väike mure? (175)
#21

Ma ükskord n*ssisin ajusid T-16-ga,et
käima saada ja metsa minna talvel.
Nagu kõrgsurvepump härmatine on,masinat lihtsalt ei saa laulma.Vahel aitas akulaadija viimase astme peale panek ja Startgaas,siis sai laulma.
Tegu 64.a masinaga,millel pole ca.20 aastat midagi mootori kallal tehtud.Suvel nagu vähe ringi tõmbab ja kohe käib.\'
See küll diisel,aga bensukaga on ka mõnikord jamasid,mul Moskval tõmbas ka
alles hiljuti mingi jäätüki düüsele ette ja ei aitand enam ka käe ettepanek õhupuhastajale,et vaakumiga p*sa eest
ära tõmbaks.
Vasta
#22

Karpa \"jäätumine\" toimub tavaliselt sõites...sõltub palju ühuniiskuse protsendist ja võib hakata juhtuma juba ka 0 kraadi juures - karpa koonuses tekkivas hõrenduses ja suuremas õhukiiruses langeb seal liikuva õhu temperatuur paar kraadi, hakkab tekkima kondents mis härmatub koonuse pinnale... ja nii kiht kihilt see auk järjest vähenbki... ja seda progresseeruvalt kuna kui koonuse läbimõõt väheneb, siis õhu liikumise kiirus tõuseb jne...

Teine mis tavaliselt talvel juhtub on see, et kütuses on vett mis lihtsalt jäätub süsteemis ära. Vesi ei pea kohe seal bensiinis sees olemagi, ta saab kütusesse sattusa ka pooltühja paagi seintel tekkivast kondensaadist...

Aga see jutt, et bensiinimootoriga masinat mingite miinuskraadidega käima ei saa on küll loll. Käivitamine on natukene raskem kuna madalamatel kraadidel on bensiini aurustumise intensiivsus lihtsalt väiksem. Ja raskem on ka mootorit ringi ajada kuna kõik õlid on paksemad jne...
Vasta
#23

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: pritsimees
Tsitaat:seda küll aga düüsi auk on nii väike et ka härmatis paneb selle kinni...

Keegi ei väidagi, et see nii ei ole, aga kas sina käid siis -10c jala ?

no vot, aga jala ma ka ei käi... Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne