Lihtsal üks K-750
#1

Minu K-750 pildid (1966 v.l.) peale remonti (tegelikult vajaks natuke veel arendustööd) võib leida aadressil:
www.album.ee/Hornet ja sealt mootorratas!
Ootan vastukajasid! Cool
Vasta
#2

.... ehk siis lingil

http://album.ee/index.php?o=300001174&uilang=1

Korralik tsikkel. Esmapilgul suht orig. konditsioonis, aga üht - teist on ikka erinevat ka.

Good work!

Mida kavatsed edaspidi tsikli kallal teha? Smile
Vasta
#3

Mida plaanin täiendada?Üldiselt kui õnnestuks kuskilt sirged K veljed saada siis peaks korralikud veljed tegema!Samuti on plaanis korralik mootor ehitada!loomulikult oleks vaja uusi leegitorusid!Suunatuled peaks ka tegema....ideid jagub kui ainult aega oleks....
Vasta
#4

Täitsa norm masin, ma hakkan enda oma ka siin varsti ümber ehitama.
Vasta
#5

Räägi mis sadul sul, arvatavasti ise tehtud. Kui on siis kuidas? Ja kui on ostutoode siis mis oli sellise hinnd?
Vasta
#6

kunagi põrisen ise ka sellise seljas! Ammune plaan juba tglt, mskipärast kogu aeg edasi lükanud.

Palju raha on kulunud siiamaani?

P.S. tagatuli on roppülbe!!
Cool
Vasta
#7

Palju raha kulunud on?Ei oska täpselt öelda.Ostes (üle kolme aasta tagasi) oli ta keskmises seisukorras, umbes kümme aastat polnud sõidetud,õnneks oli suurem osa ajast katuse all seisnud.Üldiselt oli asi sõidukorras. Peale seda sai tsikkel täiesti jubinateks lahti võetud.Kõige rohkem on tsikli juures kulunud enda töötunde (näiteks said orginaallenksud vanast kroomist puhtaks nühitud (kuigi olid olemas tutikad dnepri lenksud aga need on natuke teise kujuga), poleeritud ja siis uuesti kroomitud)!Esilatern on ka tegelikult mingi vene militaarsõiduki oma ja sellele on võimalik hetkelgi maskeerimisjubinad ette panna!Sai see lihtsalt vanast värvist puhastatud,poleeritud ja siis kroomimisse!Selline saatus ootas ka paljusid teisi jubinaid!Värvimistöö on tehtud endal (v.a. paak). Tagatuli... tegelikult tavaline GAZi tagalatern, millel veidi vanem võru ja klaas)Triibud sai tehtud kasutades 3M firma spetsiaalset teipi!Kõigepealt detail valgeks (loomulikult peale eelnevat kruntimist ja muud eeltööd) siis vajalikule kohale teip peale ja peale seda must värv (tegelikult on kasutatud sadolini pärlmutter musta) ja siis jälle teip ära!Põhimõtteliselt said ka 80% boltidest ja mutritest uued pandud!Probleeme oli peenkeermega boltidega (näiteks tagaamortide kinnitused),sest roostevabasid oli võimatu kuskilt leida, nii tuli pika otsimise järel kasutusele võtta \"Baltic bolt\" poest ostetud mitteroostevabad!Kui palju on kokkuvõtteks raha kulunud... kõik on suhteline... tänu selle, 95% töödest on enda tehtud siis väga palju raha läinud ei ole...kuigi jah enda töötunde kokku lugema küll ei ole mõtet hakata...
Vasta
#8

Sadul.... täiesti ise valmistaud!Alustatud sai uuest põhjaplekist... Muidugi hiljem oli päris palju vaeva õige kuju andmisega ja üldse õmblustöödega!Tegelikult tuleks asja natuke ümber teha, sest sadula tegemise ajal ei olnud käepärast veoauto istme sisu ja sadul sai tehtud tavalise porolooniga ja see on natuke pehme!
Vasta
#9

Piltidelt vaadates täitsa ðeff. Kuidas sellisega muidu ka sõita on. Ega ta vist painutamist eriti ei kannata? Mis üldse on liikuvosadest kõige kiiremini lagunev, s.t mida peab kõige tihedamini remontima? Ja kuidas nende pikkade sõitudega on? Kas piiritaha ka julgeb minna?
Vasta
#10

Kuidas asjaga sõita on?Kui aus olla siis ise olen umbes 300 km asjaga alles sõitnud,sest sain remondi valmis alles eelmise aasta sügiseks ja rohkem pole olnud aega tsikliga palju tegelda!Mis liikuvosadest kõige kiiremini lagunevad?Mootorist...väga palju on kuulda olnud,et kepsu alumine laager omandab lõtku suhteliselt kergesti (õlil on sinna vist natuke raske juurde pääseda)!Päris paljudel K-del ja M-idel on esihargi kinnituse laagrid omadega läbi, sest keegi ei viitsi seda eriti reguleerida kunagi!Kui ei viitsita elektrisüsteemi korralikult korda teha siis on loomulikult probleeme ka sellega.Enda tsiklile said kõik juhtmed otsast lõpuni uued peale pandud (kõik otsad s.t. pistikud said otsa joodetud ja siis termokahanev peale).Kuna tegu on vanade tsiklitega siis yheks probleemiks on paagis olev mustus (ka rooste), mis on sinna aja jooksul kogunenud,see umistab karburaatori väga kergelt ära(selle vastu on võimalik loomulikult eraldi filtreid kasutada).Omaette töö on tegelikult mõlema silindri korralik ja ühtne töölesaamine karburaatorite reguleerimisega (eeldab kogemuste ja hea kõrva olemasolu)!Nagu vene tehnika puhul kombeks ei ole ime, et mõnda karburaatorit ei olegi võimalik korralikult tööle saada siis ei jäägi muud üle kui see välja vahetada!
Pikad sõidud?Hetkel eriti veel ei tõmba.Mootor, mis hetkel peal, on natuke liiga palju sõitnud.Üldiselt on plaanis teine kapitaalselt remonditud mootor ehitada,et olex ise kindel mootoris, mis peal!Pikkade otsadega on veel see probleem, et hetkel on mul aeglane ülekanne ja sellegaa yle 70 km/h eriti ei kannata.Muidugi vedrustus on ka ikkagi suhteliselt puine.
Vasta
#11

Kle, mind ikka huvitab see sadula ehitamise tehnika. Tahaks teada kuidas sa selle tegid. Endal valida, kas ma panen seensadulad või teen ise, sest praegune sadul ei kannata mingit kriitikat. Võiksid siis kirjutada kuidas sa selle tegid.
Vasta
#12

Kuidas ma tegin sadula?See käis järgmiselt: Kõigepealt kui tsikkel hakkas valmis saama (tagaporilaud sai kylge)...siis sai ka paak lahtiselt peale pandud.Siis võtsin piisavalt suure papityki, mille asetasin sinna kuhu pidi sadul tulema.Peale seda võtsin pliiatsi ja joonistain altpoolt papile, toetades pliiatsi vastu raami torusid sadulapleki laiuse nii, et see oleks täpselt raami laiune sadula kohast.Papile märkisin ära ka sadulaplekile vajalikud murdekohad (et sadula pleki otsad ylespoole väänata).Kui see tehtud sai saadud joonist papil natuke joonlaua, sirkli ja silma järgi kohendatud!Peale seda lõikasin selle n.ö. sablooni papist välja ja joonistasin plekile.Muidugi tuli äärtele juurde arvestada randiks (kuhu kylge nahk kinnitada) minev osa!Kui kõik see tehtud siis sai sadula põhjaplekk välja lõigatud...siis vajalikud painutustööd tehtud ja ka keevitustööd,et äär tugevam saaks ja ka sadula kinnituspoldid said sissepoole kinni keevitatud!Peale seda läks asi värvimisele!Siis lõikasin poroloonist välja vastavalt sadula laiusele sadula pehme osa!Sadulale naha õmblemine ja ka lõplikku õige kuju andmisega oli omajagu aega aga kuna endine auto istmekatete õmbleja oli abis ... siis aega võttis aga asja sai!Enda arvates oleks tulnud sadul natuke õhem teha!Niipalju veel, et orginaalsadula esimese otsa kinnitus ei ole mul lõpuni maha saetu vaid ainult ylemine osa puudub ja praegune sadul toetub ka sinna!
Vasta
#13

...niipalju sadulast veel, et naha kinnitamiseks kasutasin suure peaga tõmbneete.Hea lihtne!
Vasta
#14

Thanks. Kui mu ratas valmis saab siis panen ka asja üles. :bounce:bounce
Vasta
#15

Sad
oma lootusetuses olen jõudnud nüüd siis niikaugele, et hakkan juba foorumi ettekirjutisi eirama. Nimelt, kui kellelgi on ükskõik millise M-i paberid, kasvõi vanad, siis oleksin nõus need mõistliku tasu eest ära ostma. tel 0 555 444 95, Just.Boy@neti.ee, Abitu tsiklimees.
Vasta
#16

K750 ruulib!! Ostsin eelmisel suvel ühe kordatehtuna ja arvan, et originaalsena (väikeste mööndustega, küll) on ta kõige shefim. Milline hääl!!! Maitse asi, aga need (orig)sadulad on ikka eriti isased, see on küll üks asi, mis ma enda oma juures nii jätan nagu nad olid! Paneks enda pillist mingid pildid üles, aga siia vist ei saa neid riputada...?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne