Ülikõrge CO
#1

Käisin Nissaniga ülevaatusel ja oleks seal ülevaataja onul südame tagurpidi käima pannud. CO, mille näit peaks olema 0.0 millegagi oli minu autol 9, ja kopikas peale. Kõik teised näidud olid ka suuremal või vähemal määral paigast ära. Hetkel pole mul seda väljatrükki käepärast, et täpsemaid numbreid anda. Mootori otsas on mulle täiesti tundmatu elektrooniliselt juhitav karpa. Et kust otsast peaks neid numbreid õigeks ajama hakkama. Lambda andur, katalüsaator, või mõni muu mulle tundmatu sõlm on selle taga.
Samas käivitub poolest pöördest iga kord, ei suitse, astub edasi hästi, kütusekulu 9 ringis. Kuna mootori otsas automaatkast, siis ise arvan et suurem kütuse tarbimine sellest tingitud.
Autoks Nissan Sunny, 1991, 1,6.
Ah,jaa. Lasksin ära mõõta lambda anduri takistuse, või mida iganes seal mõõdetakse. Tulemus oli 0,8-0,9 KSTMÜ (tõlge-kurat seda teab mis ühikut)
Parimat Jaanus.
Vasta
#2

Katlüsaatorit kontrolli kindlasti,kas element on ikka sees.Võimalik et see on tükkhaaval juba läbi summuti jalga lasknud.
Vasta
#3

Mul oli ka siin just teema üleval co-st ja kütusekulust. Mu oma autoks oli 1995a Vw Golf 3 1,8 66kw. Lühidalt kokkuvõtteks tuli välja et enne kulus 100le km-le 14 liitrit nüüd peale süüte reguleerimist 8 liitrit. Ja äärepealt oleks saanud kordus ülevaatuse co pärast. Ma ise arvasin ka alul et kati viga saasta täis läinud, sest lühikesed otsad. Ma soovitaks vaadata küünlad küünlajuhtmed, samuti ka eelpool mainitud süütenurga üle. Muidugi võib viga olla ka muus.

Veel pole maha löödud
Vasta
#4

Kui nii kõrge CO näit on siis peab tahma ja põlemata kütuse kogus ikka meeletult suur olema,et 9% on CO sisaldus.
Esimese asjana soovitaks tõesti küünlad ja juhtmed üle vaadata, samamoodi ka õhupuhastajasse piiluda. On olnud juhuseid,kus umbes ja õli täis õhupuhastaja tõttu auto CO näit on märgatavalt kõrgem,kui muidu.
Katalüsaator võib ka olla vea allikas,aga,et ta seespoolt ära roostetaks või tühjaks põleks on lausa eritingimusi vaja.
Pigem tõesti küünlad maha ja uurida olukorda, kui muidu hätta jääd siis kutsu mindWink võin ka käe külge panna.


Vasta
#5

(04-08-2012, 20:37 PM)MAZ Kirjutas:  Katalüsaator võib ka olla vea allikas,aga,et ta seespoolt ära roostetaks või tühjaks põleks on lausa eritingimusi vaja.

Mitte päris. Vaja ainult paari tugevat lööki vastu katalüsaatorit (metsas kivi või kännu otsa) ja oma paunast ta tükk haaval lahkuma hakkabki. Või varasem omanik por.o-tuuningut teinud ja kati lihtsalt tühjaks löönud (kui sellel autol katalüsaator tehases on paigaldatud). Ise vaataks kriitilise pilguga küünlad ja juhtmed üle. Kui need korras otsiks remondikoha kus vingutesti teha saab ja laseks inimesel kes teab mida kruttida vaja, karpa paikka keerata.

Vasta
#6

(04-08-2012, 21:08 PM)Margusk Kirjutas:  
(04-08-2012, 20:37 PM)MAZ Kirjutas:  Katalüsaator võib ka olla vea allikas,aga,et ta seespoolt ära roostetaks või tühjaks põleks on lausa eritingimusi vaja.

Mitte päris. Vaja ainult paari tugevat lööki vastu katalüsaatorit (metsas kivi või kännu otsa) ja oma paunast ta tükk haaval lahkuma hakkabki. Või varasem omanik por.o-tuuningut teinud ja kati lihtsalt tühjaks löönud (kui sellel autol katalüsaator tehases on paigaldatud). Ise vaataks kriitilise pilguga küünlad ja juhtmed üle. Kui need korras otsiks remondikoha kus vingutesti teha saab ja laseks inimesel kes teab mida kruttida vaja, karpa paikka keerata.
Katalüsaatorile(see ju suht habras keramiline elament) piisab tõesti mõnest teravamast löögist kui see hakkab mõranema ja tükkhaaval oma tünnist lahkuma.Olen autoremondis aastate jooksul igasugu asju näind.
Ühel kundel näit.mootori võimsuse kadu ja miskit nagu koliseks tagumises pütis.Tuli välja et kati tükid olidki otsga seal mis ummistasid tünni ja seda kõlinat tekitasid.
Need odavad nn.universaalkatid (90-100€) ajavad küll alguses asja ära aga kauaks neist abi ei tarvitse olla.On tulnud ette kus aastat kaks,kolm tagasi paigaldatut katt on oma tünnist lahkunud.Või teine variant- on küll alles aga ei täida enam oma ülesannet.CO ikka kõrge.
Egas muidu osteta originaalkatti kokku hinnaga umb.60€ kilo aga seda universaalkatti ei taheta tasuta ka mitte.Seal pole midagi väärtuslikku.

Vasta
#7

Tänud kaasamõtlejatele!
Vot ei teagi mis seal täpselt häda oli, aga-
ära sai vahetatud õli
kriitilise pilguga üle vaadatud ja paar närusemat vaakumi voolikut ära vahetatud
karpast tühikäigu pöördeid natuke peale keeratud(enne mootor natuke värises)
jagajat kõrva järgi keeratud et tühikäik ühtlane oleks
sumpa mõned ebatihedused likvideeritud
ja maanteel karvapallid sumpast välja köhitud.
Kogu see mõtestatud tegevus andis täiesti adakvaatsed numbrid, et sumpast väljuvad gaasid paneks rohelised muhelema ja oleks piisav et passi tempel saada.
Parimat Jaanus
Vasta
#8

(06-08-2012, 10:15 AM)Jaanus Kirjutas:  Vot ei teagi mis seal täpselt häda oli...

Ega muud vast polnudki, kui ülevaatuse onu tegi lõpuks oma CO aparaadi korda. Big Grin
Või vahetas selle filtri ära vms hooldusasja...

Vasta
#9

Üks väga positiivne kõrvalnähtus tekkis veel asja juurde. Kütuse tarbimine langes märgatavalt. 279 km läbimiseks kasutas Nissan ainult 18L ,,mahla,, See teeb matemaatiliselt midagi 7-me kanti.
Jaanus.
Vasta
#10

(06-08-2012, 13:50 PM)stihl Kirjutas:  
(06-08-2012, 10:15 AM)Jaanus Kirjutas:  Vot ei teagi mis seal täpselt häda oli...

Ega muud vast polnudki, kui ülevaatuse onu tegi lõpuks oma CO aparaadi korda. Big Grin
Või vahetas selle filtri ära vms hooldusasja...
Olen Sinuga täitsa päri. Smile ja gaz51; 52 ja 53 autode co sisaldust ei saa nende aparaatidega mõõta, kuna sumbuti ehitus on teistsugune, kui näevad ette euro nõuded. Big Grin (teadmiseks kõigile)


Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne