K: Belarussi roolivõimendi
#1

Tere,
sai soetatud 82, rool keerab väga raskelt. Õli on sees, kuid vahutab, lasin õli välja, uus sisse (diisli õli) Paremaks läks, kuid minimaalselt.
Äkki saab lisaõhku, ikka vahutab
Kabiinis on tagurataste plokk ühendatud trossiga, nagu originaalis selle rulliku külge, mis rattad plokki surub. Õli välja lastes selgus, et see tross oli liiga pingul ja pump töötas koguaeg. Kuna TROSS OLI NII PINGUL ARVAN, ET EELMISEL OMANIKUL TÖÖTAS see koguaeg.
Mis lahendusi pakute?
No sellest üldse ei räägi et sillad lekivad.
Tagurdades ning rooli välja keerates paremale, tõmbab rattad väga viltu, rooli raskesti käimise tõttu ei saa neid sirgekski ilma roolitaga higistamisetta, edasi tagasi jõnksutamisetta.
T.M
Vasta
#2

Omast kogemusest võin öelda, et Belarussi roolivõimendi on üldiselt väga töökindel asi, tõsi lekib enamikel masinatel, aga töötab. Tagarataste diferentsialli rattake roolivõimu küljes on kriipsukesed ka kuhuni ta peab olema sisse ja väljalülitatud asendis, see regull peab seal üsna täpselt paigas olema.
Endal ei ole veel ühelgi MTZ-l roolivõimu remontima pidanud, seega kahjuks selle kohta vastata ei osaka, kindel on aga see, et ta ei tööta sul üldse, kui rool on mega raske. Üldiselt Belarussi rooli võib 1 sõrmega keerata.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#3

Roolivõimendi pump peabki kogu aeg töötama - see on ju mootori hammasratastega pidevalt hambumises.

Kui difribloki tross on pingul, siis ei taha pöörata ja sisemine ratas peaks kogu aeg kaapima pöördel... Või ongi juba friktsioonid tuksi keeratud ja enam ei bloki midagi...

Kas õli on ikka õli nägu? Või kisub ka vesiseks (halliks)?

Russi roolivõimendi ei ole just parim omas klassis, kuid täitsa toimiv asi. Kuid õli teekond pumpa on pikk ja sealt võib õhku imeda küll. Nagu ka pumbast endastki...

Kas pump survet ikka tekitab?
Vasta
#4

Kas Sul mitte klapi regull paigast ära pole. Mul tegi sama pulli ja lahti oli klapi reguleerimis mutter. Õli ei jõudnudki oma ülesannet täitma, kõik läks ülevooluklapist tagasi ja vahutas samuti. Lihtsalt suure lõtku tõttu ei avanud klappi.
Võta eest otsast nelja poldiga kinni olev kaan maha ja kontrolli reguleeringut. Ma usun et kala on seal peidus. 100% muidugi pead ei anna. Reguleerimine on hästi lahti räägitud Anohhini Traktorid ja Autod õpikus.
Ja veel, 82 tagasilla blokeering aktiveeritakse tagasivoolu kanalist tuleva õliga.
Vasta
#5

nn Traditsiooniline russ - silindrita rool, vedav esisild. Paremale poole põõrab rool vähem, kui vasakule. Poe juures rääkisin ühe lukksepaga, sain teada, et mingi võll pidi kõver olema võimendajas. Rohkemat ma tema jutust aru ei saanud - lukksepa lõuatäis... tegi oma töö.
Vasta
#6

See, et ühele poole rohkem keerab ei tulene mitte kõverast võllist, vaid rooli paraleel vardad valesti seadistatud. Roolivõimendid lähevad pekki küll kui masinaga ennem sind ikka tööd tehtud on, ise vahetanud vanatüübi võimendeid mitu tükki, umbes iga 5000-6000 töötunni tagant kipuvad otsad andma, kui aga aastas 10tundi tööd teha, siis on küll igavesed kui just roosteuss kallale ei tule ja see ühenäpuga roolikeeramine on ikka puhta vale jutt. Vanematüübi masinatel kipub see ikka olema kahekäe töö
Vasta
#7

See traktor, millest jutt. On nagu uudismasin, kõik meie eelmised masinad belarusid (50, 80) on nagu öeldakse niidirullid. See kui nii võib öelda, siis uus 82 meiejaoks. Tööd on ta ikka teinud, tundub et elmine omanik polnud eriti remontija vend ka. Mahlad koguaeg voolavad, kui masin pikemalt seisab, mööda velge, see on omaette teema. (esisisld) Juba sai neid õpikuid purgatud, mis tihendid seal käivad.
Aga tagasi pea- probleemi juurde. Rool. Kahtustan lisaõhku, kuid kus see võib sina lisanduda? Esimese mõttena käis läbi, et ehk on õli sees vett, et vahutab. Uus õli sisse, külmast peale kuidagi keerab, soojast peale null. Kork maha võtta, ikkavahutab, ei saagi mingit tööd selline õli teha. Käru betoonil tagurpidi tagasiajades, närv must ja selg märg. Ainus lahendus, rooli keeramise ajaks gaas põhja.
Pärast selle 82 sõitmist on meie eelmised russisd luksused. PÕKAST RÄÄKIMATA.
T.M
Vasta
#8

Netis kirjutamise asemel võta kätte ja lahka oma õnnetu looma roolivõimendit natuke. Daffi soovitus on hea - täitsa reaalne põhjus. Nagu ka võimendussilindri tihendi purunemine.

Õhku võtta saab (kuigi see on väheusutav) pumba imitrassist - kae see üle.

Silla lekked ei ole katastroof, kuid natuke kulukad - õli kulub, rehvid punduvad ja ega keskkondki rõõmusta.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne