ja lõikas kuhugi veeni sisse ....
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne