Tsitaat:Niimoodi kirjutas: korgits
see on yle puuritud mootoriga masin ....algu päraselt oli see mootor midagi pisemat...aga ei mäleta ..mis ta oli
äi põld üle puuritud. See seuke ristsugutis rohkem, kus W100 seest hulk tehnikat tillema kere sisse tõstetud (kone, air susp.).
Tuli päris heaste välja, niiet W116 juures korrati sama nippi (nujah, mootor läks tiba suuremaks, ma pole uurind, mille arvelt, a sama plokk oli).
Tolle aja \"tillem kere\" tähendas küll ka 1800kilost tühimassi, aga väärtushinnangud tundusid teised olema sellal. Muidugi, paar kümnendit hiljem olid ajad juba niipalju hukas, et 5liitrine leidis tee täiesti väheldase, E-klasse sisse (E500 90ndate alult). On veel muidugi C- ja A- võrrid jäänud, mida nuumata, a nende juures jäävad ehk füüsikaseadused esialgu peale.
Teisalt võib seda muidugi asjade paikaloksumiseks nimetada. 109 ja 116 olid nendeks mootoriteks valmis. 124 vajas pisukest järeleaitamist, aga käras kah.
Eelnev segane jutt püüdis siis abitult viidata teemale \"suurema auto mootor väiksema auto sisse\". Vahel läheb õnneks ja välja kukub midagi lahedat.