Uunikute 6. Tähesõidu järelkaja
#21

Korraldajad tänavad osavõtjaid, kõiki abistajaid, sponsse ja vabatahtlikke kohtunike ning kiiruskatse rajajulgestajaid.

Eriti ei täna me toitlustajat, ega majutajat, kes kokkulepetest kinni ei pidanud ja tünga tegid.
Aga uus kogemus seegi.

Erilised tänud Kaidile Lohusuusse, kes aitas teesulgu organiseerida ja leidis abijõude rajajulgestuseks.

Korraldajad

VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Vasta
#22

Leidsin pisikese video kaardilugeja taskust, tegelt lausa paar, aga teised veel laevad
http://www.youtube.com/watch?v=DcVeYRMNW...e=youtu.be
Vasta
#23

Ajalooline auto Laagri Citroëni salongis

Tõesti! Lisaks uutele ja säravatele autodele on meil salongis ajalooline iludus – Citroën B12. 20-tel kuulus auto Rakvere piirituskuningale ja oli kasutuses rannast piiritusekanistrite äratoomisel. Keres oli 2 läbivat ja 1 sisenev kuuliauk.
Tulevahetuses piirivalvuritega sai üks korrakaitsja surma ja seetõttu jahiti autot ning selle omanikku tõemeeli. Auto keredetailid ja mootor pärit Võrumaa metsadest, kus teda varajati ka vene ajal.
Auto on esimest korda registreeritud 1924. aastal.
Bensiinimootori töömaht on autol 1452 cm2 ja võimsus 15 kW. 4-ukselises autos on 4 istekohta ja selle kandevõime on 350 kg. Huvitav ehk seegi, et auto kõrgus on 1840 mm!
Tulge uudistama!

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-a...5575_o.jpg
Vasta
#24

(24-09-2012, 15:13 PM)wax Kirjutas:  Ajalooline auto Laagri Citroëni salongis

Tõesti! Lisaks uutele ja säravatele autodele on meil salongis ajalooline iludus – Citroën B12. 20-tel kuulus auto Rakvere piirituskuningale ja oli kasutuses rannast piiritusekanistrite äratoomisel. Keres oli 2 läbivat ja 1 sisenev kuuliauk.
Tulevahetuses piirivalvuritega sai üks korrakaitsja surma ja seetõttu jahiti autot ning selle omanikku tõemeeli. Auto keredetailid ja mootor pärit Võrumaa metsadest, kus teda varajati ka vene ajal.
Auto on esimest korda registreeritud 1924. aastal.
Bensiinimootori töömaht on autol 1452 cm2 ja võimsus 15 kW. 4-ukselises autos on 4 istekohta ja selle kandevõime on 350 kg. Huvitav ehk seegi, et auto kõrgus on 1840 mm!
Tulge uudistama!

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-a...5575_o.jpg

Huvitav reklaamSmile Kas see auto osales tähesõidul? Aksel73 küll ei teinud reklaami kui tema taverallikas seisis laagri salongis ilma kuuliaukudetaToungue

Tegelikult on see hea, et heaperemehelikud omanikud saavad oma vanakooli hoiustada margisalongides.
Vasta
#25

(26-09-2012, 18:26 PM)kalacompany Kirjutas:  Huvitav reklaamSmile Kas see auto osales tähesõidul? Aksel73 küll ei teinud reklaami kui tema taverallikas seisis laagri salongis ilma kuuliaukudetaToungue

Noo vabandust, härrased! Jäi see uudis lihtsalt ajakirjanduses silma, ja mõtlesin, et sobib teemasse.
Ei ole uudise, automargi ega antud firmaga mitte kuidagimoodi seotud...
Vasta
#26

itaalia kvaliteet, ma räägin, igaljuhul minu esimene ralli kus sai finisheeritud nööriotsas ja saadud veel 41 osaleja seas 23. koht, paraku seda saavutust annab veel parandada, sest klapid pole veel autol peas käind, aga igaljuhul jõudis eila massin treilapeal tallinna
Vasta
#27

Uusküla puhkekeskuse fännid, kiirustage! http://www.soov.ee/idavirumaa/Suvila__Al...m?ca=4&w=1

Turbonegro
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne