E-autohooldus - "Sinu auto ajalugu"
#1

Austatud sõiduki omanikud.

Sooviksime Teie kaasabi ja tagasisidet alloleval teemal:

nimelt oleme välja töötamas veebipõhist sõidukihooldusega seonduvat teenust, mis on suunatud nii Era -kui Ärikliendile.
Antud hetkel oleme staadiumis, kus kõik Teie kui sõiduki omanike soovid ja mõtted oleks teretulnud, et neid ideid/mõtteid siis koos Teie abiga eraliideses rakendada.
Kuna Ärikliendi ja Erakliendi moodul saavad omavahel hooldusajaloo vaates seotud olema, siis näeme et Eesti turul hakkab tekkima kasutatatud sõidukitel korralik kontrollitav auto ajalugu.

Tutvumiseks külastada: http://www.e-autohooldus.ee valides Eraklient ja siseneda "Demo"

Kuulame ära kõik head mõtted ja ideed, mida antud tootele lisada, et siis pingerea alusel arendusse kaasta.
Täname kõiki, kes võtsid vaevaks antud teema läbi lugeda.


Ette tänades ja tagasisidet oodates,
E-autohooldus meeskond
Vasta
#2

403 Forbidden
nginx/1.2.3
Vasta
#3

Esilehele minnes, siis: 404 lehekülge ei leitud.
Enne, kui hakkan rohkem teemasse süvenema, siis küsib kohe alguses ära - kas plaanitakse tasulist või tasuta teenust?
Vasta
#4

Tere,

palun proovige uuesti, hetkel ei näe küll takistust leheküljele ligipääsus.

ette tänades,
E-autohooldus
Vasta
#5

404

Seda lehekülge ei leitud!

E-autohooldus - Eraklient


Selle vea lööb siis ette, kui oled juba keskkonnas sees ja klikib üleval vasakus nurgas oleva auto pildile.

Kas demo versioonis ei saa ka ilma õigete andmeteta katsetada?

Müüa uued originaal Zippo tulemasinad. Rohkem infot: Zippoklubi.eu
Vasta
#6

Tänud veale viitamast. Viga parandatud.

Samuti ootame huviga, ettepanekuid milliseid võimalusi liides võiks erakasutajale veel pakkuda, et siis huvitavamate põhjal need teostada.
Vasta
#7

Sellest rakendusest saan nii aru, et praegusel hetkel on tegemist sisuliselt andmebaasiga, kuhu klient<->teenindaja mingeid andmeid sisestada saavad. -Kiirelt vaatasin, vb jäi midagi arusaamatuks või nägemata.

Minu silmis annaks rakendusele kõvasti mõtet ja väärtust juurde, kui oleks võimalik ühest kohast saada võimalikult palju infot auto varasema eluloo kohta. Näiteks LKF jmt infoallikad, kust saab teada varasema kindlustusloo kohta, vb info varasemate omanike kohta niipalju kui see lubatav on. Aga kindlasti ka info ametliku teenindusregistri kohta, mis nt aitaks tuvastada tegelikku läbisõitu.

Kajana eelmisele Pealtnägijale vb võimalus üles seada nö apelle - kellegilt on auto välja petetud, siis info leviks kiirelt ja oleks väiksem võimalus tõeliselt heauskse ostjana ise petta saada.
Vasta
#8

Kas plaanis on teha nö. päris digihooldusraamat ...või lihtsalt omanikule endale logipidamise vorm, mis kaduma ei läe ja kohviga üle valatud ei saa...?

Esimesel juhul on päris mitu asja vaja lahendada:
- kuidas garanteerida, et hooldust teostanud firmat ei saaks võltsida
- kuidas poolikut ajalugu alustada; 90% imporditud kasutatud autodest on ju keritud...(kas lõpuni täidetud raamatuga masinad versus "hooldusraamat kadunud" autod; kes seda kontrollib)
- jne

Teisel juhul tekib mul küsimus, miks seda üldse vaja on....Wink

Vabandan ette, kui kiirel ülevaatamisel asjale pihta ei saanud.
Vasta
#9

(21-09-2012, 09:58 AM)stihl Kirjutas:  Kas plaanis on teha nö. päris digihooldusraamat ...või lihtsalt omanikule endale logipidamise vorm, mis kaduma ei läe ja kohviga üle valatud ei saa...?

Esimesel juhul on päris mitu asja vaja lahendada:
- kuidas garanteerida, et hooldust teostanud firmat ei saaks võltsida
- kuidas poolikut ajalugu alustada; 90% imporditud kasutatud autodest on ju keritud...(kas lõpuni täidetud raamatuga masinad versus "hooldusraamat kadunud" autod; kes seda kontrollib)
- jne

Teisel juhul tekib mul küsimus, miks seda üldse vaja on....Wink

Vabandan ette, kui kiirel ülevaatamisel asjale pihta ei saanud.

Eeldatavasti saavad sellest rohkem kasu teenindused, kelle jaoks luuakse teeninduse ajakava programmi ning ilmselt saavad läbi selle ka osavamad teenindused hakata haldama klient (loe: saavad su andmetele ligi, et teha sulle pakkumisi)

Müüa uued originaal Zippo tulemasinad. Rohkem infot: Zippoklubi.eu
Vasta
#10

Kahjuks pole plaanis ühtegi autot osta. Samas teostan oma autode hooldust ja remonti ise.....ja tean täpselt,kust kohast olen relakaga lõiganud,kus on originaal plekk ja kus plomm......ja kustkohast mäda...Big Grin Seega ei näe asjal üldse mõtet. Iseasi,kui saaks teada,kus minu kaubikud aastatel 76-93 asusid ja palju läbisõit oli.
Kui teistel asjast abi,jõudu ja andke minna!
Vasta
#11

Tänud vastanuile.

Tänases seisus liides võimaldab kasutajal, kui ta on oma sõiduki sisestanud, pidada ülevaadet isiklike
tehtud tööde üle, mis on vabalt muudetav. Ettevõtete poolt teostatud töid aga paraku kasutaja muuta ei saa
need tekkivad läbi hoolduste ärikliendi kaudu.
Sõiduki kahjud jms. piirangute kuvamine on ka täna juba olemas.
- kuidas poolikut ajalugu alustada; 90% imporditud kasutatud autodest on ju keritud...(kas lõpuni täidetud raamatuga masinad versus "hooldusraamat kadunud" autod; kes seda kontrollib)
Pooliku hooldusajalooga võib võtta seisukoha, et on kahte sorti sõidukiomanike, ühed tunnevad huvi, teised mitte. Seega kui alustada oma sõiduki ajaloo kandeid täna on tulevasel omanikul mingisugunegi ülevaade sõiduki olukorrast, vastasel
juhul on tema tegu taas puhta taustaga sõidukiga.
Vasta
#12

Võiks saada anda hinnangut teeninduse sissekannete kohta. Nt. käin mõnes teeninduses, mille teenusega ma absoluutselt rahul pole. Siis paneks ikka märkme külge, et pole teenindusega või hinnaga rahul ning et sinna enam minna ei taha. See võiks olla nähtav kasvõi ainult auto omaniku jaoks.

Müüa uued originaal Zippo tulemasinad. Rohkem infot: Zippoklubi.eu
Vasta
#13

(21-09-2012, 23:05 PM)eautohooldus Kirjutas:  Ettevõtete poolt teostatud töid aga paraku kasutaja muuta ei saa
need tekkivad läbi hoolduste ärikliendi kaudu.

Enamus võltsitud läbisõitudega autod, mis Eestis on, ongi tehtud nö. ettevõtete poolt...Cool
Aga see on vist surnud ring ja siin polegi suurt midagi teha.
Eestlane on lihtsalt nii loll, et ise tahab petetud saada, ja siis saab ka.

Huvitav, et EAS-i suutsite oma suht naljaka ideega nakatada...Smile
Päris hea.
Vasta
#14

(22-09-2012, 11:27 AM)stihl Kirjutas:  
(21-09-2012, 23:05 PM)eautohooldus Kirjutas:  Ettevõtete poolt teostatud töid aga paraku kasutaja muuta ei saa
need tekkivad läbi hoolduste ärikliendi kaudu.

Enamus võltsitud läbisõitudega autod, mis Eestis on, ongi tehtud nö. ettevõtete poolt...Cool
Aga see on vist surnud ring ja siin polegi suurt midagi teha.
Eestlane on lihtsalt nii loll, et ise tahab petetud saada, ja siis saab ka.

Huvitav, et EAS-i suutsite oma suht naljaka ideega nakatada...Smile
Päris hea.

See kas ettevõtted võltsivad või teevad tööd ausalt ja kuidas sealt see ajalugu välja joonistub ei ole eesmärk omaette. Oluline fookus on et jääks mingigi elektrooniline jälg maha ettevõtte poolt, kes Teie sõidukit hooldab/teenindab ning lisaks saab tavakasutaja anda omaltpoolt panuse märkimaks isiklikuks ülevaates kõik kulud, mis sõidukile tehtud. Kuna viimane on vabalt ajas ja vormis muudetav, siis sõiduki müümisel on see pigem lisainformatsioon/väärtus uuele omanikule ja tõele vastavus on kahepoolse usalduse küsimus.
Vasta
#15

Ladu on aga laohaldust mitte? Väga ei süvenenud hetkel aga tundub, et on veidi "poolik". Kui oleks kogu komplekt (soovitatavalt ka raamatupidamise osa) siis oleks täitsa asjalik ma usun. Või pole see eesmärk omaette? Jutt siis ärikliendist. Hetkel ikkagi topelttöö sisestamise jms osas.

Samas kuidas on lahendatud see, et minu sõidukiga (erakliendi puhul) seotud tööd on nähtavad ainult mulle. Ja kas äriklient näeb ka endal töös olevate sõidukitega seotud töid, mis on tehtud konkurendi juures. Ajalugu oleks kasulik kuid samas on jälle mõned küsitavused.
Vasta
#16

(23-09-2012, 22:14 PM)volrem Kirjutas:  Ladu on aga laohaldust mitte? Väga ei süvenenud hetkel aga tundub, et on veidi "poolik". Kui oleks kogu komplekt (soovitatavalt ka raamatupidamise osa) siis oleks täitsa asjalik ma usun. Või pole see eesmärk omaette? Jutt siis ärikliendist. Hetkel ikkagi topelttöö sisestamise jms osas.
Firma liideses on täna vägagi piiratud võimalusetega ja lihtne lao moodul. Uuem ja täiuslikum versioon on täna arenduses ning lisaks on paralleelselt töös ka raamatupidamise moodul, mis võimaldab ettevõttel edastada kõik tehtud arved otse raamatupidajale importimaks otse enimlevinud raamatupidamisprogrammidesse ( Merti, Hansa/Raama, Saf )

Tsitaat:Samas kuidas on lahendatud see, et minu sõidukiga (erakliendi puhul) seotud tööd on nähtavad ainult mulle. Ja kas äriklient näeb ka endal töös olevate sõidukitega seotud töid, mis on tehtud konkurendi juures. Ajalugu oleks kasulik kuid samas on jälle mõned küsitavused.
Kõik erakliendi nn. Isiklikud sissekanded on nähtavad ainult sõiduki omanikule endale ( kontode jagamise võimalus pereliikmete vahel on samuti töös )
Ärikliendi juurde minnes on ettevõttel võimalik näha eelmise töökoja teostatud töid "piiratud" vaates ( kuupäev, ettevõte, töökirjeldus ja summa ), mis annab ettekujutuse teostatud tööst teinekord paremini, kui klientilt saadud ähmane seletus.
Vasta
#17

(23-09-2012, 22:35 PM)eautohooldus Kirjutas:  Kõik erakliendi nn. Isiklikud sissekanded on nähtavad ainult sõiduki omanikule endale ( kontode jagamise võimalus pereliikmete vahel on samuti töös )

Et siis erakliendile on nähtavad ainult isiklikud kanded (omaniku enda poolt sisestatud) ja ettevõttes teostatud tööd pole nähtaval? Või kui on siis kuidas on garanteeritud, et näeb neid ainult omanik.

Kui pole näha kliendile antud asju siis on ju mõttetu. Ja samas kui idee on luua kontrollitava autoturu võimalus siis kuidas on reguleeritud andmete nähtavus võõrale? Kui soovin osta autot ja siis antud andmebaasist kontrollida ajalugu siis tahan ju infot. Samas on aga andmekaitse jms tegurid.
Vasta
#18

(23-09-2012, 22:56 PM)volrem Kirjutas:  
(23-09-2012, 22:35 PM)eautohooldus Kirjutas:  Kõik erakliendi nn. Isiklikud sissekanded on nähtavad ainult sõiduki omanikule endale ( kontode jagamise võimalus pereliikmete vahel on samuti töös )

Et siis erakliendile on nähtavad ainult isiklikud kanded (omaniku enda poolt sisestatud) ja ettevõttes teostatud tööd pole nähtaval? Või kui on siis kuidas on garanteeritud, et näeb neid ainult omanik.


Kui pole näha kliendile antud asju siis on ju mõttetu. Ja samas kui idee on luua kontrollitava autoturu võimalus siis kuidas on reguleeritud andmete nähtavus võõrale? Kui soovin osta autot ja siis antud andmebaasist kontrollida ajalugu siis tahan ju infot. Samas on aga andmekaitse jms tegurid.

Eraklient näeb nii enda kui ettevõtte poolt teostatuid töid. Muuta/lisada saab sõidukiomanik ainult enda isiklikke kandeid sõidukile.
Päringute sooritamine teiste sõidukite kohta ja selle info kuvamise viisid on hetkel veel lahtine, kuna seal on mitmeid nüanse, kuid kindlasti on see teema meil laual.
Vasta
#19

Sellel projektil puudub innovatsiooniline lähenemine. Ei midagi uut siin ilma peal...

Millise probleemi(d) te ära lahendate?

Tsitaat: Säästaaega ja raha! vabastame Teid tüütutest vihikutest ja paberil aja planeerimisest

Minul ei ole küll mingit vihikut näiteks. Kellel on?

Tsitaat:personaalne sõiduki hooldusraamat ja meeldetuletusteenused!
Miks ma peaksin olemasolevad ja hästi toimivaid meeldetuletusi veel lisaks kuskile kirja panema. jne jne.

Tänapäeval annavad autod ise telemeetrilisi andmeid välja ja suudavad seda ka päris pikalt meeles pidada. Ma saaksin aru, et lahendate probleemi, et minu sõiduk laeb automaatselt kogu info kuskile pilve ülesse ja vajadusel saan seda jagada, analüüsida või veel midagi muud teha.

Lisaks autoesindustel on oma infosüsteemid, mis on ühenduses tootjatehase süsteemidega.

Mõelge oma nishi peale ja vaadake, mis #estonianmaffia rahvusvaheliselt hakkama saanud. Soovituslik on külastada Garage48, SmartStart jne kohalike start-up scene üritusi.

Lihtsalt minu 2 senti.
Vasta
#20

Tere,

kasutajate soovidele vastu tulles avasime ka Facebooki toe Erakliendi liidesele. Aadressil: http://www.facebook.com/eautohooldus

Parimat soovides,
E-autohooldus meeskond.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne