Bing AJF 2/22 reguleerimine
#1

Tere,
kas oskab keegi anda nõu, kuidas toimub nimetet karpa tühikäigu reguleerimine Zündapp K500 -l (lisatud pilt). Kas olen õieti aru saanud, et kruvi 1 on tühikäigu õhukruvi? Kas paigast ära tühikäik võib olla ka mootori raske käivitumise põhjuseks?
Kas suudab keegi aidata informatiivse materjaliga (kas elektroonilisel või paberkujul) antud karpa reg. andmete ja eelkõige hoolduse, reguleerimise kohta?
Googeldamine seda kahjuks ei suutnud.
Tänud ette!


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#2

Sellise "elementaarkarburaatori" reguleerimine käib järgnevalt: tühikäigu õhukruvi keerates otsitakse asend, mille korral mootor käib (tühikäigul) kõige suurematel pööretel. Seejärel reguleerid teise kruviga paika tühikäigu pöörded (parajaks). See karburaatori suhtes nurga all olev kruvike (2) on tühikäigu pöörete timmimiseks, st selle keeramine sisse-välja muudab segusiibri asendit. Teine kruvi (1) on tühikäigu õhukruvi.
Vasta
#3

Tark raamat aastast 1943 ("Das Kraftrad") annab sellist infot:

Peadüüs 85, nõela asend IV. Aga Heino R on meie kandis vist parim Zündappi tundja, kõne temale on vahel abiks.

Parimat
A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne